Is de linkse et nieuwst? Vind et ook lastig als je 2 verschillende testen gebruikt.. Ik ook, streepjes lopen op maar ik merk gewoon dat ik onrustig ben in mijn hoofd en dat ik die weken naar die echo nog zo ver weg vindt lijken! En dat maakt me onrustig.
Ik heb ze tegelijk gedaan met dezelfde urine, maar ze lopen heel goed op. Ik heb ook al eens een miskraam gehad dus ik denk er wel aan hoor. Gelukkig heb ik nu afleiding omdat mijn zoontje morgen jarig is. Wij hebben 16 januari de eerste echo en dat duurt wel lang ja. Heb je verder geen kwaaltjes?
Oh leuk gefeliciteerd! Dat zorgt idd voor goede afleiding! Ik wil weer aan het werk, dan vliegen de dagen voorbij Tja ik heb volle borsten, das et enige. Ik ben ook wel moe maar dat komt omdat ik stuiterend wakker wordt tussen 4 en 6.. Verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, lijkt me dan toch echt lastig.. maar veel plezier morgen !
Dank je wel! Hij word 2 dus we hebben alles versierd en een leuke taart. Ik mag zondag ook weer werken. Ja ik denk dat ik daarom nu vaak test. Bang dat ze aflopen. Maar volle borsten is een goed teken. Hopelijk hebben we samen een goede zwangerschap met in de zomer een mooi kindje.