Hier zijn de rode duiveltjes ondertussen begonnen sinds gisteravond. Ben wel blij mee want met negatieve test en uitblijvende menstruatie schiet het ook niet op haha. Op naar ronde 2, of eigenlijk de eerste 'echte' ronde. Florina ik sta er nog niet bij haha maar maakt niks uit
Sorrrrry!!! Was met allemaal dingen tegelijk bezig gister! Heb je even de gegevens voor de lijst? Dan zet ik je er gelijk bij Reageer straks even uitgebreid, ben aan het werk
Soms zijn die rode duivels toch wel fijn. Scheppen enige duidelijkheid. Op naar de volgende ronde, babyloveyou! Succes!
Haha Florina maakt toch niks uit, het is maar een lijstje Klopt AKOEKKOEK soms is die bevestiging wel fijn. Weet je toch dat alles nog 'werkt' haha. En kunnen we nu helemaal voor het 'echie' gaan. Was nog even benieuwd... hebben jullie dames nog dingen die jullie doen om de kans op zwangerschap zo groot mogelijk te maken? Dus bijv. na het klussen blijven liggen, etc? Of om de dag klussen en niet elke dag? Of iets anders? Heb ik volens mij bij mijn zoontje toen wel gedaan maar is al zo lang geleden haha weet niet alles meer. Heb afgelopen ronde dus paar keer nog wel condoom gedaan maar de keren dat we onveilig geklust hebben ben ik daarna meteen opgestaan. Tuurlijk zullen er wel zaadjes omhoog zwemmen, maar zou het extra helpen om te blijven liggen of iets?
Geen positieve ovulatie test gehad dus ben gestopt met testen. Best jammer maar dan maar spuiten en 100% zekerheid van een eisprong.
Nee, dat kan ik me voorstellen hoor! Het is wel heel handig om een beetje inzicht te krijgen, als je een positieve ovulatietest hebt springt je ei 24-48 uur erna en dan weet je dus dat je dan de meeste kans hebt om zwanger te worden Hopelijk gelijk de laatste menstruatie haha! Ah, balen Maar inderdaad fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent! Ik zal je op de lijst zetten, welke NOD wil je aanhouden? En je was 24 toch? Hoe is het met jou? Nooit gedaan eigenlijk! Ik ben nu 2 keer zwanger geweest en 2 keer door 1 keer sex in de hele week te hebben, dus gewoon geluk gehad denk ik Waren er toen ook niet mee bezig. Balen zeg! Kan het niet nog komen? Ik heb een cyclus van 33 dagen gehad de afgelopen keer en een positieve test op dag 21 dacht ik..
florina, goed! Alleen ben ik al sinds vorige week dinsdag ongesteld, althans zo lijkt het. Alleen daarom wel een beetje klaar met het spiraaltje En met jou? En je dochter? Alles weer goed en rustig? babyloveyou, volgens mij zijn de meningen daar over verdeeld. De een zegt dat je wel een kwartier met de kont omhoog moet zitten en de ander zegt dat dat een fabel is. Ik meende dat bepaalde standjes wel hielpen, zoals doggy-style en missionaris. Dit omdat de afstand dan korter is, omdat de man dichterbij de baarmoedermond klaarkomt. That's all I know. En heb plezier!
Florina: Je bent 2x zwanger geweest, dus je hebt ook al eens een mk gehad? En ja klopt, ben 24 en dit wordt ronde 2 voor een 2e kindje. Weet mijn NOD eigenlijk niet...sinds ik van de pil weer af ben was mijn cyclus eerst ongeveer 3 en halve week en nu 4 en halve week...dus durf het niet precies te zeggen Logisch dat het gaat kriebelen bij je! Toen mijn zoon 1,5 was ofzo begon het bij mij zelfs al te kriebelen, maarja situatie was er toen helaas niet voor. AKOEKKOEK: Ja ik lees idd verschillende verhalen daarover. Lees ook over tarwekiemolie dat dat goed zou zijn voor de innesteling. Maar je cyclus kan er ook van slag van raken dus ik wil daar niet aan beginnen straks heb ik een mega lange cyclus ineens... Ach komende ronde ga ik denk ik gewoon even 10 minuutjes blijven liggen. Baadt het niet dat schaad 't niet, haha! Over een maand jouw spiraaltje eruit! spannend! Hier echt behoorlijk ongie. Heb constant buikpijn zelfs ondanks dat ik Aleve Feminax (naproxen) slik en bloed best veel. Het is iig goed doorgezet dus vol goede moed naar de volgende ronde. Verder druk met zindelijkheidstraining haha. Mijn zoontje draagt nog luiers maar wil nu regelmatig zelf op het potje, (ben er al langer mee bezig maar soms wil hij er niks van weten) dus nu vanmorgen ging het goed! Hij mag steeds een sticker uitzoeken als hij een plasje heeft gedaan Komend weekend is hij een nachtje bij zijn vader en hebben vriendlief en ik even tijd voor ons samen, ook wel even lekker. Ben wel even aan toe Zondag weer even uitslapen sinds heeeele lange tijd hihi.
