Ik kwam er vandaag achter dat er gewoon best veel verschil zit in prijs voor de combinatietest! Ik zag het voor 137,- en op een andere site/buro voor 85,-! Op welke prijs kwamen jullie uit? Wat zijn jullie ervaringen? Gr
Wij hebben er eerlijk gezegd niet naar gekeken. Dit is in het ziekenhuis gedaan en wordt vergoed door onze verzekering, heb geen nota gezien. Maar omdat wij al in het ziekenhuis bekend waren heb ik ook niet overwogen om het ergens anders te laten doen.
In het ziekenhuis waar ik ben, doen ze geen combinatietesten! Dus ik werd doorverwezen als ik het wilde. Ik kom niet in aanmerking voor een medische indicatie en moet hem dus zelf betalen. Dat vind ik niet zo erg, maar vraag me af waar het prijsverschil in zit want het onderzoek is hetzelfde!
hoi ik heb de combi test laten doen in het ziekenhuis en die zeiden ook dit word niet vergoed (liep bij de gyn) maar tot onze vage verbazing ja werd het gewoon vergoed ook de ziekenfonds gaf eerst aan dit niet te vergoeden nou dus wel heb nooit rekening gehad. en had paar maand later gebeld en die zeiden het is vergoed . ik vroeg namelijk heb ik bij jullie nog een rekening open staan toen zij ik dat ik dan en dan een combi test had gedaan en of ze vanaf daar wilden kijken nou niets noppes nada alles vergoed terwijl iedereen ook hun en de artsen zeiden word niet vergoed dat zou anders 137 euro zijn maar mijn tante is gehandicapt en hun zeiden dat het dus gaat of broers en zussen van de ouders van de toekomstige baby . en veder niet mwah dan niet dus daardoor zou die niet vergoed worden
Als ik het me goed herinner waren wij een euro of 126 kwijt in het ziekenhuis (bij de prenatale diagnostiek). Dit geld was het zeker waard. We kregen een uitgebreidere structurele echo met nekplooimeting; er werd dus toen al gekeken of de hersenen, het hartje, armpjes en beentjes goed waren aangelegd en we kregen een paar mooie foto's mee. Plus natuurlijk het bloedprikken. Pas later begrepen we dat anderen in hun echo centrum alleen een snelle nekplooimeting kregen. Als je wilt zou je dus kunnen navragen wat je krijgt voor het geld.