Hey lolieken Ik duim heel erg hard voor je mee dat hij morgen donkerder is. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd. En hou ons op de hoogte!
ik zie hem ook!!! lichtjes maar duim voor je dat die over een paar dagen van t witte scherm afknald, heerlijk zo'n test in handen te hebben
Ik schrik hier van want dat zou beteken dat ik twee keer mijn eisprong spot (symptomen) én zwanger ben... Behoorlijk snel ook. Ik, Lolieken met de vreemde cyclussen. Ik vind het wel vreemd dat ik dan geen positieve ovutest gehad heb. Zou ik dan zo'n korte piek gehad hebben... Vreemd, vreemd. Maar het bewijs is er dus wel...
onze lichamen zijn raar.. maar wat maakt het uit, je bent zwanger!!!!!! ga je vandaag ook weer een test doen met ochtend urine??
Bekijk bijlage 63697 Hier zo dit is em van vandaag. Maar ik ben niet gerust. Kan hem niet duidelijk krijgen zonder te "knoeien" met de foto. Gisterenochtend teste ik heel licht positief, gisterennamiddag ook nog licht dat je goed moest kijken en nu vanochtend ook. Zou dit nog normaal kunnen zijn volgens jullie? Of moest hij al véél duidelijker zijn? Ze zeggen wel steeds om de 2 dagen verdubbeling zover zit ik natuurlijk nog niet. Mss bijt ik best op men tanden en wacht een dag of twee af. M'n ovulatietest is weer een beetje donkerder nu bijna positief.
Hcg verdubbelt om de 2 a 3 dagen en je zit nog niet aan je nod en als een heel klein beetje hcg verdubbelt is het nog steeds niet veel , dus jekunt niet gelijk een knaltest krijgen lieverd .......ik zie het kruisje goed hoor !!!
Durf men banner niet veranderen. Voorlopig test ik even niet meer. Weet niet of ik het morgenvroeg kan laten maar eigenlijk zou ik beter een dagje overslaan. Als de test dan niet donkerder is dan klopt het natuurlijk niet en is het pril mis. Maar ik heb natuurlijk nog wel hoop. Daarstraks even naar de kruidvat om te kijken of ze de gewone 2v5 al terug hadden maar niet dus. Kan momenteel ook niet naar een andere. Omdat ik ZO graag een test met streepjes wou doen (geen plus) heb ik predictor gekocht. Niet de vroege maar de gewone. Nu is het echt zéker ik koop NOOIT, NOOIT nog een predictor. Ze zijn duur en ze trekken op niets. Hij geeft natuurlijk wel positief. Maar de controlelijn van predictor blijft ook gewoon licht roze. Ik moet dringend afkicken. De zwangerschapstestfabrieken kunnen blijven draaien door mijn aankomen alleen. Bij deze buiten de 2v5 D) koop ik géééééén nieuwe zwangerschapstesten meer.