Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik duim met je mee babyloveyou!

Hier gaat het goed hoor. :) Nog steeds wachtende, haha. :p

Vrijdag weer een speeldate in het park, eigenlijk wil ik niet, maar Logan reageert er zo leuk op dus voor hem is het zo gaaf..
    Maandag komt m'n zus met man en kinderen hierheen, zin in! :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    We hebben hier trouwens geen lijstje geloof ik he? Niet gezien sinds ik hier schrijf in ieder geval. Geeft verder niet, maar ik ben zo slecht in afspraken onthouden dus het is altijd zo'n handig geheugensteuntje om ergens naar te vragen. :)

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Het is erg rustig hier vind ik zelf, wordt erg weinig gekletst omdat er al veel zwanger zijn dus ik kom hier ook niet vaak meer. Ik schrijf nu mee in het groepje Zomer 2016 gaan we voor een 2e. Heel gezellig en wordt veel gebabbeld. Ik ben wel al wat langer bezig maar dat maakt niks uit. Misschien ook wat voor jou om bij aan te schuiven? (Al wordt dit voor jou natuurlijk je 3e kindje eigenlijk maargoed) Als je zelf wilt natuurlijk! ;) Je bent welkom!!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik merk het ja. :D Jammer hoor, had gezien dat dit topic zoveel posts had en het leek me dat er veel mensen mee zouden komen schrijven omdat het voor zowel dit als volgend jaar is. In die andere schrijven voelt een beetje raar omdat het niet de tweede is. :p

5. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

De rede dat ik hier minder schrijf is omdat sommige het confronterend vinden als andere wel zwanger worden. Vandaar dat ik meer in een ander clubje meeschrijf :)

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier beetje zelfde als mamma. Wil niemand voor het hoofd stoten dat ik nu zwanger ben. Weet dat sommige het er best moeilijk mee hebben

7. Annemiek125

Voel me wel beetje aangesproken eigenlijk :) Gaat toch niet alleen over mij mag ik hopen? Ik heb zelf wel momenten dat ik het er moeilijk mee heb en op andere momenten voel ik me kiplekker.. en kan op dit forum van me af schrijven dus deed dat ook in dit topic (beste vriendin is ook net zwanger, al meteen raak dus was ook ff moeilijk om te horen maar zo is het nu eenmaal) maar dat zullen meer hebben die al wat langer bezig zijn..Daar hoeven zwangeren zich niks van aan te trekken natuurlijk..dat is niet de bedoeling.. dit topic is van iedereen.... Dus iedereen mag/kan gewoon mee blijven schrijven uiteraard..

8. Annemiek125

Voel me wel een beetje knullig nu.. Heb het idee dat het door mij komt en dat is echt niet mijn bedoeling en zo wil ik ook helemaal niet over komen.. Gewoon blijven meeschrijven hoor meiden..

9. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Ik zou je hier echt totaal niet schuldig om voelen.. Jouw emoties en reacties zijn toch volkomen normaal? Ik denk dat ik het over een aantal maanden ook moeilijk zou hebben als het dan nog niet gelukt is, en het dan ook moeilijk zou vinden om iedereen om me heen zwanger te zien worden, dat zijn toch normale reacties..

Maar andersom moet iedereen hier inderdaad gewoon lekker blijven schrijven, want het is voor de meiden die zwanger zijn natuurlijk ook heel leuk om het grote nieuws te delen hier en dat kan ook gewoon, je gunt het een ander net zo goed maar je mag inderdaad je eigen geluk ook delen maar dat snap jij ook..

Kortom allemaal gewoon lekker schrijven haha

10. xxmamaxx2016

Nee joh babyloveyou! Voel je niet rot ! ik wil gewoon niemand een rotgevoel geven met mijn blijdschap. Dat is alles :) het is goed bedoeld :D

11. Annemiek125

Wollie92: Dankjewel! Hopelijk is het bij jou wel snel Bingo :) xx

xxmamaxx: Je geeft mij geen rotgevoel hoor met jouw blijdschap! Het is toch hartstikke fijn dat je zwangerschap nu goed gaat na alle ellende die jullie hebben meegemaakt. Gewoon van je af schrijven hoor! Zwangeren horen hier ook gewoon nog bij dit cluppie!

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Babyloveyou, spannend toch dezemaand positief testen hé!
    Hier net terug van België, dochter ging vandaag niet heel lekker dus moeten morgen even in ziekenhuis melden dus na eten vertrokken weer naar huis.
    Verder een heerlijke vakantie gehad en geen minuut bij stil gestaan of wat voel van kwaaltjes!
    Nog even en dan mag ik testen of ik wacht weer wat langer :p

13. xxmamaxx2016

Ja het is nu echt een spannende zwangerschap.. al valt het nu nog mee. Straks als ik bijna moet bevallen word het echt spannend voor ons! Maar komt vast goed :)

Hartendiefje, hou ons nu niet zo lang in spanning haha!!
    Babyloveyou nog 9 dagen dan mag je testen! Ik hoop dat deze positief is :)

Verder hoop ik op heel veel positieve testen !

Liefs xxx

14. Annemiek125

Hartediefje: Ben benieuwd naar je test!

Mama2016: Ja snap dat de bevalling helemaal spannend gaat worden. Weten jullie ondertussen het geslacht al? Of blijft dat een geheimpje?

Ik ga pas rond 2 aug testen. Zit dan sowieso 2 weken na eisprong. Wil echt dan pas testen want ben die witte testen echt beu! Als ik pas begin augustus test heb ik wat meer zekerheid. Mijn luteale fase is meestal echt korter dan 14 dagen.

15. xxmamaxx2016

Nee wij weten nog niet wat het word, we willen het wel weten en zullen het ook gewoon bekend maken :) hebben 28e weer een echo bij de gyn. Hoop dat we het dan kunnen zien!

Lijkt me ook echt rot steeds die witte testen, steeds weer die teleurstelling! Hoop echt op een positieve test, het is je gegund meid!

X

16. Annemiek125

Dankjewel, hoop het ook! Ben benieuwd of V. een broertje of zusje krijgt! Spannend.

Hier hele dag lichte krampen in mijn onderbuik en last van mijn onderrug. Zit nu 5/6 dpo. Word snel licht on mn hoofd bij opstaan en had vandaag vreselijk veel last van opvliegers. Zweet brak me regelmatig uit. Hoop niet op een vroege menstruatie!

17. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ik hoop op baby's! 😁😁😁

18. Annemiek125

Baby's? Ik zou ééntje ook prima vinden hoor hahaha :D Tweeling mag natuurlijk ook! Al heb ik niet zo'n zin in wéér een risico zwangerschap..;)

19. Annemiek125

Akoekkoek: Jeetje lees nu net je handtekening. Wat erg voor jullie zeg! Sterkte hoor :(

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dochter gaat hier gelukkig stukken beter weer. Aankomende zaterdag heeft ze een opkikkerochtend van de clini clowns.

Verder niet getest nog vanaf gisteren ochtend kramp in buik. Dus wacht het nog even rustig af.

Deel Deze Pagina