Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Wij willen inderdaad ook pretecho's laten maken, sowieso een geslachtsbepaling :)
    Fijn dat dat probleem verholpen is. Wel vervelend dat je je daar zorgen over maakt. Hopelijk geeft het geen problemen straks.

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Thanks Gabri!
    We hebben het nog aan niemand verteld, wordt wel steeds moeilijker hoor. We hebben afgelopen zaterdag een fotoshoot gehad en ook foto's van ons met de echofoto gemaakt. Als we deze foto's binnen hebben willen we het hiermee aan onze moeders vertellen volgend weekend. :)
    De rest komt denk ik na de tweede echo.

3. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Daan03, mooie echo hoor! En ik snap dat het steeds moeilijker is om het voor je te houden, je bent immers al verliefd, suuuuuuper blij en enthousiast!

Wij gaan in april beginnen als de uitslag van mijn vriends bloedonderzoek goed is. Ik mis blijkbaar een gen en nu willen we weten of mijn vriend ook een gen mist. Als dat het geval is dan was er iets (weet zo niet meer wat, geheugen van een goudvis :p). Dus morgen gaan we even naar de dokter voor een bloedonderzoek en dat ze het allemaal weer even kan uitleggen, haha! Vanuit gaande dat de uitslag goed is dan gaat daarna mijn spiraaltje eruit. Dat zal op 5 april gaan gebeuren, want dan ben ik ook jaaaaaarig! Dus echt mijn verjaardagscadeau! En ik ben nu al DOL DOL DOL enthousiast dat ik het ie-de-reen wil vertellen! Maar doen we maar niet, hahaha! :p

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Gabri: Welkom terug, haha ;) pff erg he die rotgriep. Niet normaal hoelang zoiets kan duren.

ladyw: Bij zowel mijn mk als zwangerschap van mijn zoon heb ik pas later getest toen ik echt wat langer overtijd was, bij iets van (ruim) 5 weken zwangerschap ofzo, dus toen had ik knaltesten.. maar heb nooit getest toen ik 1 dag overtijd was dus heb geen ervaring daarmee..zal als ik jouw was over paar dagen weer proberen ;)

AKOEKKOEK: Spannend, hoop dat het bloedonderzoek goed is. WOrdt het jullie 1e kindje? En wat gaan ze doen als het gen niet goed is? Kunnen ze daar wat aan doen?

Hier nog steeds vreselijk dichte neus en kan niet ruiken of proeven. Lijkt steeds erger te worden :( maar wil ook niet meteen bij de huisarts langs. Maar echt zo irritant! Hou echt van lekker eten (uiteraard met mate) en nu proef ik nul komma nul. Hoop dat het nog wel terug komt, duur nu al paar dagen :(
    Zoonlief is al wat opgeknapt gelukkig, hoest alleen nog veel.
    Ben benieuwd komende week of weet erna of ik ongesteld ga worden of niet. Het rommelt wel wat in mijn buik, maar kan 2 kanten opgaan. Durf niet vroeg te testen haha.

5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    babyloveyou, ja wordt inderdaad ons eerste kindje. Ben nu al helemaal in m'n nopjes. Ik meende dat de kans dan groter was dat wanneer beide ouders een gen missen de kans groter is dat de kleine dan iets mankeert. Ik ben vermoeider doordat ik 1 gen mis, maar dat kan ook door de MS komen. Dus ik hoop ook dat de uitslag goed is! :D

Ooh, dat wachten is altijd het naarst! Ja, zelfs met een spiraaltje heb daar last van gehad haha. Ik hoop dat dit uiteindelijk goed gerommel blijkt te zijn!

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hoooiii,
    Ik ben er nog wel hoor, lees af en toe even alles terug! Soms gaan jullie echt te snel hoor haha.
    Maar reageer niet zoveel, omdat ik er nog niet middenin zit!

Zodra wij er ook voor gaan zal ik wat vaker reageren denk ik! Zet m op ladies :D!

7. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Hier even een ego-berichtje hoor... Maar ik heb goed nieuws!

Ik ben zwanger!!!! :)

Had zaterdag een lichte tuurtest, zondag ook, en vandaag een iets mooiere test en een positieve kruidvattest. Donderdag is mijn NOD pas. Dus ik hoop dat het mooi gaat oplopen...

Blij, blij, blij!!!

8. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw soofster!! Gefeliciteerd. Fijn nieuws om deze week mee te beginnen!!

9. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    #549 Mamalol, 22 feb 2016
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
    Hier begin ik het toch wel spannend te vinden. We gaan er nog niet officieel voor; ik verwacht zaterdag m'n ongi te krijgen... Maar cd 12, 16 en 18 hebben we t onveilig gedaan.. Straks is het zomaar in 1x raak. Wil er niet mee bezig zijn, maar nu deze week is aangebroken begin ik toch wel spannend te vinden :p

10. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Jeeehh wat goed!!! Gefeliciteerd!!! 😄

11. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Soofster gefeliciteerd! Geniet van dit wonder!

12. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Soofster: Ik zag ergens anders al op het forum dat je een topic had geopend voor november mama's, gefeliciteerd, leuk hoor!! Hoop heel stiekem dat ik mee mag gaan kletsen hihi.

Mamalol: Spannend he, zit hier in hetzelfde schuitje :D verwacht ook eind deze week of ergens volgende week mn menstruatie. Wij hebben het eigenlijk dus de eerste 2 dagen na mn menstruatie onveilig gedaan, daarna weer veilig en vanaf dag 14 of 15 hele tijd onveilig... en ook best vaak whaha :p Ben echt bang voor teleurstelling! Jij ook? Ik voel soms wel wat lichte krampjes maarja tis nu echt nog te vroeg om te testen... ik ga er maar niet vanuit dat het al raak is zo snel al..

13. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Dankjulliewel! :)
    Het is nog heel onwerkelijk. Vooral omdat ik er zo vroeg voor mijn NOD achter kwam. Pas als het donderdag is durf ik echt blij te zijn!
    Niemand weet het ook nog.
    Maar hier op ZP kan ik wel blij zijn! Hihi

14. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Soofster gefeliciteerd ! Ook ik hoop met je mee te kunnen kletsen met de november mama's 🙈

15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zien jullie wat ik zie? Of wil ik te graag? Of is dit een indroogstreepje?

image.jpg

16. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Dit lijkt mij geen indroogstreepje ;) hij is zo duidelijk!
    Gefeliciteerd hoor! :)
    Hoeveel dpo ben je?

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jaaa superduidelijk, Mamalol!!

Hier afgelopen zaterdag een eisprong gehad. We wouden eigenlijk pas in mei aan de klus maar we hebben wellicht een beetje vals gespeelt haha :) Schat onze kansen niet heel hoog want we waren misschien een beetje laat maar hey, zou leuk zijn als ik toch zwanger ben. Hebben we de familie misschien wat leuks te vertellen op J zijn eerste verjaardag hahaha :D

18. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog vroeg met testen. 10 DPO.. Daarom die twijfel ook. Mja heb met middagurine getest (weet niet of dat veel uitmaakt) ... Haha vind zo onwerkelijk.. Ook al zou dit derde kindje zijn.... Haha

19. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zouden ook pas vanaf april.. Maar deze maand ook vals gespeeld.. Haha.. Twee x onveilig gedaan en misschien dus wel in 1x raak geschoten. Haha. Ben benieuwd hoe voor jullie deze ronde uitpakt!

20. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Twijfel? Hij is hartstikke duidelijk!! zeker voor 10dpo!

Deel Deze Pagina