Hallo dames vanmorgen toen ik ging aankleden kreeg ik ineens heftige kramp in mijn baarmoederzo heftig dat ik ineen kromp van de pijn maar op een geven momentwerd ik heel duizelig alsof ik flauw ging vallen kreeg het heel heet na ong 15 min zakte het langzaam weg nu voel ik nog steeds pijn in mijn baarmoeder maar af en toe en niet hevig ook geen bloedverlies kan het komen.doordat ik nu anderhalvemaand spiraalloos ben en mijn baarmoeder nu raar gaat doen door de veranderingen of is het wat anders heb dit nooit gehad kan iemand helpen
Ik heb 't wel eens gehad op 't moment van innesteling. Of misschien je eisprong? Overigens heb ik 't ook wel eens zonder aanleiding, maar weer niet of dat 'normaal' is, maar er hoeft dus niet altijd een oorzaak voor te zijn.
Ja, kan van alles zijn. Wel heb ik die heftige krampen alleen gevoeld toen ik zwanger bleek te zijn. En anders werd ik meteen die dag ongesteld, maar dan was het minder heftig. Succes met wachten!
Dank je wel voor jullie reacties heb nu nog aan een kant af en toe kramp die pijn vanmorgen was echt alsof je kramp in je kuit hebt kon niet recht staan voelde pijn/steken in mijn liezen die zijn nu over en het was alsof mijn onderbuik keihard en opgeblazen voelde dat gevoel heb ik nu nog een beetje aangezien ik helemaal jog niet ongi ben geweest vanaf 21jan wel heb 11 feb een ontrekkingsbloeding gehad denk ik maar nog geen ongi plaats gevonden tot nu toe wanneer zou evt kunnen testen met 2voor5 test??? Groetjes
Bedoel je met ontrekkingsbloeding, de bloeding na het stoppen met de pil? Ik zou die bloeding aanhouden voor de de start van een nieuwe cyclus. Dat zou dan betekenen dat je nu op dag 23 zit? Opzich zou het theoretisch dan ook kunnen dat nu de innesteling plaatsvindt. En je dus begin volgende week kan testen... Maar ja, het lichaam kan heel raar in elkaar zitten . Spannnend!
Ja ik heb op 21 jan mijn mirena laten verwijderen en hou idd ook de 11e aan als start voor de cyclus volengs de calculator zou het kunnen de innestellings datum was rond 2 maart dan wachten we in spanning af tot de 11 met een testje bedankt voor je reactie fijne dag xxxx