Hangt er van af waar je voorkeur nog meer ligt, noem eens een paar namen zodat we weten in welke richting we moeten denken
ik heb werkelijk geen idee! - het moet engels en nederlands zoveel mogelijkheid hetzelfde klinken. - het moet in het engels en nederlands hetzelfde geschreven worden. - de achternaam is al vrij lang en nederlands - vernoemen, nee niet echt een jongen weet ik alleen al wel end at is wel vernoemd.
Thanks meiden, De genoemde namen zijn niet helemaal mijn smaak en aardig lang. om nou aan te gevenw at wel mijn smaak is...
thanks maar ook weer niet. dan heb je twee kleine namen achter elkaar en dan een langere achternaam...moeilijk hoor
thanks meiden, mannetje en ik zijn er over uit dat het bij een meisje de doopnaam Faith krijgt, gewoon zo geschreven./ verder is het nog heel erg moeilijk, maar zijn druk aan het zoeken en bedenken
blondsteenbokje, ten eerste supergefeliii met je eindelijke zwangerschap!!!!! ik vind in jullie geval (na zo lang wachten en aangezien jij engels bent) FAITH echt erg mooi en ontroerend. hope is mooi, maar het woord hoop is minder allesomvattend als het woord faith. het is niet voor niets ' keep the faith ' ipv ' keep the hope '! succes! en geniet!
Ik vind het een mooie doopnaam hoor, één van beiden. Mijn kleine nichtje heet ook Faith van haar doopnaam. Geloof!