is dit ontpillen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaVRomy, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    #1 MamaVRomy, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt: 21 apr 2014
    Hallo Dames...

zoals "iedereen" Hier proberen mijn man en ik ook weer zwanger te worden.

Ik ben sinds december gestopt met de pil dus nu bijna 5 maanden..
    Nu zou ik volgens uitrekeningen (app) Afgelopen woensdag 9 april weer ongesteld moeten worden.
    Dit is dus niet gebeurd en wacht er nog steeds op (liever niet natuurlijk)..
    Ik ben nu dus 12 dagen over tijd..
    zal dit nog het ontpillen zijn of laat het geliefde 2e streepje zich gewoon nog niet zien....?:(

Ik heb ondertussen al een aantal testen gedaan uiteraard maar het blijft negatief.. Ook heb ik een menstruatie gevoel in mijn onderbuik en ben goed humeurig de laatste dagen..:p

Is iemand die met me mee kan praten hier over?

Veel Liefs Yvonne :)

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    16 april is toch pas 5 dagen geleden? :(

3. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Bah vervelend, herken t heel erg. Nog niet zolang over tijd nu 4dagen. Maar ook negatief getest maar mun lijf geeft totaal iets anders aan.
    Of je aan t ontpillen ben weet ik niet. Heb je afgelopen maanden wel gewoon regelmatige ongesteldheid.? Als t lang wegblijft misschien even naar huisarts?

4. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    sorry @mime28 had het fout geschreven kon de 16e testen! en de 16e was mijn dochter jarig dus was even in de war... heb hem even aangepast.. dankjewel hihi

@Denise88 in het zelfde schuitje dus...
    Gek word je ervan he! je gevoel zegt ja maar de testen zeggen nee :(
    Mijn vorige menstruatie (laatste die geweest is) was ik gewoon op tijd, daarvoor was het 2 keer onregelmatig.. en nu dus over tijd.. mweeeh vervelend..
    Je kan beter of ongesteld worden of zwanger testen want dit is gekken werk hihi..
    Heb jij al gestest??

5. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    @MamaVRomy
    Ja 2 x getest 1e keee na 1 dag overtijd en vanmorgen. Alleen helaas nog steeds negatief. En idd beter gewoon duidelijkheid ongesteld of zwanger en niet dit. Ik kan nergens anders meer aan denken. Ne benontzettend emo. Ook stinkt alles bah.

6. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Altijd een teleurstelling he als er niks tevoorschijn komt :(
    Ja dat is minder je gaat je er steeds meer op focussen ook al weet je dat je er toch niks aan kan veranderen....
    Ben je al lang van de pil af? Of niet gebruikt?

7. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Nu 5mnd gestopt met de pil. En zeker tis echt slopend teleurstelling. Maar idd je kan er niks aan veranderen.
    Jij ook zo veel verschijnselen?

8. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Ook 5 maanden.. zitten we dus ongeveer gelijk ..
    Ja kheb soms een paar dagen nergens last van, rond de tijd datk ongi moest worden hadk wel de gewone krampen en enorme last van me rug maar kwam dr niks, nu vandaag ineens weer erge last van menstruatie krampen.. maar toch negatief getest vanochtend..
    kben wel echt heel mopperig haha voor me gevoel echt door de hormonen .. bij mijn eerste zwangerschap was ik ook echt snel op me pik getrapt haha en nu weer .. mjaa heb ik ook soms bij mijn menstruatie.. dus ja lastig lastig haha moet voor me gevoel ook meer en vaker naar de wc.. en een vol gevoel onder in mijn buik..
    het liefst test ik ook iedere dag sochtends al slaat dat nergens op..het is lastig dat het bij iedereen anders is he.. geen peil op te trekken...

9. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Ja idd hetzelfde schuitje.
    Maar herken t wel iedere dag willen testen, alleen is t zo duur die testen.
    Maar heb zelf wel een hoop verschijnselen hoor, dat maakt t voor mij allemaal zo onzeker. En ik haat die onzekerheid..

10. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    ja t is prijzig indd.. ik heb die van de kruidvat 2 voor 5 euro..
    heb jij precies dezelfde klachten of ook andere?

11. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Poeh lastig! Ontpillen kan voor onregelmatige cyclus en klachtjes zorgen! Dus mogelijk deze keer een later ei of geen ei (cyclus kan in t begin ook x skippen begreep ik).

Probeer ontspannen te blijven en test gewoon wekelijks nog keer.
    Als je dan bij de volgende ongi volgens je app niet ongesteld word zou ik ff bij huisarts aankloppen!

12. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    He @humtum, gefeliciteerd met jou zwangerschap!
    Ja dat wist ik inderdaad maar je gaat zo aan jezelf twijfelen..
    Ik had wel voor me gevoel een week later (dan dat mijn ei sprong eigenlijk zou zijn) meer witte afscheiding.. dus ik had het idee dat ik toen pas mijn eisprong kreeg... dan zou ik dus ipc deze week pas positief kunnen testen als het zo zou zijn, of zit ik nu verkeerd te denken?

13. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Nou heb erg last van misselijkheid, donkere kring om mijn tepelhof, gevoelige borsten en tepels, sterkere reuk, krampen in onderbuik met zo'n zeurderig gevoel. Mijn buik is ook opgezet en erg gevoelig en ik plas ontzettend vaak. Dus wel wat meer klachten. Ja en kan overal wel om janken. Hahaha
    Maar kan jij er wijs uit? Wnt mijn gevoel zegt zwanger.
    Hihi

Idd kruidvat is te doen wat prijs betreft alleen vind ik ze niet erg praktisch.

14. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Hmmm ja lastig... het kan indd ook allebei zijn... hoe zijn de cyclussen hiervoor geweest dan?

Ik heb ook een lading van die van de action in geslagen en heb vorige week 1 keer voor de zekerheid getest met die van de kruidvat .. gewoon omdat ik nooit iets heb gehoord over die van de action haha.. maar dan kan je net ietsie vaker een test doen.. als het negatief is met die vd action en uiteindelijk met een andere positief tsja dan is dat maar zo.. en andersof zou jet het ook dubbel testen mocht dr heel iets komen te staan.. daar zijn ze 2 voor 1,50 dus dat scheelt nogal wat.... ik ben namelijk zo'n iemand die t liefst iedere dag test haha dus met deze doe ik gewoon om de dag ff checken =P

15. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Dat is idd niet duur, zal daar morgen is gaan kijken.
    Mijn cyclussen hiervoor gewoon regelmatig alleen in dec niet maar toen was ik net gestopt met de pil. Dus dat is ook wel logisch. Maar normale cyclus is gewoon 28 dagen en je kan de klok erop gelijk zetten.
    maar met het vele testen ga je dan niet helemaal jezelf gek zitten maken.

16. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Nooit 1 dag oid over tijd geweest tijdens "ontpillen"? hmmm... ja t duurt bij de 1 miss een jaar en de ander duurt t miss 1 maand .. dus kan maar zo....

uhmm ik houd mezelf voor dat ik niet zwanger ben.. tuurlijk is het balen dat er weer geen streepje komt maar het is vind ik vervelender om niet te weten wat me menstruatie dan tegenhoud :) ik heb gewoon geen geduld haha

17. Denise88

Denise88 Lid

21 apr 2014
    45
    0
    0
    Nope, heb niet ontpilt. Iig naar mijn weten niet.
    Geduld dat is moeilijk.

18. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hoi mamavromy,
    hoe was jouw cyclus die andere maanden dan? gewoon regelmatig of onregelmatig?

19. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    #mamsie21 ..De eerste keer was ik op tijd.. toen een week erna weer heeeel hevig ongesteld een paar dagen, toen een cyclus van 34 dagen en nu dus al op cyclus dag 42... vanochtend weer getest en negatief...

20. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja is lastig he.. kan het ontpillen zijn, het kan natuurlijk ook zijn omdat je er zo mee bezig ben en aan denk etc dat je menstruatie wegblijft.. of ja.. nog te weinig hormoon aanwezig? Ik heb dit ook een tijd gehad dat ik niet ongesteld werd, wel testte en daarna alsnog ongesteld werd..

Deel Deze Pagina