Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

We zijn sinds juni 2015 bezig, 15 jan naar gyn gegaan omdat niet ongesteld ben geworden sinds juni. Ze hebben bloed en echo gedaan, dat was allemaal goed. Ik ben eisprong gehad(weet niet wanneer) Ik ben nu in wachtbankje.. Als ik 2-3 feb niet ongesteld wordt dan begin ik met Provera :(

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dag Meiden,

Heb alles bijgelezen maar teveel om te reageren.

@Daan, gefeliciteerd! Wat leuk :) fijne zwangerschap.

@Roosje, leuk jongetje. Had je een voorgevoel?

Hier momenteel ziek en zat is mijn nod. Hopelijk niet. Ben toch nieuwsgierig. Had vandaag steekjes en pijnlijke (.)(. ) kan ook omdat me nod komt natuurlijk.

Hopelijk nog meer leuk mooie testen, duim voor ons allemaal

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. Ik had wel en niet een. Voorgevoel. Het was meer voorkeur en dat was een jongen, maar gevoel zei ook beeje jongen idd. Belangrijkste is dat ie gezond is natuurlijk

4. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Roosje, gefeliciteerd! Leuk een jongen nu je al een dochter hebt! Was je deze ronde snel zwanger? Miss heb je het al gemeld maar kom net meekijken ;)

5. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Gefeliciteerd Roosje! wat fijn dat hij gezond is! Lijkt me wel weer extra spannend nu het een jongetje is?

Florina ik werk 24 uur per week als verpleegkundige, mijn meisje gaat dus wanneer ik moet werken doordeweeks overdag naar het KDV! In de eerste prille levensmaanden heeft oma opgepast

6. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Precies! Dan ben je inmiddels al een expert :p En ik geef je groot gelijk hoor, wie weet is het gewoon heel gauw raak! Kan altijd nog als je het toch handig vindt.

Super leuk joh! Echt iets moois om je op te verheugen, hoop dat jullie een top dag hebben :) En nog plannen om op huwelijksreis te gaan daarna of dat niet?

Welkom hier! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik ga voor je duimen dat je gauw je eisprong hebt! Vervelend dat je cyclussen tot nu toe nog onregelmatig zijn, maar hoop dat je gauw helemaal niet meer met je cyclus bezig hoeft te zijn en zwanger bent natuurlijk :D

Nee hoor, dat is echt niet gek! Echt waar, de kans dat het goed gaat is zoveel groter! Op internet vind je natuurlijk ook de vervelende verhalen omdat de mensen waarbij het fout gaat toch vaker steun zoeken waardoor het dus een verzamelplaats is van situaties waarin het mis gaat.

Snap dat je daar van schrikt, maar ik denk dat het echt de waterpokken zijn aangezien hij dus pas met een kindje in contact is gekomen met waterpokken.

Welkom hier! En wat vervelend zeg, wil je het nog even aankijken of ga je binnenkort naar de huisarts?

♥ GEFELICITEERD! ♥ :D Super leuk zeg! Een broertje voor jullie meisje! Kan je nu ook lekker shoppen voor jullie zoontje! Hoe reageerde je man?

Oh nee, bah! Wat super vervelend joh! Dat is echt mijn ergste nachtmerrie :) Ik ben ZO ontzettend bang! Naast het feit dat het inderdaad gewoon echt smerig is, zou ik echt helemaal gek worden van angst denk ik. Jij bent niet bang voor muizen? Gelukkig is 'ie weg! Moet je nu goed kijken waar hij vandaan kwam? Mijn oma het ook muizen maar die kwamen door een klein gaatje vanuit de kelder, toen heeft ze het gaatje moeten dichten. Ik heb er geen verstand van verder hoor :p

Welkom hier!! Ik hoop het ook voor je! :D

Zal het zo gelijk even aanpassen! :)

Ik denk vandaag of morgen, mijn test was gister al een stuk donkerder. Ik denk dat ik ze gewoon gelijk ga gebruiken in april, vind het echt ideaal om daardoor ook te weten wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden omdat het ook zo kan schommelen per cyclus. Maar ik snap ook zeker dat mensen daar niet gelijk voor kiezen hoor, ik ben gewoon een beetje een control freak haha. En als er iets is waar je geen controle over hebt.... is het zwanger worden wel :p

24 uur lijkt me ideaal! :) Fijn dat het dan zo geregeld is!

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    #207 Florina, 27 jan 2016
    Laatst bewerkt: 27 jan 2016
    Bekijk bijlage 489497

Proberen zwanger te raken ♡
    - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 28 januari
    - Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari
    - Marrissie (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 14 februari
    - Bella28 (28 jaar) Veertiende ronde, tweede kindje NOD: 17 februari
    - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend
    - Hartediefje1988 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje & eerste kindje samen NOD: Nog onbekend
    - Diyaa (? jaar) ? ronde, eerste kindje NOD: Nog onbekend
    - Enna87 (? jaar) tweede ronde, eerste kindje NOD: ?

