Heel leuk dat je ook mee komt kletsen hier En wat leuk zeg, een derde! Hoe is je cyclus tot nu toe? Ik ben ook al heel lang van de pil af en heb een regelmatige cyclus van rond de 32 dagen, wil ook als we ervoor gaan gelijk met ovulatietesten beginnen. Wel spannend hoor, dan kan het zomaar eerder raak zijn, ben heel erg benieuwd! Oh, wat rot zeg! Hopelijk toch wel, of is het ook goed te doen zonder jouw salaris? En hoe vindt E. het?
Het zou op zich lekker zijn met net pasgeboren baby om niet te werken. Ik zou het dus niet erg vinden haha. Ja afscheid nemen was moeilijk maar het ging super goed. Ze heeft meegespeeld, gegeten en geslapen. K was daar ook aan het werk beneden op de groep en zij was boven hihi. Hoe gaat het verder met jou en E.?
Fijn dat de eerste dag kinderopvang goed ging. Is altijd even moeilijk inderdaad. En wat vervelend dat je contract waarschijnlijk niet verlengd wordt. Dat is naar! Florina en roosje, wonen jullie bij elkaar in de buurt of kennen jullie elkaar al? 😄Zo lijkt het namelijk! Haha.
@ Florina, ik werk niet. Dat vonden we allebei wel fijn, mijn man en ik. Het pakt goed uit voor ons. Van het weekend eigenlijk niet veel gedaan. Visite gehad en daarna heerlijk Chinees gegeten. Veel te veel natuurlijk, dus vandaan weer een bordje op. Slecht he Je vroeg volgens mij ook welke testen ik gebruik? Ik gebruik de dipsticks van zwanger&kids. Fijne en snelle levering, niet te duur en lekker handig. Zaten ook 2 zwangerschapstesten bij. Ga jij ook ovulatietesten gebruiken? @ Issie, jij ook al de kriebels? Het is ook zo geweldig een kindje, dan duurt elke maand lang he @ Demade, leuk hoor die nieuwe kamer. Zou ik ook wel willen voor onze zoon, maar mijn man ziet mij aankomen haha. Ik heb het al eens geopperd, maar hij vond dat onze B. toch nog het verschil van behang niet zag. Totaal mee oneens natuurlijk Als je nog leuke ideeen hebt, deel maar hoor. Misschien helpen die hem over de streep. En die kleertjes weer even vasthouden, héérlijk is dat he @ Justme, ik snap het wel, het blijft altijd spannend. Fijn dat je partner er nu voor gaat. Wat anticonceptie betreft, ik had meteen een goede cyclus te pakken, maar wel een relatief korte. Eerst standaard een van 26 dagen. Maar het deed wel meer pijn en het duurde langer voordat het over was. Je lijf moet er toch aan wennen he. Succes! @mamalol, wat leuk, je hebt al 2 kinderen. En de jongste is ook nog lekker jong. Lijkt mij heerlijk om minimaal 3 kinderen te hebben, ik hoop dat de leeftijd tussen B. en de baby ook niet zo groot is. Maar dat moet je maar gegeven zijn he. Is je cyclus al een beetje goed? Ga je dan ook ovulatietesten gebruiken? @ roosje, wat leuk, je bent zwanger! Gefeliciteerd! Ben je in juli uitgerekend toevallig? Jammer van je contract. Vooral de reden waarom. Maar thuisblijven is ook leuk hoor. Lijkt mij makkelijker om een baan te vinden als je eenmaal een kindje hebt, dat dat je zwanger moet solliciteren. Zijn de mama's met kinderen ook zo uitgeteld 's avonds? Net gegeten, dan B. douchen en naar bed. Nu even bankhangen en dan speelgoed opruimen, nog een wasje doen enz enz.
