"Hopelijk dit jaar zwanger van 1e kindje" club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monijari, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vanochtend een test gedaan (KV 2v5) kon niet wachten tot morgen! Helaas negatief dus dat zal hij morgen ook wel zijn.

Voel ook geen menstruatie aankomen... toch wel balen want wil graag aan de IUI beginnen! Wel lief dat je het vraagt!

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    He, wat vervelend Loutje86! Hoopte zo voor je dat het een positieve test zou worden (wie weet morgen nog maar toch...).
    Als dit niet het geval is hoop ik dat jullie zo snel mogelijk kunnen en mogen beginnen en dat het dan de eerste ronde gelijk raak is.

Ik heb geen idee of het zichtbaar is als ik 15 weken zwanger ben. Misschien doen we het dan met 12 weken of 11 ofzo. Ik ben zelf best wat molliger van mezelf dus ik zou ook zomaar 'aangekomen' kunnen zijn :p. (Enige voordeel van mollig zijn voor mij haha)

3. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Jammer loutje :(... blijf duimen voor je voor morgen.

ik heb dit weekend mn eisprong gehad denk ik... ik had vorige week vrijdag een ovulatietest gedaan, die was erg duidelijk, die dag ervoor neit gedaan en en die van zaterdag was weer erg laag (zoals daarvoor)....
    Dus ik gok dat ik mijn eisprong heb gehad do of vrijdag. Wat denken jullie?

dus zit weer op t wachtbankje... ik begin weer hetzelfde gevoel als vorige maand te krijgen, gespannen buik....

als idd mn eisprong do of vrijdag was kan ik maandag of zn vroegst testen.

omdat ik ziek was ben ik er tot nu toe vrij rustig onder, ik zie t wel, ik kon niet veel klussen dus grote kans dat t niet raak is.

4. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    testjes

ohja en de testen haha. dat is toch niet zo makkelijk om die te uploaden.

De bovenste is de oudste. Kwaliteit is niet zo goed maar bij de op een na laatste is toch duidelijk een streep te zien. Is die duidelijk genoeg voor mn ei?
    Misschien een domme vraag, maar ik kan nu toch niet nog een keer een donkere streep krijgen?

hoor graag wat jullie denken...

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Monijari, ik zou met alle liefde de testjes willen bekijken maar kan ze niet meer zien. Ik hoop voor je uiteraard dat het raak is ondanks dat je niet veel hebt kunnen 'klussen' omdat je ziek was! Hopelijk heb je dan toch niet voor niks die gespannen buik maar komt dat omdat er iets aan het broeien/groeien is! Ben benieuwd.

6. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
  7. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal: vandaag geen test meer gedaan, de hoop is ver te zoeken :( ben ook niet ongesteld geworden en heb helemaal nergens last van.

@monijari: zelf heb ik de hele cyclus door donkere ovu testen en dan bij de piek is de testlijn donkerder dan de controlelijn. maar hele lichte ovu testen kan volgens mij ook en dan vind ik het echt wel een knaller hoor! succes!!!

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    @Monijari, zoals Loutje ook al zegt vind ik het ook wel knallen!:)

@Loutje86, he gat.. Wat naar meid.. Dikke knuffel!!!

9. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Hai ladies! Duimen 😁.

@loutje: ik duim ook voor jou! Stom gedoe

10. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik ga duimen voor je hoor. Net zoals voor loutje. Hoop dat jullie beiden gewoon een positieve test hebben... :-D

11. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meidennnnn vandaag ongesteld geworden! Rond 19:00 wel echt bloed zeg maar.. kan ik vandaag als dag 1 rekenen of morgen pas?

Ik moet namelijk op dag 1 naar het zkh bellen voor de 1e echo afspraak voor op dag 10 (net in het weekend, balen, heb ik weer.......) maar dat zal ik morgen wel horen hoe en wat.

12. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    als je bloeding echt er is dan is dat je eerste dag volgens mij. Weekend of niet, je bent weer een stapje verder dan :)

Laat je ons weten wat ze zeggen morgen?

13. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb naar het zkh gebeld en als je menstruatie na 18:00 begint mag je het niet meer als dag 1 rekenen.. vandaag dus cyclusdag 1!

Zondag mag ik beginnen met Clomid 5 dagen lang.
    17/11 heb ik de echo om te kijken of de follikels goed zijn gegroeid zo ja dan mag ik Pregnyl zetten en de dag erna inseminatie!!

14. lianne095

lianne095 Lid

29 aug 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Loutje: ontzettend veel succes de aankomende tijd!

15. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Loutje: Balen dat je ongesteld bent geworden (had je natuurlijk die positieve test zo ontzettend gegund) maar aan de andere kant nu kunnen jullie ook 'verder' en hopelijk heb je dan ook snel die positieve test. Spannende tijd, ik wens je heel veel succes en ben benieuwd of het mag werken (hoop natuurlijk meteen bij de "eerste" ronde!)

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden mag ik met jullie mee kletsen mijn man en ik zijn ook bezig voor ons eerste wondertje :) mijn NOD is 10 november is mijn NOD bijna dus hihi zit in ronde 4

17. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ezria en Lianne bedankt voor jullie lieve berichtjes :)

@Jezzebel kom er maar bij nog gezelliger!
    Bijna je nod, spannend! Hoe oud ben je als ik vragen mag?:)

18. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Geen idee of jullie al aan de 15 mensen zitten, maar dat hoor ik dan graag! Ik ben 23, 3 jaar getrouwd en we hebben deze week implanon laten verwijderen. Wij willen graag kinderen, maar zijn nog niet "wanhopig" we willen gewoon de natuur het werk laten doen. Dus we gaan niet bewust klussen op de dagen, maar we willen het gewoon afwachten. Zijn er nog meer van jullie die dat ook hebben?

Nu een vraag: Hebben jullie na jullie anticonceptie eerst met condooms gedaan om zo te wachten op een normale menstruatie? Want ze zeggen dat dat beter is etc. Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Succes allemaal

19. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kvinne!
    Spannende tijd dus voor jullie :)
    Wij hebben daarna geen condooms gebruikt..gewoon omdat we het zonde vonden om die maand 'weg te gooien', achteraf toch goed geweest want we zijn al een tijd bezig!

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik ben op de valreep nog 25 hihi bijna 26 wij hebben ook geen condooms gebruikt wij hadden zoiets van het lot bepaald leuk dat ik hier mee kan kletsen :)

Deel Deze Pagina