Ik zou gewoon de 30 dagen in eerste instantie aanhouden en dan eventueel op dag 31 testen. Dan zit je op 13 dpo
Elphaba hoe gaat het met je? Zie dat levin met 14.1 geboren is. En dat je nu 14 weken zwanger bent. Zal een spannende periode zijn he.. xx
Ja blijft wel spannend. Gisteren gelukkig intake bij de vk en mocht nog even spieken en alles is goed met de kleine kruimel. Dus dat is wel een opluchting. Ga er steeds meer in geloven. 25 juli geslachtsbepaling
Oooh, ja dan zou ik indd op de 31ste testen Mooi dat het goed gaat Elphaba! Fijn dat je nog even mocht spieken. Kan me voorstellen dat je je dan wat prettiger voelt. En wat gaat de tijd snel!
Wat een grote wonders hé zwangerschappen, Fijn dat alles goed gaat... Hier nu op cyclus dag 30!! Mega spannend, heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden, en dat is vreselijk balen. Ik heb bijna iedere maand wel ergens last van, vorige maand op dag 25 ineens een bloeding terwijl ik normaal altijd rond de 30 dagen mijn cyclus heb. Onwijze last van hoofdpijn, erg last van mijn borsten, maar dat laatste heb ik iedere maand. En een week geleden echt flink veel pijn in mijn buik en onderrug. Het is nu gewoon afwachten, als je ergens last van hebt zegt dat nog niet heel veel...
Feather ik zie dat je ook pas net gestopt bent met de pil.. je bent nog aan het ontpillen.. Hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt en natuurlijk een mooie test!
Feather, ja dat ontpillen dat kan ook nog wel even duren. Vervelend hé! Maar als straks je cyclus weer helemaal lekker loopt is dat ook voor jezelf een goed gevoel.
Ik vraag me af of ik eigenlijk nog aan het ontpillen ben ... Ben ik februari gestopt en altijd nog een cyclus gehad van 30 tot nu toe. Ben benieuwd of dat straks ineens gaat veranderen of dat ik al ontpilt ben..
Kan me alleen echt niet voorstellen dat het zaadje van dinsdag (28, 29, 30 en 3), woensdag, donderdag of zondag ook nog maar leeft.
Ik zit inmiddels op cyclus dag 31, voel me al 2dagen vreselijk! Heel veel hoofdpijn, last van buikkrampen, en weinig energie. Vanmorgen een test gehaald, en die zegt niet zwanger.... dus nu maar weer afwachten. Ga er even vanuit dat ik niet zwanger ben...
Ik zou de kruidvat halen. Die zijn gevoeliger dan de CB. CB geeft soms pas na een week na NOD aan dat je zwanger bent. Die schijnen veel HCG nodig te hebben heb ik gelezen.
Ok! Thanks, nog steeds geen menstruatie door dus als dat morgen nog niet zo is, ga ik die zeker halen! Top