al vroeg overgeven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mommy to be, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik heb een vraagje, afgelopen weekend ben ik echt supermisselijk geweest op of 1 dag na de geschatte innestelingsdag en heb ik de hele ochtend overgegeven.
    1 dag later was t al minder en op maandag had ik spierpijn in mijn onderbuik en nu vandaag alweer de hele dag misselijk maar ik kan wel etenen ben ook duizelig.
    kan mijn hcg gehalte nu 7 dagen voor mijn nod al zo hoog zijn dat ik positief zou kunnen testen? ik bedoel als de eventuele symptomen er ook al zo heftig zijn bestaat er dan een kleine kans dat...... of moet ik gewoon geduld hebben? en zijn er al meer meiden die zo vroeg positief getest hebben?
    kuzz

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het lijkt mij een beetje vroeg.
    Maar als je heel veel hcg zou aanmaken..

ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben ;)
    buikgriep gaat rond..

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

De buikgriep heerst ook.... al hoop ik natuurlijk dat het HCg is.

4. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meid :)

Ik heb hetzelfde als jou ook allerlei kwaaltjes wat er op lijkt dat je zwanger bent, zere borsten, steken in de buik en vreselijke afscheiding, ik heb dus afgelopen zaterdag ook een test gedaan maar ik moet aankomende zondag pas ongi worden, maar mijn test gaf een heeeeeeeeeel erg licht plusje aan en ik weet dus niet of het dus niks is of dat mijn hcg nog niet sterk genoeg is om het aan te geven :( , we wachten maar tot van het weekend en dan gooien we er wel weer een test tegen aan.
    Nou meid ik wens je veel succes met het even afwachten en hou ons maar op de hoogte.

liefs marlon :p

5. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    dank je voor jullie snelle reacties
    black devil: hopelijk testen we van t weekend allebei positief! ik hou jullie op de hoogte en wacht maar ff af tot t weekend of gewoon tot dinsdag met testen
    kuzz

Deel Deze Pagina