Eerst een ronde van 30 dagen. En daarna een ronde van 40. Maar dat komt denk ik door ontpillen. Verwacht (was eerder ook altijd) rond de 29 a 30 gemiddeld te zitten. Heb rond 27 jan mijn NOD. Ja kan zomaar raak zijn. Deze maand overigens niet.. Man helemaal niet fit. Bronchitis en griep. Geen helpende factor voor gezelligheid tussen de dekens Leuk dat we tegelijk zullen gaan starten in april! Kriebelt wel hoor. Maar dat lees ik bij iedereen hier. Haha
Roosje. Fijn dat de eerste dag goed ging. Is toch altijd even afwachten. Gek idee dat ze gewoon in hetzelfde gebouw is terwijl Je werkt of valt dat wel mee? ☺️ Regina. Cyclus nog niet regelmatig. 30-40-... Nu verwacht ik volgende week vrijdag weer menstruatie, dan zou weer 30 zijn. Dus wachten even af. Tussen mij eerste en tweede zit 22 maanden. Nu willen we het liefst pas in april starten omdat baby dan pas in 2017 komt en mijn oudste net maar school gaat. Maarja als eerder raak is... Is dat zo... En zijn we net zo blij laten het nu even lekker op z'n beloop. Nee ik doe niet aan ovulatietesten. Wordt er vaak zo onzeker van. En vorige keren dat we voor kindje gingen werd mijn cyclus snel regelmatig. Maakt het meteen al een stuk makkelijker. En ja ik ben s avonds ook wel echt moe. Moet nog speelgoed opruimen, maar lig ook even lekker op de bank 😉
Ja, dat snap ik! Even wat meer rust is natuurlijk altijd fijn met zo'n kleintje. Ah, gelukkig wel dichtbij waar ga je trouwens een geslachtsbepaling laten doen? Met ons gaat alles goed! Niet heel veel bijzonders, E. gaat ook met veel plezier 3 ochtenden per week naar het KDV. Vind ze heel leuk gelukkig We kennen elkaar van een eerder topic toen we allebei voor ons eerste kindje gingen Lijkt alweer zo lang geleden! Werk jij ook? Oh, super dan toch? Fijn thuis bij je zoontje is ideaal! Hahah, ik ken het lekker van genieten hoor, mag best! Ik heb voordat ik zwanger raakte van mijn dochter ook ovulatietesten gebruikt van zwanger & kids, echt hele fijne testen! Wil daar straks ook weer mee beginnen, vind het fijn om toch een bepaalde vorm van "controle" te hebben. Herken het helemaal hoor, ben ook zo moe! Sowieso al gauw moe, maar ik zou bijvoorbeeld ook om 20:00 kunnen gaan slapen Ben altijd een avondmens geweest maar dat hou ik zo maar moeilijk vol. Dat wordt nog wat tijdens een eventuele zwangerschap Ja, dat kan dan nog een beetje schommelen hé? Ik zal je zo ook even erbij zetten op het lijstje! Ah, jammer maar wellicht toch voor april een positieve test voor jou! Ik ga duimen Vind het ook erg leuk om als het dan nog niet raak is samen te starten en dan ook samen aftellen.. Laat de tijd maar snel gaan
Bekijk bijlage 488579 Proberen zwanger te raken ♥ - Bella28 (28 jaar) Dertiende ronde, tweede kindje NOD: 22 januari - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 januari - Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend Nog niet begonnen ♥ - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje - Mamalol (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een derde kindje - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje Zwanger! ♥ - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016 -------------------------------------------------------------
Hoi meiden, Wat leuk dit! Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 25 jaar en in november gestopt met de nuvaring. Mijn vriend en ik zitten in de tweede ronde voor ons eerste kindje Ik ben gastouder en werk 5 dagen per week.
Je bent van harte welkom! Leuk Waar zit je nu in je cyclus? Hoe lang duurde het voordat je de eerste keer ongesteld werd? Hoop dat het ook gelijk de laatste ronde is voor jullie! Leuk zeg, gastouder. Heb je dan veel kindjes en komen die dan bij jou thuis?
Welkom Daan. Spannend een eerste kindje! Leuk gastouder, ik werk als medewerker voor een gastouderbureau. In welk deel van Nederland zit je?
Dankjewel! 😊 Ik zit nu 4/5 dpo.. Spannend dus weer! Na mijn bloeding na het stoppen met de nuvaring werd ik na 30 dagen weer ongesteld met een positieve ovulatietest op dag 18. Deze maand een positieve ovulatietest op dag 23. Ben heeeel benieuwd. Hoop ook dat de laatste ronde is ik sta er wel vrij nuchter in nu, ik weet dat het normaal is dat het langer duurt. Alhoewel ik wel teleurgesteld was toen ik na de eerste ronde ongesteld werd Klopt.. Heb 15 kindjes in de opvang die inderdaad bij mij thuis komen 😊
Dankje! Ja, super spannend! Maar wel echt iets waar ik enorm naar uitkijk! Ah wat grappig, leuk! Ik zit in Noord-Holland..
