Hopelijk mag je dit keer wel blijven..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Desstiiny, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

2. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Raar dat ik voor jou (en anderen op het forum) wel blij kan zijn maar voor mezelf nog niet volledig. Misschien na de eerste echo? Maar dat lijkt nog zo ver weg....
    Geniet van elke dag!

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @MaMeMi: dank je wel :)...jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Enig idee waarom je dit gevoel hebt voor jezelf? (ik kan het me wel voorstellen hoor)

4. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn kort na de curettage verhuisd en vlak na de verhuizing ben ik mogelijk weer even zwanger geweest. Amper tijd gehad om een en ander te verwerken. Het is heel stom, ik ben heel rustig en overtuigd dat het goed zit deze keer maar kan ook schrikken van de stilte in mijn lijf. Dan denk ik: gaat het wel goed daar beneden?? Ik weet niet of je ooit helemaal kunt vertrouwen op je lijf tot je een baby in je armen hebt? De tijd zal het leren hè.

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    tja...ik begrijp je helemaal! Ik ben ene kant heel blij dat ik toch weer zwanger ben (aangezien dat eerste instantie ook niet echt wilde lukken), maar nu ik het ben is er ook continu die onzekerheid en de gedachte;..'eerst maar eens zien hoe het gaat lopen tot die 12 weken'.
    Meid ik duim heel hard dat het goed mag blijven gaan allemaal en dat je op een gegeven moment toch het punt bereikt dat je kan gaan genieten :)!

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat een spannende tijd komt eraan. Hopelijk kan je toch op sommige momenten genieten. Veel geluk meid!

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat alles goed komt!!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd! Ik hoop met je mee! :)

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Spannend spannend maar heel erg gefeliciteerd , we gaan ervoor ! ;)

Liefs

10. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Gefeliciteerd meid. Duim heel hard voor je dat jullie kleintje lekker bij mama in de buik blijft zitten;)

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Bedankt lieve meiden :)!!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie straks een gezond kindje in jullie armen houden.

13. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Samen met veel andere meiden hier weet ik wat je doormaakt. Maar super gefeliciteerd joh! En dat onverwachts :) Heel veel sterkte in de komende weken met moed houden. Want dat vind ik zelf erg lastig, en geniet van je zwangerschap.

14. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, sorry. Moet nog een beetje wennen aan het forumgebeuren. Soms komen er zoveel mails binnen dat ik heel ver terug moet lezen en ben niet altijd alert in reageren.
    Heb een hele goede week gehad. Maar de laatste 2 dagen voelde ik, naast vermoeidheid helemaal niks. Dus toch weer wat onzeker :( Eerste controle pas 10 april, dat lijkt nog zo ver weg...
    Ik kan de verloskundige wel bellen maar weet wat die gaat zeggen; geen bloed geen krampen = niks aan de hand. Alleen heb ik vorige zwangerschap ook geen bloed of krampen gehad en bleek het toch mis te zijn.
    Ik wens je het allerbeste en héél véél geduld ;) toe!

15. Inge83

Inge83 Lid

12 jun 2012
    60
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt. Ik heb vorig jaar in juni een MK gehad en in november weer. Nu zijn we weer zwanger en ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Volgende week dinsdag de eerste echo, maar de tijd lijkt maar niet vooruit te gaan. Ik duim voor je!

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Gefeliciteerd en alvast heel veel succes met de echo volgende week! Hopelijk mag het dit keer wel een goede zwangerschap worden :).

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    die onzekerheid blijft toch meid, maar gelukkig hoeft het niet altijd iets te zeggen. Hoe is het nu met de kwaaltjes..voel je nog steeds niks?..enneh hier ook niet veel kwalen hoor. succes met je echo de 10e..ik duim!:)

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @ellen & Maike: dank je wel meiden...ik houd de moed erin :)

19. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap heel slecht, ben vaak uren wakker. Geen gepieker ofzo. Verder af en toe een steekje of wat kramp (met name na lopen/sjouwen en einde van de dag). Enige "storende" is dat ik me voel alsof ik 2 kledingmaten gegroeid ben. Vanmiddag kleding van zolder gehaald die me normaal gesproken te groot is, knelt in ieder geval niet :) Vind het nog te vroeg voor positiekleding die er al wel ligt (iets te optimistisch bij vorige zwangerschap). Lijkt wel alsof ik eerst die echo gehad wil hebben en zou het ook vervelend vinden als iemand nu aan mijn kleding ziet dat ik zwanger ben terwijl ik er nog niet aan toe ben het aan iedereen te vertellen.
    Lief dat jullie zo met mij, en elkaar!, meeleven. Ik geloof dat ik het anders een stuk moeilijker zou hebben in deze periode. Nu lees ik dingen van anderen en denk, met lichte schaamte, oh gelukkig ik ben niet de enige....

Allemaal nogmaals gefeliciteerd en houd (met of zonder t :() moed!

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Ik duim voor je

Deel Deze Pagina