Bedankt voor jullie reactie! Maar ik heb gehoord dat ze zeggen dat het beter is voor het kindje als je minimaal 1x een normale menstruatie hebt gehad dan kan het beter in nestelen en kunnen de doktoren beter zien hoe veel weken je al zwanger bent.. maar ik weet dus niet of dat waar is.. Maar als ik het goed begrijp willen jullie allebei dat het gelijk raak is, of hebben jullie nog wel het geduld om te wachten?
Heb ik ook gehoord inderdaad, zou je kunnen doen! Zelf zou ik dan spijt krijgen want ja.. misschien was het die maand dan wel raak. Wij zijn al sinds eind december 2013 bezig..dus al ff..was het maar een keer raak haha
Hoi Jezzebel88 en Kvinne, welkom bij de club! Heb zelf al een poosje niet gereageerd, had eigenlijk nog niet echt veel te vertellen haha. Flinke griep te pakken gehad dus niet echt kunnen "klussen" dit keer . Morgen staat onze intake bij het ziekenhuis, hopelijk komen we hiermee verder. Het wachten duurt zo lang, en er zijn in onze kennisenkring veel mensen momenteel zwanger, het lijkt wel een babyboom . Nogmaals veel succes allemaal! Hopend dat er vele baby's mogen komen in 2015.
Monijari!!!!!! Dat kan ik geen tuurtest noemen hoor, ik zag het meteen! Wauuuuuw ik durf je bijna niet te feliciteren..... doe nog een testje!!! Voorzichtig gefeliciteerd !!!!
Kijk je wel naar de goede? Haha mijn man was heel erg van "nee joh die is veel te licht". Dus ik zei ook: streepje is een streepje. Voor de duidelijkheid eentje met een pijltje toegevoegd. Ik heb echt erge ongesteldheidsbuikpijn dus ik doe morgen voor de zekerheid nog een clearblue test...
@Monijari, ik kijk zeker naar het goede streepje! Dat is echt overduidelijk!!!!!!! Hoef niet eens moeite te doen om het streepje te zien. En inderdaad, eens streepje hoe licht ook = ZWANGER!!!!!!!!!!!!!
Monijari, ik denk ook bijna zeker te weten dat je in verwachting bent: gefeliciteerd!!! Ik zou ook voor de zekerheid nog een test doen, maar streepje is een streepje.. We wachten met je mee in spanning!!
Hoi allemaal! (post dit even in twee topic, sorry voor de copy paste) Oke het is toch echt zo ver ik ben zwanger. De CB ga 1-2 weken aan! Ik ben echt zoooo blij. Zit nu net op werk en moet me zooo inhouden hahaha! Ik ga natuurlijk ook duimen dat het jullie allemaal lukt