Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Babyloveyou:Ahw wat zielig dat je kleine man waarschijnlijk het RS virus heeft.. Hopelijk komt hij er snel boven op!

Hier gaat het nu een stuk beter :) Vanochtend was ik echt even depri en kon alleen maar huilen. Moest er gewoon even uit. Maar nu nog steeds geen buikpijn/krampen of bloedverlies...

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Marrissie ) Oh noo! Hopelijk inderdaad een kapotte test!! Ga hard voor je duimen meid!

Heel vreemd van Diyaa der collega's. Vind het echt heel onbeschoft om het zo door te gaan lopen spelen naar der baas! Diegene zelf hoort geen contract verlenging te krijgen. Wat ontzettend kinderachtig zeg! Bah..

Hier vandaag ongesteld geworden. 10 dagen na mijn eisprong. Op dag 21, ja dat schiet natuurlijk ook niet op. Hopelijk trekken mijn cyclussen toch snel bij!
    We zouden hierna nog 1 ronde wachten en dan er echt voor gaan, maar als deze weer zo kort is, dan komt er nog een ronde.

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Spannend hoor! Hopelijk gaat de tijd snel voor jullie!

Ja, dat is echt zo :) Zo komt het toch weer wat dichterbij!

Ah, inmiddels nog 1 nachtje slapen en het is zover! Snap zeker dat het spannend is zo'n eerste echo, maar als je straks ziet dat het goed zit en het is achter de rug zal het allemaal wel wat meer landen denk ik. Wel rot van de misselijkheid hoor :( Nog niet hoeven overgeven? Ook begrijpelijk dat je wat meer prikkelbaar bent, zie dat je nu alweer bijna 7 weken bent! Vind je het snel gaan?

Jeetje, wat schrikken zeg :(! Bah, zoiets verwacht je ook helemaal niet. Ik ga heeeel hard duimen dat je maandag toch een goede echo hebt, vind het zo rot voor je die onzekerheid. Hele dikke knuffel!!

Beterschap met je zoontje! Sneu is dat als ze zo ziek zijn he :(

Hoop voor je dat de volgende zwangerschap perfect verloopt en dat je natuurlijk weer snel zwanger bent. Wel fijn dat je die testen wel krijgt, zo heb je toch wat meer zekerheid.

Heel veel beterschap! Echt rot dat hij zo ziek is :( Ik hoop dat 'ie gauw weer de oude is, kan dat lang duren?

Wat leuk zeg!!! Toch eerder beginnen, ben benieuwd wanneer je zwanger bent :D Volgens mij kan je dat niet voelen maar wie weet is er toch wat gaande.. je weet maar nooit!

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hebben jullie vier handen op één buik gekeken? Was weer erg ehhh apart :D Wel een super mooi kindje joh, kreeg weer gelijk mega kriebels haha.

5. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ja bij mij is het ook vaste prik, kijk het elke week :D Idd erg apart. Voordeel van hen was dat ze geen ruzie maakten en eindelijk tenminste een zwangere in dat programma die NIET rookt pfff haha. ;)
    Maar idd echt een prachtig kindje!! Heel mooi meisje.

6. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Dames is hier is het bloeden begonnen...:(
    Op naar ronde 3.. Mijn NOD zal 16 maart zijn als mijn cyclus nog gelijk is gebleven hierdoor..

Gisteren avond ook 4 handen op 1 buik gekeken. Weer een apart stel:p Maar dit was wel de eerste meid die niet rookte!!
    En het was zeker een prachtig meisje!!:)

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ah balen marissie, dat is niet leuk he, hiervoor had ik ook een vroege miskraam gekregen maar was volgendr ronde dus gelijk weer zwanger. Sterkte meid

Heb ookk vier handen op een buik gekeken en vond het wel een betere stel dan de andere. En vond haar vriend ook raar, waarom vluchten?

8. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Balen Marrissie.. :( sterkte!! Hopelijk ben je snel weer zwanger!

9. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte Marrissie

10. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    #510 Daan3, 17 feb 2016
    Laatst bewerkt: 17 feb 2016
    Hier heel gelukkig en blij! :) en ook super opgelucht!
    Kleintje doet het goed, ik ben één dag vooruit gezet (dus nu 4 oktober uitgerekend). Ik zag meteen het kleintje in beeld komen en een prachtig knipperlichtje! ❤️
    Het is nu 1cm groot.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      0
  11. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd !
    Krijg helemaal de kriebels haha. Hoe voel je je ?

12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hihi, ik heb ook kriebels :D zo bijzonder om te zien.. Het was een inwendige echo, en toen ze naar binnen ging zag ik het meteen zitten en ik zag direct een knipperlichtje! Toen zij het bevestigde moest ik huilen, hana :D
    Voel me op de normale kwaaltjes na goed. Ben heel misselijk en snel moe, maar zooo gelukkig en opgelucht nu ik het hartje heb zien kloppen en gezien heb dat ons kleintje het goed doet 😍

13. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve berichtjes dames! :)
    Vol goede moed gaan we naar de volgende ronde!

Daan: Wat fijn dat je een goede echo heb gehad en dat je het hartje mooi heb zien kloppen! Wat zullen jullie nu gelukkig zijn!! Geniet er maar lekker van!! :D

14. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Haha, speciaal gevoel he, ik noemde het altijd 'onze eerste date' :)
    Lekker van genieten!

15. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Gefeliciteerd Daan3 wat bijzonder om te zien zeg!

Ik hoop zo dat het voor mij ook snel raak mag zijn hihi... Maar goed, nu nog even op t wachtbankje!

16. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrissie heftig hoor! Sterkte er mee en idd wat je zegt - vol goede moed op naar de volgende ronde!

Daan wat een mooie echo. En heerlijk om de bevestiging te krijgen dat je niet niks zo misselijk bent 😉 Geniet lekker van deze mooie echo meis!

17. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Mooi Daan! altijd bijzonder zo een echo!

Hier vandaag met m'n zoontje naar het ziekenhuis geweest. Zijn keelamandelen moesten eruit. Gaat gelukkig goed met hem!

Net had ik bruinige afscheiding. Al op 6dpo! Normaal gesproken op 9/10dpo. Maar had mijn ei ook eerder deze ronde.. Dus wellicht wordt mijn LF ook korter. Ben dus bang dat deze ronde einde oefening is...

18. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Sterkte Marissie. Hopelijk is het de komende ronde gelijk weer raak! Dat zou het verdriet wat minder kunnen maken wellicht..

19. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Marissie: Wat naar zeg! Heel veel sterkte. Ookal is het nog zo pril dat maakt het niet minder verdrietig.

Daan3: gefeliciteerd met de goede echo!

Hier vanmiddag weer wat last van mijn onderbuik. Vind het wel spannend ookal denk ik dat het nog wel even gaat duren eer het raak is. Maar wie weet!

Verder echt een rothumeur. Zoonlief blaft als een zeehond en moet soms zelfs overgeven van het hoesten. :( ik zelf ben er ook even helemaal klaar mee. Mn lijf is ook wat oververmoeid. Ben net week herstelt van de griep die twee weken geduurd heeft en nu weer een ander virus. Ben zo sacherijnig! Bah. Gelukkig nog wat xylometazoline neusspray in huis, al moet je dat ook niet te vaak gebruiken. Was vanmorgen ook erg misselijk. Van mij mag het wel weer lente worden dames! :)

20. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Bedankt Dames,
    Zou super zijn als het weer snel raak mag zijn. Voor je gevoel was het nu zover en dan gaat het mis.. Nu wil ik nog sneller zwanger worden voor mijn gevoel.. Het liefst morgen alweer, maarja we moeten weer geduld hebben. ;)

Soofster: Wel raar dat je nu al wat bruinverlies heb terwijl je dat normaal later in je cyclus heb.. wie weet innesteling..

Babyloveyou: Wat spannend dat je nu van alles voelt, hopelijk is het snel raak!
    Wat sneu dat je zoontje nog steeds zo beroerd is, kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is als je zelf nog een beetje aan het kwakkelen bent. Beterschap!

Deel Deze Pagina