Akoekoek, nee alles is nog steeds onduidelijk... Intussen al bijna een maand overtijd. Krijg volgende week maandag een echo in ziekenhuis om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden
Wat vervelend hartendiefje dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Hoop dat je met echo wel snel duidelijkheid hebt. Hier nerveus. Woensdag de 20 weken echo
Spannend Elphaba, zal duimen dat alles goed is. Hartediefje pff nog steeds niet, wat duurt dat lang.. Hopelijk weet je maandag meer.
Ja, eh, volgens mij wel goed! Zwangerschapstesten zijn bijna weer wit. Emotioneel denk ik ook wel goed. Enige wat ik vaak denk is "Ik was zwanger". Maar ik praat nog tegen kleintje. Dat helpt misschien een beetje Jeetje Hartendiefje! Toch ook niets aan zo!
Elphaba super nieuws. Geniet lekker van de zwangerschap. Hier een dochter die behoorlijk ontregeld is door de aanhoudende warmte. Hierdoor erg huilerig hangen en humeur die erg wisselend is. Van.mijn mag de warmte weg om het haar makkelijker te maken.... Dit is zo zielig om te zien Met mij alles goed alleen nog steeds die onzekerheid 😕
Wat fijn Elphaba! He wat rot Hartediefje, kon je het dan maar van ze overnemen he.. Fijn dat het met jou goed gaat, behalve die rotonzekerheid.
Vrouw, wat zit je toch telkens in de onzekerheid! Je had nog geen bloed laten prikken toch? Gaat alles weer wat beter met dochtertje en de warmte?