Goedemorgen, Vandaag dag 31 van de cyclus. Afgelopen 3,4 maanden niet zon lange gehad. Al dagen last van gevoelige grote borsten en tepels, sinds gisteravond is dit wat minder. Begin van t weekend veel menstruatiekrampen gehad maar zet niet door. Ik durf niet te testen.. Wat denken jullie? Ben ik overtijd of lange cyclus? Ik dacht zelf op dag 15 uiterlijk eisprong te hebben gehad door de krampen die waren weg op cd16 maar op cd18 hele dikke snotterige slijpstaal verloren, geen krampen oid. Help! Juli:26 Augustus:27 September:25 Oktober: 29 November:31 December: 29 Januari: 32 Jan/feb : 26 Februari:26 Maart: 27
Gewoon testen dan weet je het. Kan zijn dat je een langere cyclus hebt, kan ook zijn dat je idd overtijd bent aangezien je al op dag 31 zit. Als je uitgaat van je slijm had je op dag 18 een eisprong. 18+14=32 dus dan is je nod morgen. Lastig he? Succes
Ja ga ik ook doen maar door die paasdagen was alles gesloten. En heb mezelf al tevaak teleurgesteld vandaar dat ik liever afwacht. Ik ga straks even naar de kruidvat(dagje vrij vandaag). Ik houd me plas al sinds 7.30 op haha.
Ik zit maar te staren want zie toch wel heel vaag een lijntje en nog geen duivels. Een indrooglijntje moet toch weg gaan als je een druppel water op de test doet? Deze lijn blijft staan. Zien jullie m ook?
Als je heeeeel goed tuurt zou je er een streepje uit kunnen halen, maar ik heb ook weleens van die tuurtesten gehad en toch ongie geworden. Maar...geen bloed, nog moed..kan best nog duidelijker worden!! Succes...