Monijari: Wat ontzettend balen! Op naar November! Ik heb zelf ook ontzettend veel pijn tijdens mijn menstruatie, paracetamol helpt niet. Ik heb nu aleve feminax, misschien is dit ook wat voor jou? Het helpt mij iig goed. Ontzettend leuk trouwens dat je een lijstje bijhoud van iedereen. Ik denk dat 15 ook meer dan genoeg is.
Loutje86 sorrie.. Ben 25 jaar. Mijn NOD kan aangepast worden. Ongi gehad inmiddels.. Ik gok rond de 10de van november!
Jammer zeg Monijari. Ik heb het nooit een feest gevonden om ongesteld te worden, maar nu is het dubbel onwelkom. Al heb ik wel weer zin in de 2 weken hierna. Ik vind dat toch wel iets speciaals hebben 'het voor het echie' doen
Ik heb wat onderwerpen toegevoegd op de 'club' pagina waaronder NOD lijstje, ik zie dat er hier ook een aantal meekletsen die daar nog niet meedoen, dus als jullie het leuk vinden?
Ah, ik had dit topic even gemist. Ik ben dus ook lid van dit clubje. Ik ben Dita, 30 jaar, sinds 1 september gestopt met de pil en ik wacht op mijn eerste menstruatie. Ik weet dus nog niet wanneer mijn NOD is.
Jahoor, het is tot nu toe een open club, dus je kan je er voor aanmelden hij heet zoals de naam van dit topic, "hopelijk dit jaar zwanger van 1e kindje"
Bedankt, bij deze dan! ^_^ Ben 27 jaar en we hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Ik heb de laatste pil op 1 oktober genomen, en heb daarna mijn stop week ingelast. We gebruiken geen condooms op het moment, we zien wel waar het schip strand. Heel pril dus. Normaal gesproken heb ik een normale cyclus, maar het is dus nog even wachten... Als alles meteen op gang komt, verwacht ik rond 3 november de rode duivel
@lianne095 ja dat slik ik normaal ook (aleve feminax) helpt wel, had ik nu alleen niet in huis... @PMK: welkom!! @minimiep: leuk! nieuwe onderwerpen . Ik ga snel even een keertje bijlezen daar! @loutje: ik ben vorige week ongesteld geworden echt heel stom, dus had even afstand genomen haha. Afgelopen weekend was ik een lang weekend weg en vandaag weer in NL en back op het forum! Hierbij een up to date (jullie mogen deze natuurlijk ook altijd zelf updaten ) lijstje: MABAD, 25 Jaar, ronde 5, NOD 30 sep Beeb87, 27 jaar?, ronde 1, NOD 10 oktober Loutje86, 21 jaar, ronde 8, IUI 14 okt intake lianne095, 26 jaar, ronde 7, NOD 17 okt Vlinderbaby, 27 jaar - 3e ronde - NOD 19 okt Juf1987 27 jaar , ronde 2, NOD 30 oktober PMK: 27 jaar, ronde 1, NOD 3 november Minimiep, 29 jaar, ronde 2, NOD 5 november Monijari, 28 jaar, ronde 4, NOD 10-16 nov oktober NOD onbekend: Dita84, 30 jaar, NOD onbekend. ronde 1 Mevraardbei, 29 jaar, ronde 3, NOD ? Wonder2015, ? jaar, ronde 7, NOD ? Groen = zwanger Rood = niet zwanger, volgende ronde Paars = behandeling Hoe is het met MABAD, Beeb87, Loutje en Lianne? Any news ?
