Akoekkoek, daar kwam toen in begin niets uit... Ja ben er beetje klaar mee.... Dochter gaat sinds vandaag weer goed, is stuk koeler glucoses gaan daardoor stuk beter. Dinsdag eindelijk het pomp gesprek voor der. Morgen weer naar school best spannend groep 5 alweer, enige nadeel is dat ze een stuk minder energie heeft en snel moe is. Dat komt dus door de afgelopen dagen...
Oh, dat is jammer. Niks mee opgeschoten dus.. Oh mooi! Pomp die regelt het dan automatisch toch? Voor haar pop prettiger lijkt me. Oh spannend, groep 5 alweer! Ah, waarschijnlijk zijn ze allemaal nog moe van de vakantie dus valt het helemaal niet op 😋 Succes dinsdag!
Akoekkoek, Ja deze pomp regelt automatisch inderdaad maar moet het soms wel bijstellen zodat het goed blijft gaan. Hoop dat het niet op valt haha, ze was ook erg witjes voor haar doen
Goed wel. Zit nu op cd32, nog niet ongesteld. Vorige cyclus was 31 dagen, had toen op cd30 al wat bruin verlies. Nu nog niets. Gisteren wel witverlies gehad. Heb vandaag een test gedaan, kon me niet meer houden. Dit was een kruidvat early, wel niet met ochtendurine, maar had niet gedronken. Deze was negatief. Dus ben nu gewoon aan't wachten tot ik ongesteld word. Hoe gaat het met jou?
Hier gaat het goed. Op echo niets te zien dus wachten tot het bloeden wel begint. Gisteren het gesprek voor insuline pomp voor dochter gehad. Ze word in het team besproken, ook is er meer bloed afgenomen omdat dochter erg moe is en weinig uithoudingsvermogen heeft de laaste weken. Dus spannend allemaal. Hier morgen op kantoor komen, dan word mijn contract beëindigd... Met wederzijdse goedkeuring. ene kant lekker want dan heb ik de rust die op dit moment erg nodig is er maar aan de andere kant zal ik mijn werk erg missen, het zorgen voor pasgeborenen en hun ouders en familie is zo fijn en leuk/ mooi werk. Zo dubbel allemaal nog.
Wat heftig hartediefje! Jullie zitten dus nog steeds in onrustig vaarwater wbt je dochter. Wat deed je precies voor werk? Lijkt me logisch dat je dat gaat missen, ga je iets anders doen? Of blijf je voorlopig gewoon even thuis? Liez, wat vervelens is dat he dat wachten, dan kun je maar beter ongesteld worden zodat je weet waar je aan toe bent en verder kunt. Wij zijn weer opnieuw zwanger na 2 miskramen, 21 september voor het eerst een echo dus hopelijk zit dit wel goed, zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor onze dochter!
Hai dames, mag ik ook aansluiten bij jullie en zo nu en dan meekletsen? We zijn ondertussen al enige tijd aan het proberen om zwanger te worden. Geloof het of niet, afgelopen zaterdag op 8/9 dpo heb ik eindelijk heel licht positief getest! Zo vroeg, dus wist maar al te goed dat het nog makkelijk fout kon gaan. Normaal test ik ook eigenlijk nooit, alleen deze keer en er kwam binnen aflees tijd een heel licht roze streepje te staan. Dus ja stiekem al wel blij na al die maanden. De meiden die ik het liet zien zagen allemaal het streepje duidelijk en een aantal hadden ook zo'n streepje op dat termijn. Dus had stille hoop...voelde me ook anders dan anders, herkende al wat 'bandenpijn' en had veel minder klachten dan normaal voor mijn menstruatie (normaal veel meer krampen) en was wat misselijk (afgelopen dagen nog steeds trouwens) maar helaas, daarna weer witte testjes, liep niet op en uiteindelijk toch ongesteld geworden Nu gaan we maand 8 in en binnenkort beginnen de eerste onderzoeken en afspraken bij de gynaecoloog. Afwachten dus en hopelijk komende maand wel een streepje die oploopt en een plakkertje!
Ik ben een tijdje hier niet meer geweest ivm mk..... Maar met trots wil ik deze foto even met jullie delen 😍
Gefeliciteerd swimming Hier vandaag Weer controle gehad en à een super goede 20 wk echo vorige week is alles goed met onze kleine dame
Swimming gefeliciteerd Pinkbloesem, ik was kraamverzorgster. Dus 24/8 werken vaak en paar daagjes vrij. Ik ga als lukt waar ik nu vrijwilligers werk doe misschien werken op een dagverblijf. Als ik gene ja krijg blijf ik thuis met uitkering tot ik ander werk heb gevonden wat ook goed te combineren is met mijn dochter.
Welkom Mama04! Natuurlijk mag je je aansluiten Zou fijn zijn als ronde 8 wel bleef plakken! Gefeliciteerd Swimming! Geniet ervan! Helemaal top, elphaba! Kleine dame ook lekker bewegelijk? Succes hartendief! Zou leuk zijn als je bij dagverblijf mag werken
Gefeliciteerd swimming!! En pinkblossom!! Wat fijn voor jullie Hartendiefje, is jou menstruatie nog doorgezet? Annoekkoek hoe gaat het met jou? Testen inmiddels onowit? Elphaba, fijn he die echos, echt mooi om je kleintje zo te zien! Hier gaat het redelijk, niet zo heel geweldig. Heb heel veel harde buiken en heb al 2x weeenremmers en bedrust gehad. Gelukkig doen de harde buiken niks en mag ik nu heeel langzaam wat kleine huishoudelijke taken doen. Werken zit er wsl niet meer in. Maar de kleine jongen doet het goed en denk dat mijn buik een speeltuin is hihi echt een druktemakertje. Heerlijk. Begin hem ook steeds meer te voelen. Hoop dat hij nog een aantal maanden blijft zitten en we samen een goede start kunnen maken Hoe gaat het met de rest? Zijn jullie ook zo benieuwd naar babyloveyou? Hoop zo dat ze een positieve test in handen heeft gehad! Dus... mocht je een andere account naam hebben... stuur me gerust een priveberichtje Liefs xx
hallo, ik wil ook graag aansluiten en gezellig mee praten. ik ben nog niet zo heel lang bezig nu sinds 4 maandjes. loop in het ziekenhuis vanwege dat ik nog steeds klachten ondervind van de prikpil die gezet is in januari. ben 28 jaar woon samen met mijn vriend en het wordt als het ons gegund wordt ons eerste kindje)
Hier nog altijd geen menstruatie, zit nu op cd36, test is negatief. Weet niet waar ik me aan kan verwachten nu. Ik hoop dat mijn menstruatie snel komt, want ik word hier zot van. Pff, wat moet dat dan wel niet zijn voor diegene die cyclussen hebben van 60 en meer.
Swimming ah nee hé sterkte Pfff sta nu bij werk voor de deur... Laatste keer hier om het beëindigs contract te tekenen heel dubbel allemaal. Zo eng en onzeker aan de ene kant. Andere kant juist een mooie nieuwe uitdaging om binnen 9 maanden wat anders te vinden. Wie wel.rekening houd met mij en mijn chronisch zieke dochtertje.