Hopeloos...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door KimK93, 30 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Hi meiden,

Ik kom niet echt om advies te vragen, maar meer even mijn frustratie uiten.
    Ik ben sinds september 2020 gestopt met de pil, maar ik ben sindsdien maar 1x ongesteld geworden. Ik deed al rustig aan ivm ontpillen, dus ik wachtte rustig af. Maar sinds afgelopen 2 maanden toch echt gaan proberen. Maar helaas wilt mijn lichaam niet meewerken. Ik heb positieve ovulatietesten gehad, alleen mijn ei springt maar niet. Woensdag naar de huisarts en hopen op doorverwijzing. (Ik ben al eerder gestopt geweest met de pil, toen direct regelmatige cyclus, dus ik ken dit ook niet :()
    Hierbij mijn kaartje. ( Ja veel stippellijntjes omdat ik af en toe echt gedacht heb om er even mee te stoppen.)

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik snap je frustratie.
    Helaas kan het soms wel een jaar duren vooordat je ontpilt wordt.
    Maar wellicht kan je huisarts een handje helpen door een kuurtje te geven. Een doorvwrwijzing zal hij nog niet dien omdat je dan vaak minimaal een jaar moet bezig zijn.

Heb je toevallig dingen die kunnen wijzen op pcos (overbeharing, overgewicht etc?).

3. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja precies, ik snap het ook wel. Maar een kuurtje zal al fijn zijn. Ik heb verder geen last van overbeharing of overgewicht, wel veel meer last van pukkels op mijn kaaklijn/wangen.
    En daarbij heb ik elke dag buikklachten, ook heel vaak pijn/gevoelig in baarmoeder tijdens gemeenschap.:confused:

Deel Deze Pagina