Hey hey, ik zou me graag aansluiten bij dit "clubje" Heb altijd wel dingen gevolgd maar ben niet zo bekend met actief meedoen in een forum, de afkortingen zijn mij ook nog niet helemaal bekend, dus sorry als het verkeerd is. 25juni ben ik gestopt met mijn laatste pil. Ik had nogal veel last van hormonen en mijn lichaam was helemaal op hol geslagen dat we besloten hebben om het zonder pil te doen. Nu zijn we niet echt bezig met een kindje te krijgen-nog niet- maar het is altijd welkom, en we slagen er ook niet echt in om het altijd "veilig" te doen. Vandaag zou normaal gezien mijn Nod? zijn als de cyclus klopt natuurlijk. Tot op heden nergens last van, buiten zeer pijnlijke tepels vorige week. En nu een serieuze blaasontsteking, nog nooit eerder gehad, maar man wat doet het pijn.
Akoekoek, heel veel sterkte. LiezISe, welkom bij de groep. Morgenochtend ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben dames! Dan 5 dagen overtijd moet het duidelijk zijn allemaal
Wel liezIse.. wat vervelend die blaasontsteking! Ik hoop dan toch dat je snel een positieve test in handen hebt Hartendiefje.. wat spannend! Hou ons maar op de hoogte
Mag ik vragen hoe het is verlopen? Kreeg je bloedverlies? Of kwamen ze er bij de echo achter? Vind het zo erg voor je
Het laatste bloedverlies heb ik op woensdag voor twee weken terug gehad. Naar aanleiding daarvan een echo gehad op maandag (6w6d). We zagen hartslag! Ze heeft niet gemeten omdat zij eigenlijk geen vroege echo's maakt. Maar we konden alles mooi zien! We hadden dus geen enkele reden om te denken dat het afgelopen dinsdag niet goed zou zijn!
Dankjewel meid 😘 Oh, zie nu dat jullie een meisje verwachten! Wat leuk! Haal de maillotjes maar in huis! Hahaha!
Klopt we hebben afgelopen maandag pretecho gehad. Maar las jou nieuws dus dacht ik wacht wel even met vertellen. Heb al leuk z8 jurkje besteld. Die komt als goed is vandaag binnen
Lief ❤ Och, die jurkjes zijn zo leuk indd! Met meisjes kan je zo veel kanten op qua kleding. Ik zag laatst een tutuutje bij de Hema, dat is toch om te brullen! Met zo'n pamperkontje er onder, hahaha 😍
Akoekkoek: zwaar kl*te zeg. Dan verwacht je het idd niet meer! Sterkte hoor! Moet je nu afwachten tot het vanzelf op gang komt? Knuffel xx Elphaba: leuk een meisje! Hier late eisprong gehad en vanaf t weekend al last van buikkrampjes, lage rugpijn, opvliegers en de dag erna rillerig ineens. Witte afscheiding, zelf behoorlijk hartkloppingen gehad bleh.. Verder erg moe en vanmorgen erg duizelig En soms heb ik nergens last van. Ik wacht het weekend nog mn menstruatie af en anders ergens volgende week pas testen. Ga nergens vanuit... al hoop ik wel dat we niet ronde 7 in hoeven...
Babyloveyou, gaan niet afwachten. Kon volgens vk nog wel ff duren. Wil er gewoon klaar mee zijn. Volgende week maandag gesprek bij gynaecoloog en zal dan wel horen wanneer curettage plaats zal vinden. Duim voor je! Mag nu wel eens een keer raak zijn hoor! 😉
Sterkte AKOEKKOEk. Even een vraagje, ben zo niet mee met al die NOD dingen enzo. Wanneer was jullie eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil en voelden jullie deze aankomen? Zit nu op dag 30 van mijn cyclus en tot nu toe nog niets. Ook geen symptomen of dergelijke. Voel mij alleen wat humeurig.
Akoekkoek: Ja ik snap dat jullie niet willen gaan afwachten. Dan kan je al helemaal niet verder. Lijkt me wel heel naar een curretage. Sterkte! En bedankt voor het duimen. Heb sinds vandaag een 'zwaar' hoofd, meestal voorbode van menstruatie.. Dus zal wel weer niks zijn deze maand... zucht.. Gewoonte geworden ondertussen. Heb nog geen bloedverlies, dus we gaan het zien.. xxmamaxx2016: Gefeliciteerd! Leuk een jongen! had je zelf een voorgevoel/lichte voorkeur? (Kan ik me enigzins indenken vanwege V.) Of complete verassing? Elphaba: Z8 is zooo leuk! Alleen zooo duur Voor mijn mannetje ook wel een paar items in de kast liggen. Maar wel uit de sale of tweedehands.