Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ja is goed gegaan! Was wel even spannend maar aardige man die mij ook helemaal begreep. Omdat ik gisteren op CD 1 zat, kunnen we meteen deze ronde beginnen. Ze gaan deze ronde mijn cyclus volgen d.m.v. follikelmetingen (inwendige echo's) Moet daarvoor aantal keer naar het ziekenhuis toe komen. Kan dan duidelijk zien wanneer mijn eisprong plaatsvindt dus dat is erg prettig! Als ik zeker weet dat ei is geweest gaat mijn vriend zijn zwemmers laten testen (moet je minimaal 2 dagen onthouding hebben gehad dus liever ná ei dus haha weten we helemaal zeker dat we die niet mis lopen en daarna ben ik toch niet meer vruchtbaar en kunnen we er rekening mee houden van 'ehhh nu even 2 dagen niet seksen' :D). Als ik deze maand dan niet zwanger word, krijg ik de volgende cyclus een HSG onderzoek.

Dusja komende twee cycli staan voor onderzoeken. Maar kunnen wel mooi gericht klussen omdat we de eisprong op echo volgen en dus betere garantie kun je niet krijgen! :) Als er niks uit de onderzoeken komt moeten we het nog half jaar zelf proberen. Dus prima. Nu alleen flink ongesteld en buikpijn blehh :(

Wanneer ga je testen akoekkoek?

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Akoekkoek nee de schrik is alleen maar meer geworden helaas.
    Gisteren vertelde mijn pa dat tante longkanker heeft en als ze der niet laat helpen dit einde van het jaar niet meer red... En gisteren naar de huisarts met eigen dochter geweest die heeft rare bultjes die door een virus of infectie veroorzaakt word. En ze is waarschijnlijk chronisch vermoeid, die uitslag zijn ze kwijt helaas! Gisteren was onze... Dag.
    Laten alles even bezinken en maandag gaan we er weer hard tegen aan. Dan ga ik de testen bij dochter opnieuw laten doen maar bij de huisarts en niet bij de diabetesverpleegkundige. Ook heeft ze een wratje die wekelijks word aangestipt, dit gelukkig biet zo erg.

Heel wat gebeurt dus gisteren. Veel verdriet en boosheid.

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    #2203 AKOEKKOEK, 30 sep 2016
    Laatst bewerkt: 30 sep 2016
    Dat is wel fijn dat je ei goed in de gaten gehouden wordt! Maar wat is een HSG? Ik ken alleen hCg :p

Ooh hartendiefje, wat een narigheid! Maar ze laat zich wel helpen? En wat sneu voor je meisje.. En voor jou! Lijkt wel geen rust in te komen. En wat ongelofelijk storend dat ze de uitslag zijn kwijtgeraakt :S Uitslag van de bultjes krijg je nog? Snap dat je boos en verdrietig bent. Komt ineens zoveel op je af waar je (zelf) niets aan kan doen :( Sterkte de komende tijd en let je ook een beetje op jezelf?

De testen; nou, wat een lol. Ik heb extra gevoelige dipsticks van 2besure. Als ik 'm dip heb ik 1 streep. En als ik 'm onder de plasstraal houd (bij gebrek aan beker), krijg ik er 2! Eeeeeeuuuh? Kan er geen ervaringen over vinden, want ja, wat voor zoekopdracht gebruik je. "Zwangerschapstest dipstick positief door op te plassen en niet met dippen".. Hahaha, vind niets hoor :p Google is ook niet meer wat het geweest is :p

IMAG0555_1.jpg

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Idd wel 2 streepjes te zien! Hoop dat je stick van plassen erop gelijk heeft! Spannend hoor.

Uitslagen geen idee... Als vandaag niet gebeld word maandag huisarts.
    Tante mag tot maandag nadenken. Maar ze weet voor 75% zeker dar ze niet geholpen wilt worden.

5. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Wat een onrust daar hartendiefje! Sterkte met alles!

Annoekkoek wat spannend! Geen ervaring maar ik hoop dat je zwanger bent.

Mama04 wat ontzettend balen weer.. gelukkig krijg je nu wel onderzoeken!

Hier vandaag alweer 26 weken.. het gaat zo snel. Kan niet wachten tot ik mijn mannetje vast heb!

Xx

6. xxmamaxx2016

Anoukkoek heb je nog getest? :)

7. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Jup. Was negatief en vanmiddag heerlijk ongesteld geworden. Bah!

8. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ach wat jammer akoekkoek! En ongesteld dus, bah.. Heb er ook zo'n pesthekel aan.

HSG (afkorting van Hysterosalpingografie, ja juist dat dus.. mooi woord voor galgje) is een onderzoek waarbij de gynaecoloog de eileiders gaat doorspuiten met een soort contrast vloeistof om te kijken of de eileiders verkleefd zijn. Dit schijnt best pijnlijk te zijn, dus hoop dat het niet nodig is...

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Mama04, ik hen dat onderzoek ook gehad, vond het dus niet pijnlijk. Alleen een raar gevoel.

Akoekkoek, ah jammer!

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook hsg onderzoek gehad en bij mij was wel wat pijnlijk, maar wel draagbaar

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Hier zit het niet mee.... Komt alleen maar meer stress en narigheid bij :'(
    Hebben een bezoekje aan de huisarts gehad net. De plekjes die zijn waterwratjes.
    Net te horen gekregen dat ze hartruis heeft waar dus ook waarschijnlijk haar vermoeidheid vandaan komt en andere klachten.
    Verder laat mijn tante der niet helpen ben ik gisterenavond geweest om "afscheid te nemen en even te knuffelen" gevoel zei dat het beste was voor nu.

12. xxmamaxx2016

Hartendiefje het zit niet mee zeg:( is er iets te doen aan de hartruis? Wat een bezorgde tijd voor jullie.

Heel veel sterkte met alles, ook met je tante.

X

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Weet woensdagavond pas hoe en wat.

14. xxmamaxx2016

Hartendiefje weet je inmiddels meer?

Hoe gaat het verder met jullie?

X

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja ze moet er overheen groeien. Verder nu bezig met een pomp voor der insuline. En krijgt ze een sensor voor 24/7 een week ivm klachten en onverklaarbare hypos
    Dat zijn te lage suimerwaardes.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Xxxmamaxxx jeetje jij schiet al aardig op je! Nog maar 73 dagen...

Hier nog steeds niets... Heel raar allemaal. Volgende week gelukkig weer werken.
    Dochter krijgt eindelijk een pomp en een sensor. Dus dat moet ook goed komen

17. xxmamaxx2016

Ja nog maar 7,5 week. Dan word hij gehaald :)

Jeetje wat vreemd bij jou zeg. Hoelang ben je nu al niet meer ongesteld geweest?

Fijn dat je dochter een pomp krijgt :)

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Spannend hoor! Ik kan er alleen maar van dromen 😢

Laatste x was eind juni helaas....
    Huisarts zegt ook komt vast door alle stress die er nu hier is en om mij heen.

19. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Akoekkoek, gefeliciteerd !!

Hartendiefje, wil je veel sterkte toewensen! En beterschap voor je dochtertje

20. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ummk! Dankjewel! :D
    Jij hoeft ook niet zo lang meer! Leuk!

Hartendiefje, hopelijk heeft je dochter, en jij natuurlijk ook, baat bij de pomp met sensor. Hopelijk doet het z'n werk en is het voor jou een last minder en knapt je dochter er van op. En gelukkig weer werken. Afleiding! En wat sneu dat je eigenlijk al "afscheid" hebt moeten nemen van je tante. Dat zijn altijd van die trieste dingen, bah!

Deel Deze Pagina