Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Leuk :D Hoe laat mag je? En erg leuk in Ballorig, zal vast een gezellig feestje worden!

Gezellig dat je hier ook komt mee kletsen! :D Erg he, die kriebels?! Snap dat je ongeduldig bent hoor, elke keer ongesteld is weer een keer te veel ;)

Vind het ook echt zo leuk dat mijn dochter straks hopelijk grote zus ma worden, weer zoveel liefde te voelen voor zo'n kleintje! Heeeerlijk :D

En ik duim voor jou!! Voor je het weet is het maart, straks alweer februari, gaat best snel vind ik.

Hoop toch dat het nu al raak is voor jou hoor :p Je weet maar nooit! Hoeft maar 1 keer te zijn. Wil je als het niet raak is in maart ook beginnen met ovulatietesten?

Gelukt :p!

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 488443

Proberen zwanger te raken ♥
    - Bella28 (28 jaar) Dertiende ronde, tweede kindje NOD: 22 januari
    - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 januari

Nog niet begonnen ♥

- Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje
    - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje

Zwanger! ♥
    - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel yasminn, ja het is allemaal zo spannend weer he. Ik besef nu dat het wel zwaarder is nu er een peuter rondloopt. Hoop dat het snel raak is bij jullie hihi.

Florina, ik mag om 17:45. Dat gaat lang duren haha maar tijd gaat wel hopelijk snel dan hihi

4. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Mag ik ook mee kletsen?
    Roosje gefeliciteerd! Goeie zwangerschap gewenst :)

Ik heb in december mijn spiraal eruit laten halen en wij zijn in Januari begonnen.
    Wij gaan voor ons eerste kindje en ik ben 28 jaar .

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    De tijd gaat vast snel met wat afleiding van E. :D Gaat ze ook mee?

Natuurlijk! Gezellig :) Zal ik je dan ook op het lijstje zetten? Wat is je NOD?

Leuk en spannend dat jullie zijn begonnen! Wil je (of gebruik je al) ovulatietesten? Of voorlopig nog niet? Hopelijk is het snel raak!

6. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Goedemorgen allemaal meiden ;) Hier lekker uitgeslapen en om 10:00 was m'n dochter ook wakker, heerlijk! Ben net bezig geweest met de kozijnen boven schilderen, mijn dochter krijgt een nieuw kamertje (is nu 1 grote kamer) en dat worden er nu 2, dan is er ook ruimte voor een toekomstige babykamer haha. Wordt wel een klein knus kamertje trouwens, gelukkig heeft een baby niet veel ruimte nodig in het begin.

Gaan jullie nog iets doen vandaag? Fijne dag allemaal!

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik kom ook graag mee kletsen als er nog een plekje is:D
    Ik ben 27 en ik heb al een heerlijke peuterjongen. We gaan er deze maand serieus voor dwz met ovulatietesten. Een paar maanden geleden waren we het ook al aan het 'proberen' maar niet echt op vruchtbare dagen gelet en vanwege een hoop drukte lukte het vaak niet rond die tijd. Maar nu komen de kriebels toch wel terug. Ik weet nog goed hoe spannend het was bij onze eerste en dat gevoel heb ik nu ook weer een beetje. Alleen weet ik nu hoe het zal zijn met een baby en dat maakt dat we er wel ietsjes rustiger instaan.
    De kans dat we zwanger raken is niet heel groot, maar het is ook fijn om te zien hoe mijn cyclus nu is, voor het geval we weer in de mmm gaan.

Genoeg over mij;)
    Hoe is het met jullie? Hebben jullie een fijn weekend gehad?

8. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Mag ik ook mee doen :) ! Zoals het er nu uit ziet stop ik 31 oktober ( haha te erg dit ) met de pil en gaan we klussen voor ons tweede kindje.

Ik hoop natuurlijk op iets eerder, maar wij moeten het een en ander verbouwen in huis. Ik ben nu al vreselijk aan het aftellen en kan gewoon niet meer wachten.

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heel leuk dat je hier ook mee komt kletsen! :D Super spannend ook en fijn dat je ovulatietesten gaat gebruiken, zo krijg je toch meer inzicht. Welke ga je gebruiken? En als de kriebels er eenmaal zijn zijn ze ook zo lastig te negeren hé :p Ik ga in ieder geval hopen dat de mmm niet nodig is deze keer en dat je snel zwanger bent!

Een rustig weekendje gehad, beetje geklust in huis en verder vooral niets gedaan haha. Heb jij een leuk weekend gehad?

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor :p Hoeveel moeten jullie nog verbouwen? Veel werk? En snap dat je nu al aftelt, net zoals ik hierbove schreef is het zo lastig om die drang te negeren!

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Werken jullie trouwens allemaal? En zo ja, hoeveel uur? Ik werk vanuit huis, zo'n 30 uur per week. Voordeel is dat ik ook in de avonden eventueel kan werken waardoor we ook minder oppas/opvang nodig hebben. Ik ben echt benieuwd hoe het straks zal zijn met een baby en peuter.

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 488550

- Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari

Nog niet begonnen ♥
    - DEMADE (? jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje

Zwanger! ♥
    - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016

--------------------------------------------------------------

Volgens mij klopt het zo, toch?

12. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Hallo ik zou ook graag mee willen kletsen! Ik ben 25 en heb al een heerlijk zoontje van 15 maanden. We wilen rond zijn tweede verjaardag in oktober voor een volgende gaan, stiekem hoop ik al wat eerder want heb enorme kriebels haha.

13. Justme1

Justme1 Lid

10 jan 2016
    12
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee op deze site en heb nu toch maar eens besloten om een berichtje achter te laten.
    Ik (29jr) ben twee weken geleden gestopt met de nuvaring omdat wij een kinderwens hebben. Dit is voor mij de eerste keer. Mijn partner heeft al een zoontje uit een eerdere relatie. Ik vind het heel erg spannend omdat ik ook geen idee heb wat mijn cyclus is na 15 jaar pil/nuvaring. Heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Probeer het een beetje 'los' te laten maar ik vind het nu al moeilijk :)

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, leuk dat je hier ook mee komt praten :D En die kriebels zijn maar al te herkenbaar. Wie weet toch een paar maandjes eerder dus?! :p Ik hoop het voor je haha.

Welkom hier, gezellig! Heel spannend inderdaad, kan ook zo verschillen; of je cyclus is gelijk netjes, of gelijk zwanger (hoop ik voor je!). Begrijpelijk dat je het moeilijk los kan laten hoor, er is ook zoveel wat je erover kan lezen en als de wens groot is ben je er toch wel mee bezig. Hoe oud is het zoontje van je vriend? Ook leuk zeg, een broertje of zusje voor hem :)

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Voor de lijst ik ben 26 jaar!

Ja ik werk 24 uur in de week, maandag, dinsdag en vrijdag werk ik! Ideaal geregeld! Al zeg ik het zelf.

Mijn zoontje krijgt dit jaar een andere slaapkamer, en voordat hij daarheen kan, moeten we spul overpakken naar onze slaapkamer en op onze slaapkamer komt nu een extra kast met extra bergruimte (anders kunnen we onze zooi niet kwijt). Nieuw kozijn met dubbelglas moet er nog in komen en dan kan ik me storten op het inrichten van mijn zoontje zijn grote jongens slaapkamer.

de babykamer blijft de babykamer. Tegen de tijd dat we zwanger zijn en het geslacht weten hoeven we er alleen een ander behangetje op te doen en andere aankleding! Kan ik de zolder weer op en kleertjes uitzoeken! Oh zo leeeeuukk allemaal :D!

16. Justme1

Justme1 Lid

10 jan 2016
    12
    1
    3
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ja het is nog even afwachten maar ik hoop op een regelmatige cyclus. Of gelijk zwanger zou helemaal te gek zijn natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit.
    Mijn stiefzoontje is nu 5 jaar. Heb al heel lang een kinderwens maar mijn partner was er nog niet aan toe. Teveel angst om hetzelfde mee te maken als wat hij met zijn ex/zoontje heeft meegemaakt. Hij weet hoe het is om zijn zoon maar twee dagen per 2 weken te zien.

Maar nu is het dan toch eindelijk zover :):). Wat zijn jullie ervaringen met 'stoppen met anticonceptie'? Hoelang duurde het voordat je cyclus weer regelmatig was?

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Zal het zo gelijk even aanpassen :)

Inderdaad prima geregeld zo, ideaal. En gaat je zoontje dan naar het kdv of naar opa/oma?

Ah, voor je het weet is jullie huisje straks helemaal klaar en kunnen jullie aan de slag :D haha! Super leuk hé! Ik heb ook zoveel zin om er weer mee bezig te zijn, mini kleertjes, kamertjes inrichten :D

Ik hoop het ook! En je weet maar nooit, zou zomaar kunnen!

Ah jeetje, dat klinkt heftig! Gaat het inmiddels wel goed met je partner en zijn zoontje of is die regeling er nog steeds? Heel fijn dat jullie er nu voor kunnen gaan!

Ik ben al heel erg lang van de anticonceptie af, wij gebruiken nu (meestal) condooms. Maar vast wel iemand anders hier die ervaring heeft?

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 488563

- Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari
    - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend

Nog niet begonnen ♥
    - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje
    - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje

Zwanger! ♥

--------------------------------------------------------------

19. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook heel graag mee willen kletsen. Vanaf april 2016 willen wij gaan voor een derde kindje. Ben in oktober al gestopt met de pil, om mijn lichaam te laten ontpillen. Gebruiken nu geen voorbehoedsmiddelen. Dus is het eerder raak is ook prima. Maar vanaf april 2016 gaan we actief bezig. Klussen rond eisprong e.d.

Heb al twee zoontjes van 3 jaar en 15 maanden.
    Ben 25 jaar oud. 😃

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi hoi, het is weer werken hihi.
    Ik ben in november begonnen met werken en werk in de kinderopvang 3 dagen. Mijn contract is tot 14 mei en waarschijnlijk wordt hij niet verlengd omdat ik zwanger ben. Op dochter pastte schoonmoeder op maar vanaf vandaag is ze begonnen met kinderopvang 2 dagen.

Deel Deze Pagina