Hey, hier weer een berichtje van mij. Helaas weer ongesteld geworden . Op naar de volgende ronde. vlinderbaby: Gefeliciteerd!!!! Hoe voel je je?
hoi meiden ik hoop dat jullie het goed vinden als ik ook mee praat ik ben bezig voor een 2de kindje.. maar me dochtertje is niet het kindje van mijn man helaas dus voor ons is het eigenlijk ook pas het eerste kindje voor ons ssampjes mijn man ziet me dochter als zijn kind want heb me dochtertje alleen opgevoed ik ben dit jaar getrouwd en ben erg gelukkig maar ik ga nu ronde 10 in voor 2de kindje terleurstellend is het als het weer niet gelukt is ik hoop natuurlijk dat het dit jaar nog gaat lukkenen dat hoop ik voor iedereen hier ik was 21 toen ik me dochtertje kreeg en nu 26 jaar dus ik ben nog jong voor een 2de kindje maar helaas mag het nog niet lukken ben vandaag weer van het roode af volgende week er weer vol tegen aan en dan hopen dat maand november gelukt is ik gun iedereen hier snel een mooie zwangerschap groetjes
Hoi Kroelen, welkom bij de club. Wat ontzettend balen dat jullie kinderwens nog niet vervuld mag zijn. Hoop voor jullie dat het snel in vervulling mag komen! wij gaan nu voor ronde 8.
hey hey dank je wel lief van je en dat hoop ik ook voor jou en je vriend/man en voor iedereen hier.. ronde 8 pfff duurd lang he!!!! erg kl...te allemaal is niet leuk de een is zo zwanger en de ander doet er zolang lang over..af en toe ben ik erg bang dat we na het zieknhuis moete omdat het gewoon niet meer gaat lukken elke maand weer een terleurstelling erg vervelend gewoon..wanneer moet je ongesteld worden?wat ik natuurlijk niet hoop voor je!!!ik hoop dat ronde 8 gaat lukken voor je en voor mij ronde 10 hihi maar goed dat duurd nog ff voor dat ik weer mag testen ik gebruik ovulatie testen en weet heeeeeel goed wanneer me eisprong is hihi volgens mij is mijn eisprong weer ergens op 2 of 3 novemberdus we zullen wel weer zien
Hey kroelen, Ik hoorde afgelopen vrijdag ongesteld te worden, ben dit ook geworden maar ontzettend weinig bloedverlies. Wel afgelopen maandag ontzettend ongesteld geworden dus weet niet zeker wanneer mijn volgende nod dag is. Het wachten duurt ontzettend lang, helaas. Je kan altijd horen bij je huisarts wat die er van zegt, succes.
Hoi allemaal Mag ik ook mee kletsen? Ik gen liesje 24 jaar en zit nu in de 2de ronde mijn nod is 10 nov. Ik ben 10 jaar samen met mijn vriend en vorig jaar een huisje gekocht.
Hoi Kroelen en Liesje! Leuk, nog groter clubje @Monijari, aah snap ik...altijd ff baalmomentje als je dan ongesteld word.. ik ben na 54 dagen ook ongesteld geworden! Ronde 8 nu dus. Heb op dag 16 al een eisprong gehad, super vroeg voor mijn cyclussen! Nu afwachten dus
Welkom Liesje en Kroelen! Er is nog een plekje Lijstje: MABAD, 25 Jaar, ronde 5, NOD 30 sep Beeb87, 27 jaar?, ronde 1, NOD 10 oktober Loutje86, 21 jaar, ronde 8, IUI 14 okt intake Vlinderbaby, 27 jaar - 3e ronde - NOD 19 okt Juf1987 27 jaar , ronde 2, NOD 30 oktober PMK: 27 jaar, ronde 1, NOD 3 november Minimiep, 29 jaar, ronde 2, NOD 5 november Liesje12345, 24 jaar, ronde 2, NOD 10 november Monijari, 28 jaar, ronde 4, NOD 10-16 nov oktober lianne095, 26 jaar, ronde 8, NOD ? NOD onbekend: Dita84, 30 jaar, NOD onbekend. ronde 1 Mevraardbei, 29 jaar, ronde 3, NOD ? Wonder2015, ? jaar, ronde 7, NOD ? Kroelen, 26 jaar, ronde 10, NOD? Nov Groen = zwanger Rood = niet zwanger, volgende ronde Paars = behandeling Hoe is het met MABAD, Beeb87, Loutje? Any news ?