Hoi dames! Hier net nieuw met bbt charting. Vanmorgen had ik een beetje een onrustig nachtje omdat mijn vriend voor het eerst sinds lange tijd een ochtend dienst draaide. Hierdoor tempte ik na ongeveer 5.5 uren slaap mijn bbt om 04.45 dit was 6.72( wat afwijkend is vergeleken met de rest). Ik heb mijn vriend een fijne dag gewenst en een kus gegeven( niet opgestaan oid) mij omgedraaid en geslapen tot mijn wekker ging op normale temp tijd 06.45, nu was mijn temp een stuk logischer 37.03. Net nog een keer getempt en toen was mijn temp 37.04( dus dat maakt 37.03 aannemelijker) Wat moet ik nu aanhouden? Ik voeg een foto toe. Alvast bedankt
Altijd je eerste temp aanhouden. Het is wat het is... Je hebt minimaal 4 uur slaap gehad en je zit op 12 dpo... Een daling zou dan ook logisch kunnen zijn. Ik ben iig geen voorstander van aanpassen van je temp om een wenselijke kaart te krijgen.
Dank je wel voor je reactie! Dan ga ik het houden bij de laagste temp. En dan maar duimen voor een late innesteling.
Ik zou juist de 2e temp aanhouden omdat ik heb gezien dat de meest betrouwbare temp ontstaat na tempen na evenveel slaapuren. Jij hebt dus veel korter geslapen en dat lijkt mij juist reden dat je temp ineens zoveel lager was.
Kan, maar de dip kan ook een andere oorzaak hebben. Hierin verschillen we echt duidelijk van inzicht.
Bedankt dames, ik ben benieuwd hoe het morgen is. Kan er nu nog niet echt iets duidelijks aan opmaken en test is nog negatief (13dpo). Mijn laatste normale ongesteldheid was op 16 februari, dus mijn geduld is wel wat op aan het raken haha. op internet las ik verschillende dingen over aanpassen van je tijd als je bijvoorbeeld veel vroeger of later dan normaal had getempt. Ik was vannacht weer rond 4 uur wakker en had bijna de zelfde temp als de vorige keer, ook tijdens het later ( op de gebruikelijke tijd) tempen was mijn temp hoger. Wellicht is mijn temp ook gewoon laag als ik snachts temp ipv in de ochtend.