Hopeloze date

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem2310, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Een oud collegaatje een tijdje vrijgezel geweest. Van haar hoorde ik de verhalen over singel zijn. Ook zij had meerdere opties tegelijk lopen. Maar ja als er een date uitliep, probeerde ze ook de volgende afspraak naar later te zetten.

Vandaar.

Belde hij? Of stuurde hij een berichtje? In het geval vh bellen.
    Praatte die zachtjes of hoorde achtergrond geluid wat bij zijn verhaal passende?

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha nou dat vind ik wel erg dramatisch en vol fantasie.. nee daar zou ik niet van uitgaan

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dus jullie gaan nog een keer afspreken? :)

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Toen ik single was had ik in een weekend soms 2 dates, maar op een avond niet hoor. Stel dat het erg gezellig is, dan moet je weg voor de volgende date.

5. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Nou daar ga ik niet van uit hoor, vind ik wel ook gelijk erg achterdochtig...
    En hij belde vanuit de auto dus tenzij hij een wip aan t maken was in een rijdende auto denk ik dat hij gewoon de waarheid sprak ;)

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Klinkt gewoon als een vervelende samenloop van omstandigheden. Vervelend, maar kan een keertje gebeuren. Ik zou 'm nog een kans geven. Zeker als hij zelf aangeeft echt nog een nieuwe date te willen. Het ontbreekt blijkbaar niet aan interesse. Maar zou het op de nieuwe date weer gebeuren, dan zou ik er wel klaar mee zijn.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wie weet wat voor een leuk persoon je mis loopt. Wees niet te hard en doe het nog een keer. Vraag waarom hij steeds uitstelde.... en dat hij de volgende keer echt op tijd moet zijn.

8. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    'Men' doet dit over het algemeen vast wel, maar ik heb een geweldige vent, een goede zakenman en echtgenoot en een prima vader ...
    Die zijn eigen kont zou vergeten als die niet vastzat.

Hij vergat ook van alles op onze dates, op eerste date bijv zijn mobiel zodat hij uiteindelijk een half uur kwijt waa met mij zoeken op een overvolle terras, en ik kwaad was omdat hij EN niet belde EN zijn tel niet opnam.

Uiteindelijk kwam het allemaal goed

Ik zou hem dus nog een kans geven ts!

9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Overigens moet zo'n 'stipt op tijd' persoon ook bij je passen. Ik zou gillend wegrennen bij mannen die 'ik ben altijd stipt op tijd en als jij dat niet bent is het over' type zijn.
    Er zijn genoeg mensen die hun leven niet afstemmen op iedere 5min op de klok, en dat moet bij je passen. Ik vind het varhaal van die date bijv niet zo schokkend. Als ik in de stad was zou ik intussentijd nog wat shoppen/boodschappen doen/alvast eten oid.

10. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik ben zelf altijd heel stipt (meestal 5/10 minuten te vroeg). Ik verwacht dit niet van andere mensen, een beetje op tijd komen is fijn, maar ik zit er niet mee als een ander een kwartiertje te laat is.

TS: ik zou hem zeker nog een kans geven, dan weet je of het toevallige pech was of dat je een lapzwans aan de haak hebt geslagen!

11. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ohja, ik ben ook niet het stipt op tijd type hoor!
    Maar na 2 uur wachten had ik het wel gehad, dat is me echt iets te lang.
    Maar ik geef hem nog een kans, misschien was hij gewoon zenuwachtig.
    Kijken hoe het loopt!

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Hebben jullie de film; 'He's just not that into you' niet gezien.
    Dit soort verhalen doen me daar altijd aan denken. 😄 Is echt een leuke gilm trouwens, alle single ladies zouden eerst deze film moeten kijken, voordat ze de 'markt' opgaan.

Deel Deze Pagina