Hallo allemaal, Kan mezelf wel voor mijn kop slaan! :x Ik weet dat het nog geen enkele zin heeft om te testen, woensdag is pas mijn NOD, en toch heb ik het al gedaan. Test was duidelijk: niet zwanger. En daar baal ik nu toch van, ondanks dat ik weet dat ik te vroeg heb getest en het nog steeds raak kan zijn. Ik kon het gewoon niet laten, ben er zo mee bezig. We gaan overigens voor een 2e kindje. Ik heb al een kindje van 4. Moet echt mijn gedachten naar iets anders zetten, anders maak ik mezelf en manlief helemaal gek!
heel herkenbaar hoor meid..voor velen hier denk ik.. succes.. hoop dat je snel alsnog een positieve test hebt.. tip.. test met kruidvat test.. 2 voor 5 euro.. wit doosje...betrouwbaar, handig en vooral goedkoop..
Ja, enorm herkenbaar! Vreselijk he, dat wachten!!! Eigenlijk zouden ze testen moeten maken die je gelijk na het klussen al kunt doen
heel herkenbaar , je schier er niksmee op en wordt er niks wijzer van maar om het dan ook niet te doen is wel erg moeilijk !!! Hopelijk heb je volgende week een mooie positieve test!!
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Bij mijn eerste kindje was ik er helemaal niet zo mee bezig, maar nu dus wel. Heb ook wel wat 'klachten' maar kan goed zijn dat ik die wil voelen en ze daarom ook voel. Ben echt vreselijk moe en sommige dingen die ik normaal erg lekker vind (hopjesvla!!!) smaken anders. En ik heb opeens veel zin in koffie terwijl ik die normaal maar 1 kopje per dag drink en ik tijdens mijn eerste zwangerschap juist helemaal niks moest weten van koffie. Gewoon geduld hebben is het beste, maar ja...
Ingrid om je even moed in te praten. Ik had toen ook swoendags mijn NOD. en had tegen beter weten in zaterdags getest. NEGA natuurlijk. En toen smaandags nog een keer (je denkt dat je leert maar niet dus) alleen toen kwam er wel een vaaaaaaaaag streepje! en nu is mijn zoontje 11 mnd
Hoi Cherie, Echt? Geweldig, joh! Ik hoop het bij mij ook. Heb net nieuwe testen gekocht, die krijg ik dan morgen binnen via de post. Ik probeer me dan in te houden en niet te testen, maar ja...
meiden echt uit ervaring zeg ik nooit of niet doen!!! ik was zwanger en het is nu misgegaan,, wacht echt na je nod,,
Dat is dus de reden dat ik absoluut niet ga testen voor me NOD. Het is alleen maar een teleurstelling als je negatief ziet staan. En daarnaast kan het misgaan en is het een nog grotere teleurstelling. Ik wacht gewoon lekker tot ik over tijd ben.