Ja ik had heel sterk een meisjesgevoel! Dus het was wel een verassing haha! Maar we zijn er heel blij mee! Wat zal V. Trots op hem zijn
Jeetje AKOEKKOEK! Wat heftig dit.. Heel veel sterkte voor maandag.. Wat rot zeg! Weet niet goed wat ik moet zeggen.. Voor de meiden die het geslacht al weten, gefeliciteerd! Eindelijk in kleur winkelen
Vanmorgen is het bloeden al wat begonnen. Zucht Vind het ook zo naar om het vriendlief te zeggen. Voelt als falen. Zo stom!
Ah nee, is je zo gegund! Niet schuldig voelen en zeker niet denken dat je faalt want dat is zeker niet waar.
Pinkblossom! Die dat het bij jou ook weer mis is gelopen wat rot zeg!! Babyloveyou voor jou ook weer een grote teleurstelling. Maar falen is het zeker niet. Sterkte. X
Thnx meiden. Het is momenteel alleen bruin. Vanmorgen bruinrood. Maar zal wel het begin zijn. Gelukkig is mijn LF wel in orde volgens de gyn. Binnenkort telefonisch consult met mijn gyn. Het zit me gewoon niet lekker. Mijn eierstokken en baarmoeder zijn prachtig, maar ik maak me wel wst zorgen om eileiders of misschien ligt het aan de zaadjes van vriendlief? In sommige gevallen mag je eerder bij de gyn langskomen, dus misschien wij ook wel met mijn voorgeschiedenis (chlamydia waar ik me wel wat zorgen over maak)
Heb net mijn menstruatie gekregen, een cyclus van 32 dagen. Vind dit niet slecht voor mijn eerste menstruatie na de pil. Ben benieuwd hoe lang ze gaat duren. Weet niet meer hoe dat was voor de pil. Babyloveyou, ken jou geschiedenis niet, maar hopelijk heb je snel goed nieuws!
Ah babyloveyou het is echt geen falen meis, als je je ongerust maakt kun je altijd jezelf en je vriend laten checken toch? Wij hebben dat ook na 1,5 jaar gedaan omdat ik mezelf ongerust maakte
Het is ook eigenlijk geen falen. Slaat eigenlijk ook nergens op haha, wie zegt dat het 'probleem' bij mij ligt Of misschien is er niks aan de hand en hebben we tot nu toe gewoon domme pech gehad... En aangezien ik bijna nooit voor NOD test, is het misschien al eens raak geweest maar gewoon meteen weer misgegaan.. Weet het niet. Nu bloed ik ook heel erg en voel me echt zwak door de menstruatie. Maargoed hoeft natuurlijk niks te betekenen. Vind het altijd rot om tegen vriendlief te zeggen dat ik weer ongesteld ben geworden. Pinkblossom: Vanaf wanneer hebben jullie je laten checken? Na 1,5 jaar dus? Wij zijn nu nog niet zo lang bezig, nu dus de 7e maand in. Wat voor onderzoeken hebben jullie gehad? Wat de gyn mij laatst vertelde is dat het enige wat nu nog overblijft om te onderzoeken zijn mijn eileiders (baarmoeder en eierstokken zagen er hartstikke mooi uit) dat ze dan een soort spul erdoor spuiten om te kijken of ze goed open zijn. En natuurlijk zaadonderzoek bij vriendlief. Maar dat leek haar laatst misschien nog wat te vroeg, ze vroeg ook hoe ik daarover dacht en ik zei ook dat ik het wel vroeg vond, maargoed om nou pas na 1 jaar te doen lijkt me ook zo lang duren... Stel dat er wel iets mis is kun je dus proberen met zwanger raken tot je een ons weegt...
Wij hebben na 1,5 jaar een zaadonderzoek gedaan, en ik heb inderdaad echo gehad en dat spul wat je noemt Er kwam niks bijzonders uit, dus we gingen naar huis en zouden een vervolg afspraak hebben voor 3 weken daarna om te bespreken wat de opties waren om ons te helpen, en toen bleek ik zwanger te zijn.
Ik vond al dat ik erg veel bloedverlies had deze keer. Vanmiddag flinke buik en rug krampen. Ging naar de wc en verloor veel bloed met hele dikke stolsels en een stuk stevig weefsel wat je niet uit elkaar kan trekken. Herken het wat van mijn mk met 6 weken paar jaar geleden en wat je verliest na een bevalling, alleen nu wat kleiner. In ieder geval geen normale menstruatie. Ben bang dat er iets gezeten heeft wat vrijwel direct mis is gegaan want dit heb ik normaal nooit. Voor de zekerheid goedkoop testje gedaan en die was negatief. De krampen worden nu minder, hopelijk is het bloeden snel weg en kunnen we door!
xxxmamaxx, leuk een zoon! gefeliciteerd! babyloveyou, ow minder zeg.... klinkt ook niet echt als een normale menstruatie. elphaba, een meid leuk. Lekker roze winkelen leuk hoor! Akoekoek, ah nee sterkte meid. hier omo witte testen.... al 2x getest beide negatief... maar ook geen bloed.. Duurt zo lang (al)weer, maakt mij wel onzeker... Omdat erg lijkt op vorige keer en toen ging het dus mis. Verder afgelopen weekend bij het clini clowns college geweest met dochter en 2 vriendinnen. Hebben hier erg van genoten.Dochter vond het erg leuk om in het middelpunt te staan. Met de rode vallende neuzen van de trap tot vliegende pannenkoeken. Echt een aanrader als je een langdurig ziek kindje hebt of kent om die op te geven.
He wat rot Hartediefje, snap dat het je onzeker maakt. Hopelijk gauw duidelijkheid! Wat fijn dat jullie er zo van genoten hebben!
Hartendiefje, misschien een idee om bloed te laten prikken op eventuele aanwezigheid van HCG? Vandaag curettage gehad. Is me erg meegevallen. Was thuis nog aardig zenuwachtig, voornamelijk voor het "onbekende". In het ziekenhuis huis aardig rustig en vond alles prima. Nu lekker thuis. Wel moe en last van menstruatie krampen.
Nog steeds niet ongesteld hartendiefje? Wat gek he dat het zo gaat nu.. heb je nu menstruatiekrampen? Ben benieuwd wat er uit de bloeduitslag komt! Hoe gaat het met de rest? Hier gaat het goed. Bijna de 20 weken echo verder begin ik de kleine nu eindelijk een beetje te voelen X