Meiden even algemeen reageren. Ik heb dochterlief ingeschreven bij de kdv waar ik dus werk maar niet altijd. Ik ben idd in de zomer uitgerekend. Wij hebben de pretecho in amsterdam ijburg
Hoi meiden, Mag ik ook mee doen? Lijkt mij leuk om ook af en toe mee te kletsen met jullie! Mijn vriend en ik hebben deze maand besloten dat we voor ons eerste kindje willen gaan!.. Zo spannend.. Nu nog even wachten voordat we echt gaan beginnen, want we gaan eerst trouwen in juni. Daarna gelijk beginnen Ben trouwens 24 jaar. Ik lees nu alvast wat mee op het forum om tips op te doen. Dan kunnen mijn vriend en ik als groentjes hierin ons alvast wat inlezen Gefeliciteerd Roosje dat je al zwanger bent! Anderen succes met wachten en testen
Wij hebben er ook bewust voor gekozen dat ik thuis blijf en mijn vriend werkt. Ik vind het heel fijn zo. Spannend voor alle vrouwen die al bezig zijn met zwanger worden, hopelijk is het snel raak!! En voor jou ook spannend Roosje in de zomer alweer een tweede. Lijkt me ook een perfect leeftijdsverschil! Ben zelf veel te ongeduldig haha. Vind het echt moeilijk om nog te wachten! Wil zwanger zijn en babyshoppen haha. Hier ook altijd zo moe in de avonden, mijn zoontje slaapt ook pas om 11 uur vaak waardoor ik helemaal geen tijd voor mijzelf heb. Zou niet weten hoe ik dat moest doen als ik er twee had haha.
Meiden wil me hier voorzichtig melden. Gezien onze voorgeschiedenis is de kans niet groot dat er een levend kindje komt in 2016 maar de wens is er zeker! 28 januari heb ik mijn check up voor asherman en hoop dan verklevingsvrij te zijn en verder te mogen met onze kinderwens. Succes meiden!
Ach wat een spanning zeg, vooral als ik je voorgeschiedenis in je ot lees. Ik ga heel hard voor jullie duimen!!
Zeker spannend! Netjes ook een positieve ovulatietest op dag 18 en 23, ga voor je duimen!! Snap de teleurstelling wel hoor, je hoopt natuurlijk toch dat het gewoon zo snel mogelijk raak is. Leuk! Lekker druk ook lijkt me! Gezellig dat je hier ook komt mee kletsen hoor! Voor je het weet is het zo ver Ook leuk dat jullie gaan trouwen zeg, een grote bruiloft gepland? Wat een spannende tijd komt er voor jullie aan! Ja, heel erg fijn geregeld hoor! Lekker thuis bij je kindje. Ik ook Zo'n leuke tijd is dat! Ben benieuwd of de babykriebels ooit over gaan haha. Oh dat is echt slopend, ik heb dat ook met E. heel lang gehad en ik was echt helemaal kapot. Gelukkig slaapt ze nu wel gewoon op een normale tijd. Doet hij nog dutjes? Of nog 1 dutje? Jeetje, wat ontzettend heftig zeg! Ik duim echt ontzettend dat je een goede uitslag hebt tijdens je check up en dat je een pracht baby mag krijgen! Wat een narigheid heb je al mee moeten maken
Bekijk bijlage 488612 Proberen zwanger te raken ♥ - Bella28 (28 jaar) Dertiende ronde, tweede kindje NOD: 22 januari - Daan3 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 26 januari - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 januari - Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend Nog niet begonnen ♥ - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje - Mamalol (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een derde kindje - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje - Juulx (24 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een eerste kindje - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Mamavanle (? jaar) Beginnen in: nog onbekend voor een tweede kindje Zwanger! ♥ - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016 ------------------------------------------------------------ Daan en Juul, jullie staan erbij! Heb ik het zo goed neergezet Mamavanle? Spannend Bella, bijna je NOD En Daan voor jou ook nog een weekje! Hoop op twee mooie testen!