Hoi hoi, Na ruim 2 jaar en ICSI behandelingen zijn we nu bijna 7 weken zwanger van onze eerste. als het een meisje wordt ( wat wij vermoeden) zit ik te denken aan Hope of Faith als tweede naam. De beteknis zegd genoeg denk ik, maar kan dit wel volgens jullie?
Vind het beide mooi Steenbokje, maar dan wel met een Engelse voornaam erbij. Maar dat waren jullie al van plan denk ik?
gefeli met jullie icsi zwangerschap! wij verwachten ons 1e icsi wonder ook over 6 weekjes.. ik ga voor Hope... heel erg mooi.
Hey meid, wat fijn dat je ook eindelijk zwanger bent....gefeliciteerd!!!! Zijn inderdaad beide hele mooie namen en ik zou dan ook gaan voor Hope. Geniet van je zwangerschap, want het is echt waar...voordat je het weet is het voorbij!
thanks meiden en wat grappig dat jullie allemaal dezelfde naam kiezen. kleintje krijgt inderdaad een engels klinkende naam (zo wel in engels als nederlands hetzelfde) ik ben engels namelijk. En bedankt voor de felicitaties!
blondsteenbokje ik vind hope en faith mooie doop namen en ook allebei kunnen. ik zelf vind faith de mooiste naam.
Voor jullie vind ik het mooi, vanwege de betekenis. Heb alleen zelf dat ik gelijk denk aan As the World Turns, maar dat hoeft niet iedereen te hebben. Zelf vind ik de naam Faye/ Fae mooier, de betekenis daarvan is (als ik google) Fairy/ Fate/ Faith.
Congratulations! Ik vind Faith mooier. Hope klinkt alsof het allemaal nog moet gebeuren (je hoopt er nog op zeg maar). Faith klinkt iets berustender en volgens mij hoor je die naam ook minder dan Hope. Ik vind trouwens Fae/Faye ook een prachtig alternatief voor Faith.
Blackeyegirl: whahaha ja dat herken ik wel. Het idee dat deze namen kunnen komt toevallig wel daar vandaan ja! Faye is dezelfde betekenis als Faith? oke... thanks!
hier sluit ik me bij aan, hier was zwanger worden ook niet vanzelfsprekend en Fae als voornaam voelde uiteindelijk helemaal goed hier. Dus ik zou ook zeggen Faith of een variant hiervan.
Hoi, Gefeliciteerd met jullie wonder! Je zou haar dan Fae/Faye Hope kunnen noemen! Of vind je dat dan teveel van het goede?
Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je hele fijne maanden toe! Het is lastig.. ik vind beide wel mooi (als 2e naam) en zeker bij jullie verhaal. Alleen vind ik Faith iets van NU en Hope ligt in de toekomst. Als je kindje de naam krijgt dan IS ze er dus dan vind ik Faith mooier. Wacht dat je van Grace?
Ik ken een meisje met de naam Hope als eerste naam, prachtig kindje, prachtige naam. Nog van harte met jullie wonder!
thanks meiden, ik deel jullie mening nu wel dat hope in de toekomst ligt. Faith vind ik wel passen maar nu de vraag wat ervoor? ideeen?