halverwege cyclus en nu starten met Provera

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Res, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Res

Res Lid

2 feb 2014
    28
    0
    0
    Hallo Dames,

Even een vraagje, Ik zit midden in de 1e ronde clomid (50 mg) en nu blijkt op dag 18 van mijn cyclus dat er geen activiteit waarneembaar is op het moment.(echo's en bloedonderzoek) Nou mag ik dus vandaag gelijk beginnen met provera en daarna op de 3 dag van mijn menstruatie met clomid 100 mg. Ging dat bij jullie ook zo vlot? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit absoluut niet had vewacht. Ik dacht dat ik men eigen cyclus zou moeten afwachten... Wel blij uiteraard dat het zo snel gaat!
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties ;)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mijn eerste ronde clomid (50mg) ben ik ook op dag 18 provera gaan slikken omdat er niets gebeurde.

Als er dan nog niets zit, is de kans klein dat er nog wat gebeuren. Dus mer provera kun je weer sneller verder.

Succes volgende ronde! Hopelijk dan wel een eisprong:)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je geen eisprong hebt, zal er ook geen menstruatie volgen. Je eigen cyclus afwachten heeft dus niet zoveel zin. Want er is geen cyclus. ;)

Er wordt dan inderdaad besloten om met Provera of Primolut te starten. Dit neem je 5-10 dagen, een aantal dagen na het stoppen met de kuur word je ongesteld. Dus dan ben je al snel minimaal een week verder.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Wat Jippie zegt :)

Deel Deze Pagina