Hallo allemaal, Ik ben vrij nieuw in het zwanger worden en wat erbij komt kijken qua hoe te verzekeren en de mmm. Bij mijn man is er bij het eerste zaadonderzoek geen zaad gevonden. Eind februari staat er een 2 e zaadonderzoek gepland en vooroplopend ook een Tese behandeling. Ik ben nu aan het kijken hoe te verzekeren. ik had begrepen dat de eerste 3 behandelingen in de basis verzekering zitten. Mocht er geen zaad gevonden worden wil ik mijn eitjes laten invriezen...ik ben pas 35 geworden en ben bang dat ik straks geen eitjes heb. Hopelijk vinden ze wel zaad of bij de Tese. Heel spannend allemaal. Welke verzekering raden jullie mij aan ? Heel erg bedankt voor het meedenken. Liefs
Qua verzekering maakt het niet zo heel veel uit. Alle verzekeringen vergoeden 3 pogingen, volgens mij is dat gewoon basis. En in mijn tijd (twee jaar terug ofzo) vergoede PNO ook nog een vierde poging, maar dat was wel een hele dure verzekering.
Ik zou kijken naar een verzekering met een goede dekking in het buitenland omdat je misschien voor een micro Tese naar Duitsland gaat... PNO heeft in Ier geval goede vergoedingen voor het buitenland en dan hoef je niet de duurste te nemen....