hopelijk gaat het nu wel goed

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door minimuis, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je? En het is helemaal niet belangrijk om nu al te genieten hoor. Lijkt me nogal onmogelijk als je eerder 7 miskramen hebt doorgemaakt. Sorry maar ik snap zulke opmerkingen nooit zo goed :(. Alsof het genieten is met zulke vreselijke angsten...
    Ik hoop dat je de tijd een beetje makkelijk doorkomt en ik duim voor je dat dit DE ene gaat worden.

liefs

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Jeetje meis, dat is nogal wat! Ik ga heel hard voor je duimen!!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi trees ja hoe doe je dat na alle miskramen genieten. Ik heb sinds vandaag buikpijn en dat doe geen goed aan mijn zelf vertrouwen heb nog steeds geen knal test ben dus bang aan het afwachten tot wanneer ik bloedverlies ga krijgen. En net zoals jij al zei na zoveel x komen we dit verlies ook wel weer te boven maar laat het dan wel nu gebeuren kan een dinsdag de gyn kijken of alles weg is.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    ik hoop echt dat het goed blijft gaan
    en dat de buikpijn van je banden ofzo is meid...

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Caruli ik denk dat het banden pijn is geweest want nu is het over nog wel aanwezig maar gelukkig niet meer zo erg. Sinds vandaag ook misselijk dat heb ik nog nooit gehad dus we wachten af. Er is geadviseerd om wel een echo te doen maar dan niet mee te kijken wacht af wat de gyn dinsdag zeg ben nu al nerveus en dan duur het nog tot dinsdag

Deel Deze Pagina