Nog niet begonnen ♡
    - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje
    - Livoli (27 jaar) Beginnen in: maart/april 2016 voor een eerste kindje
    - Mamalol (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een derde kindje
    - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje
    - Babylove 85 (30 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje
    - Romantic (? jaar) Beginnen in: mei 2016 voor een tweede kindje
    - Juulx (24 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een eerste kindje
    - Gabri (29 jaar) Beginnen in: september 2016 voor een tweede kindje
    - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje
    - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje
    - Mamavanle (29 jaar) Beginnen in: nog onbekend voor een derde kindje

♡Zwanger! ♡
    - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 23 juli 2016
    - Daan3 (25 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 04 oktober 2016

Afspraken & Controles ♡
    - Roosje24: 8 februari - Controle verloskundige
    - Daan3: 17 februari - Eerste echo
    - Daan3: 23 februari - Intake verloskundige
    - Daan3: 1 maart - Termijnecho
    - Roosje24: 7 maart - 20 weken echo

------------------------------------------------------------
    Lijstje is weer aangepast :) Diyaa, ik weet alleen niet hoe oud je bent en hoeveelste ronde het is? En zal ik 3 februari als NOD aanhouden of het zo laten? Hopelijk heb je snel duidelijkheid! En Enna, bij jou weet ik ook je leeftijd nog niet en je NOD ook niet :)

Regina, Bella, Justme, Hartediefje, Babylove, Mamavanle, hoe gaat het met jullie meiden? :)

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Enna87, dankjewell . ik was in oktober gelijk eerste ronde zwanger maar werd een miskraam met 5 weken en daarna weer gelijk volgende maand zwanger zonder ongesteld te worden hihi.

Romantic dankjewelll. Het is zeker spannend en anders nu, hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn als jullie beginnen

Florina dankjewel lieve schat. Het is zo spannend alleemaal hihi heb het nog niet kunnen verwerken denk ik. Ben benieuwd wat E. gaat doen als hij ja hij kan nu ik zeggen hahah geboren is.
    Mijn man ach mijn man moet altijd bevestiging hebben. Altijd geloven. Hij is echt moeilijk haha, hij gelooft het nog niet, hij vertrouwt het niet zo vroeg, stel dat het een meisje is enz. Maar echo is zo overduidelijk haha je kan er niet er om heen ofzo hoe zeg je dat? Hahah effe foto toevoegen

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    En nog eentje

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Super spannend :D!! En nu kunnen jullie ook echt goed gaan nadenken over een naam! Krijgt jullie zoontje een eigen kamertje?

Haha :D Nou, ik zou het maar gaan geloven hoor haha, heeeel erg duidelijk de foto's! Echt een jongen! Jullie zullen het straks bij de 20 weken echo nog een keer horen, dan is hij misschien overtuigd :p

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha ja idd hij is echt zeker overtuigd bij de 20 weken echo denk ik haha.
    Jaa me man zegt deze keer ga ik zijn naam geven omdat ik bij dochter eigenlijk beslist had. Ik mag wel opties geven haha maar uiteindelijk ga ik het toch beslissen hihi, ach ja samen dan. :D

12. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Roosje24 ) wat leuk een jongen! :D mooie echo ook!

Florina ) Ik wil het nog even aankijken en anders idd de HA inschakelen! Vind het gewoon zo vreemd.. 3 cyclussen netjes en daarna ineens niks meer!

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hallo meiden,
    ik ga zo eerst alles even teruglezen en hopen dat ik alles nog kan onthouden bij het reageren:)

Ik had gisterochtend een positieve ovulatietest! Eerste ronde met testen en meteen mooie testjes. Gisteravond was dus erg gezellig:D Net als eergisteren. Net weer getest en hij knalt nu helemaal van het testje af.
    Misschien een beetje veel om vanavond weer eerder naar bed te gaan of niet?
    Ik ben normaal nooit zo, maar vind het zo zonde om nu deze ronde een beetje nonchalant te doen. Gek he? Lijk wel een overenthousiaste tiener haha:D

14. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Roosje, gefeliciteerd met je zoon! Altijd heerlijk he, even een kijkje nemen:) En het is overduidelijk een jongen haha, bij onze echo met 16 weken konden we er écht niet omheen:D Hebben jij en je man een beetje dezelfde smaken qua namen?

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Mooie echo roosje, duidelijk een jongen :). Ik had dat zelf ook bij mij echo vroeg wel 10 x weet u het zeker. Vooral je hoort ook soms van die verhalen dat ze het verkeert hadden. 20 weken echo wordt je man vast extra overtuigd.

16. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Dames!!!
    Wonderen bestaan!!!

Ik ben vanochtend voor het eerst ongesteld na juni!! (Lees handtek) 😊👯🎊😳

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Yess diyaa! Wat fijn! :D

18. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Ja he! Ik was vanochtend aan het dansen. Hahahah😂😂😂

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Echt heel leuk. Mooie echo trouwens, overduidelijk een jongen. Ben je anders zwanger dan bij E?

Sorry trouwens, voor het inbreken in jullie topic:)

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik vind het spannend allemaal nu. Ik ben inderdaad heel anders zwanger dan bij E. Misselijk, overgeven, moe, ziekjes etc. Iedereen vindt het een duidelijke echo. Me man moet het maarvgeloven hihi
    Hoe gaat het met jou? Bijnaa laatste loodjes spannend zeg
    Trouwens van waar heb jij sale geshopt, is het van z8?

Deel Deze Pagina