Hey meiden, Vandaag is het helaas weer misgegaan bij ons Gelukkig kon ik meteen bij de gyn terecht. Het vruchtje was zelfs al weg Volgende week moet ik weer terugkomen voor een echo. En waarschijnlijk gaan ze wat onderzoekjes doen. Maar heb geen idee wat voor soort onderzoeken er zijn. Mijn vraag is nu dus... Wat voor soort onderzoeken zijn er:
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Aan onderzoeken zijn eventueel chromosoom onderzoek. Moet dan wel vertellen dat 9 van de 10 keer er niks uit komt dan. Bij deze onderzoek nemen ze bloed van jullie allebij. Stollings onderzoek kan ook nog. Dat is om te kijken of jou bloed wel stolt. Als jullie al heel lang bezig zijn. Kan geloof ik ook zaad en eicel onderzoeken komen. (weet het niet zeker hoe en wat). Meestal is dat pas op het uiterste hoor. Ze gaan er toch meestal van uit dat het gewoon vette pech is die miskramen. Ik zelf heb nu de chromosoom onderzoek gedaan. Ik kan begin juli bellen omdat daar 3 maanden over heen gaat voor de uitslag. Slopende maanden maar ik hoefde niet te wachten met zwanger worden. Of ik daar op dat moment zat te wachten. Bij ons is stollingsonderzoek maximaal 8 weken. Alleen wist ik het binnen een week al. Knuf mimi
nee mupkuh niet weer bij 2 MK of meer mag je chromosomenonderzoek laten doen dat is wat ik heb gedaan en weet. sterkte dikke knuffel
Mupkuh: hier ook nog eventjes een hele dikke knuffel! Idd, bij ons boden ze na 2 miskramen een chromosonenonderzoek aan en bij 3 kreeg ik ook nog een stollingsonderzoek! waar helaas wel wat uitkwam! fijn dat je volgende week terug mag voor een echo! Is toch wel prettig te weten dat alles schoon is! Liefs Lola
@ Mimi, vroeg heb ik ooit testen gehad met sneetjes in mijn arm om te kijken of mijn bloed goed stolde voor operatie. Maar dit stolde toen niet echt goed. Later is dit herhaald en toen was het beter. Gaat het dan om zo'n soort onderzoek? ps. Grappig Mimi zo noemde mijn broertje me vroeger. @ Bengeltje, dan denk/hoop ik dat ik dat ook krijg. Mijn mannetje is er volgende week alleen niet bij. Gelukkig gaat het bij jou goed meid!
@ Lola, gelukkig is het nu dan goedgegaan bij je. Vervelend zeg een stolsel afwijking. Merk je dat ook aan wonden die niet snel genezen of snel blauwe plekken.
@ Jent, dat is wel een goede. Ik ben bijv in bijna een jaar ruim 20 kg aangekomen. Gestopt met roken en pil. Maar misschien ligt het ook wel aan mijn schildklieren.
Dit zijn bij ons in het ZH de standaard onderzoeken die ze doen die 3 als je 2 of meerdere mk hebt gehad. En een echo om te kijken of alles met de baarmoeder goed is. xxx joyce Succes en stekte Mupkuh tot gauw. Ik zie je wel weer verschijnen in de temptopic.
@Mupkuh, Het stollingsonderzoek wat ik gehad heb, was gewoon bloedprikken en dat doen ze gelijk bewaren in ijs. Wat ze ermee doen weet ik ookniet hoor. Bij mij was dat allemaal in orde. Mijn naam Mimi komt van mijn voorletters en een I extra eraan geplakt. dit is mijn koosnaampje van mijn ventje en vrienden. Sinds mijn schooltijd al.