Hard knobbeltje in naveltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ons kereltje van 8 weken heeft in zijn naveltje een hard roze knobbeltje zitten. Wat is dit? Het is hard, en nat niet. (Heb foto, maar weet niet hoe ik dit erop zet?)

2. KimK

KimK Niet meer actief

Ohh ik zag de titel en dacht dat kan maar van 1 persoon zijn... En ja hoor.... Moet je niet binnenkort naar CB? Dan vraag je het daar toch even.....

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bedankt! Mag deze vraag toch wel stellen? Vind dit zo raar knobbeltje, misschien dat iemand hier hetzelfde heeft gehad. Als je je ergert, reageer dan niet!

4. KimK

KimK Niet meer actief

Tuurlijk mag je je vraag stellen. Maar jij stelt soms wel hele "aparte" vragen... Snot doorslikken etc.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad even navragen op cb, onze dochter heeft een navelbreuken maar dat voelt niet hard aan..

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oude koeien uit de sloot halen, waarom word ik daar nu nog op aangesproken? Dit is een hele andere vraag.

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Kan het wild vlees zijn?

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    De navel trekt zich langzaam in, dus het is waarschijnlijk een heel normaal stukje. Wild vlees zal het niet zijn. Op het cb willen ze er wel naar kijken.

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Oké, het is echt bikkelhard, maar dat kan dus wel?

10. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Dit is een openbaar forum waarop je alle vragen van de wereld mag stellen!:)
    Als mensen iets raar vinden moeten ze daar gewoon niet op reageren lijkt mij;)

Het kindje van mijn zus had ook zoiets, ik weet niet meer precies welke 'noemer' dat het kreeg, maar het vanzelf overgegaan, niks meer van te zien!

Houd het een beetje in de gaten en bij je volgende afspraak kaart je het even aan.

Succes

Deel Deze Pagina