Hopen jullie mee??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ik zeg nog steeds zwanger hoor!

Idee om alleen zaterdag nog te testen?

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Heb je geen Jumbo supermarkt in de buurt :):):) Daar hebben ze ook eigen merk testen (HTP huisapotheek ofzo) en die is ook heel gevoelig .. en is met streepjes (wel blauw ;))

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Appie, ik wou dat ik tot zaterdag kon wachten maar dat is nog zo zo zo lang. :D

Ik denk dat hier in Belgie geen Jumbo supermarkten zijn meid... :)

Ik ga het eventjes loslaten denk ik. Durf gewoon niet blij zijn. Ik als testfreak zijnde hou er niet van dat ik naar de streepjes moet turen. :p Ik wil nu een duidelijk "out there" streepje. :D

4. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Snap dat het spannend voor je is, Lolieken..ik snap ook dat je een heel duidelijk streepje wil..
    Ik ga in ieder geval voor je duimen meid!

Oja, over die jumbo testen, wist niet dat ze die hadden daar..wel handig want op zondag zijn hier de albert hein en jumbo open..bij de albert hebben ze wel clear blue denk ik maar wat is de prijs van die jumbo test? Heb zenu niet nodoig hoor, maar als het een kee rnodig is..:D

5. gimena

gimena Niet meer actief

spanned meis!! :)
    maar denk wel dat het goed zit :p
    al voor zichtig een felicitaatie;)
    xxx

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Bij de jumbo zijn ze 7 euro nog wat :D:D:D

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dames ik ga een vroege miskraam krijgen denk ik. De testen worden niet duidelijker. :(

Ik weet niet hoe duidelijk ze nu zouden moeten zijn maar ze zijn in ieder geval niet donkerder geworden. Ik zit nu 11dpo.

Ik wacht nu een dag of drie en doe een allerlaatste test als ik dan nog niet ongi ben geworden want dit lijkt me toch niet goed. :(

8. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    lolieken, ik hoop echt dat je gewoon hartstikke zwanger bent.. zo niet hoop ik dat je vandaag nog ongi zal worden..

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    En toch ...... vind ik de test van gisteren vele malen duidelijker dan die van eergisteren!

Ik blijf heel hard duimen dat je over 2-3 dagen een knaltest hebt !!!

10. Appie1988

Ik ga ook nog voor je duimen lolieken!
    Komop er is nog niks bewezen dat het mis is!

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hmm gek... ik wil het jullie niet lastig maken. :D

Maar gisteren kreeg ik de gewone kruidvat te pakken en die was volgens mij negatief ik kreeg geen echt streepje. Nu krijg ik er wel eentje ook nog heel vaag maar dat had ik gisteren niet. Toch nog hoop hebben?

Mss is het nu wel verstandig om toch tot zaterdag of zelfs zondag te wachten voor ik nog eens test. Als ik dan test en ze blijven echt vaag dan weet ik het eigenlijk zeker he. Die van het kruidvat moet nu zeker donkerder worden tegen dan toch?

Ik ga dus twee spannende, afwachtende dagen tegemoet... Al blijf ik toch ook realistisch.

12. Appie1988

Ik zeg nogsteeds zaterdag testen. Zie je dan een streep dan is het raak :D
    En sommige testen blijven gewoon heel licht terwijl je met een andere dan gewoon een duidelijke streep hebt.

Ik hoop dat het je lukt om te wachten, ik weet zelf hoe moeilijk het is. En als ik de test dan gedaan heb ik kan ik mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik getest heb.

Het is tevens ook weggegooid geld (misschien dat dit helpt ;))

Afwachten.....(moeilijk ik weet het :))

Sorry....ik wou dat ik meer voor je kon betekenen :(

Deel Deze Pagina