Hey! Toch even een vraagje van mij. Ik had gisteren echt enorme ovulatiepijn. Bij opstaan en gaan zitten was het t ergst, maar ook bij lopen voelde ik het! Nu werd dat rond 22:00 ineens minder en sinds vandaag is het echt weg... Kan ik er dan vanuit gaan dat ik vandaag op 1dpo zit?? Ik had trouwens 2 dagen geleden een smiley en positieve dipstick! Op dag 15 en ik zit nu op dag 17. Mijn temp was vanmorgen hetzelfde als gisteren, maar heb heel onrustig geslapen al 2 dagen dus lastig te beoordelen. En wat ik vooral wil weten, is het dan nog wel nodig om vanavond nog een gezellig avondje te hebben? Hebben het gisteren en eergisteren gedaan... Bedankt!
K volg altijd m'n gevoel. Als we geen zin hebben dan lekker knus op de bank en thats it. We zijn ook al 13 maand bezig. Zorg ervoor dat t geen moeten wordt. Dan is de leuk er zo vanaf. Hoop dat t raak is voor jullie
Nodig, niet per se. Zaad blijft lang genoeg leven Als je zin hebt, gewoon doen natuurlijk, maar zo niet, lekker niet!
Ovulatiepijn betekend meestal dat je ei het laatst stuk groeit. Dat voel je soms. Dat hij springt voel je gemiddeld niet. Na de positieve ovulatie test is je eisprong vaak na 12 uur en binnen 24 uur. Dus na een positieve test nog klussen is erg zinvol. En ervoor natuurlijk ook.
Klopt, dat weet ik. Daarom denk ik ook dat hij gisteren gesprongen is of vannacht. Omdat de pijn ineens bijna weg was. De positieve test was dag 15 en die dag hebben we ook seks gehad en de dag erna ook nog Dank je in ieder geval
Volgens mij hebben jullie dan genoeg geklust hoor je temperatuur zal vast morgen wel gestegen zijn! Bij mij ook altijd een eisprong en daarna was de ovulatie pijn weg. Spannend, succes op het wachtbankje!
Hebben gisteren niks meer gedaan. Ik had echt geen zin in een moetje 😁. Denk zaterdag avond eisprong gehad.. Temp nu goed doorgestegen. Nu afwachten! Thanks allemaal