Het was in eerste instantie ook 1 maart, maar dat hebben we na de eerste echo al een week verschoven. Ja, ik heb me gisteren en vandaag ziekgemeld, het ging echt niet meer. Ik neem nu veel rust en merk ook dat ik minder spuug. Hoop inderdaad dat het na de 12 weken beter gaat, het liefst nog wat eerder
Babyloveyou, wij hebben dat niet gedaan hoor. We hebben er wel veel om gelachen, voor de grap met m'n benen in de lucht enzo, haha, maar erg serieus hebben we t niet genomen. Wij hebben gewoon op de vruchtbare dagen seks gehad en plezier gehad, de laatste keer (op de dag van positieve ovulatietest) was t zelfs heel snel en simpel, omdat we beide heel moe waren
Daan: haha, ja misschien maakt het ook geen verschil. Maar ga het denk ik eens proberen. En idd plezier is het belangrijkste Balen dat je zo misselijk bent zeg. Hoop voor je dat het snel beter gaat. Ikzelf was in mijn zwangerschap tot de 16e week ofzo misselijk, elke dag boven de pot... daarna ging het goed tot ik een andere aandoening kreeg waar ik erg ziek van werd maar die misselijkheid had niet specifiek met mijn zwangerschap te maken. Idd goed om jezelf denken en je rust pakken! Toen ik zwanger was werd ik in mijn ogen gediscrimineerd op mijn werk toendertijd en heb me uiteindelijk helemaal ziek gemeld, het gaf mij zóveel stress.. ik dacht bekijk het maar het draait nu om mij en mn kindje!
Vanavond de laatste pil die ik slik, ik zou ovulatie testen halen maar dat doen we eerst nog maar niet. We houden het spannend Heb nu ook precies 2 weken lang davitamon geslikt. Alles loopt op schema.
Kan ik me voorstellen hoor! Nog eventjes en je hoeft helemaal niet meer over dat stomme spiraaltje na te denken haha! Hier gaat alles rustig gelukkig, op de babykriebels na natuurlijk haha. Lijkt wel alsof iedereen in m'n omgeving opeens zwanger is, best confronterend. Ja, klopt! Ik heb in 2011 een miskraam gehad met 6.4 week. We waren toen totaal niet bezig met zwanger worden trouwens. En aan dat verlangen doe je ook niks hé? Behalve er aan toe geven dan op een gegeven moment wanneer de tijd rijp is En gelukkig is het bijna zover voor jou! Ah rot dat je zoveel last hebt joh. Ik heb na de bevalling eigenlijk helemaal geen buikpijn meer tijdens de menstruatie, viel me echt op dat dat echt veranderd is. Super goed van hem Hier ook druk bezig! Wij hebben inderdaad ook zo'n sticker kaart, en ze heeft vorige week haar eerste cadeautje gekregen. Geniet lekker van jullie weekendje! Lijkt me inderdaad af en toe wel fijn, en dat uitslapen is natuurlijk ook geen straf hé haha. Ik kan het alleen niet meer zo goed als vroeger Toch een ander ritme. Zal je nu echt GELIJK op de lijst zetten haha! Doe lekker rustig aan hoor! Inderdaad goed naar je lichaam luisteren en je grenzen aangeven, meer kan je ook niet doen dan eraan toegeven en vooral uitrusten uitrusten uitrusten. Jij moet straks ook je verlof zelf regelen via een ZEZ uitkering neem ik aan? Moet ik ook doen de volgende keer, heb me er al een beetje in verdiept
Is een aankomend kindje trouwens voor jullie het eerste/tweede/derde etc. kleinkind in de familie(s)? Mijn zusje zal voorlopig geen kindjes krijgen denk ik en mijn man heeft een broertje die ook nog aan het studeren is dus mijn dochter heeft verder nog geen neefjes of nichtjes helaas. Soms best jammer! Maar ze krijgt wel alle aandacht Nog wel haha.
Bij ons zal het het eerste kleinkind worden. Al helemaal leuk natuurlijk Nog ff doorbijten indd. Maar denk dat ik maandag wel ga bellen als het nog niet over is, want dit is super vervelend! Haha, hier is ook bijna iedereen zwanger. Alsof het in het water zit, behalve bij ons
Florina: Wat naar van je miskraam. Ookal was het pril toch is en blijft het een kindje wat je verliest. Zo'n gevoel dat ik ook bij mijn mk met 6 weken. Is echt een rouwproces, althans zo voelde ik het. Maar als het ook zo kriebelt bij jou, waarom beginnen jullie niet eerder? Hihi. Hebben jullie een reden dat jullie in juni willen beginnen? Vriendlief wilde eerst niet eerder dan juli ongeveer vooral vanwege mn studie, toen werd het april....en nu dus ehm..vanaf nu Begint bij hem wel wat meer te kriebelen merk ik haha. Maar hij heeft goede vaste baan en met mijn studie komt het ook allemaal goed. Eer ik zwanger ben en de baby er is zijn we wel weer even verder! En merk dat mijn zoon ook wel toe is aan een brusje... Mijn zoon is het eerste kleinkind in de familie van deze generatie. Ik heb een zusje die jonger is dan ik en die begint voorlopig nog niet aan kinderen. Maar mijn schoonzus is nu zwanger van de eerste en in juli uitgerekend. Alleen hou ik me er niet zoveel mee bezig want ben stiekem niet zo'n fan van haar Ze is nooit geïnteresseerd in ons of in mijn zoon, dus wordt er alleen gepraat over haar zwangerschap zo'n beetje. Vond het eerlijk gezegd ook best rot toen ik hoorde dat ze naar haar mk weer zwanger was, was beetje confronterend omdat ik het ook zo graag weer wou maar toen de tijd er nog niet voor was. Hier ook soms het idee dat iedereen zwanger is, maar ben de laatste tijd wel met de neus op de feiten gedrukt dat ik allang blij mag zijn met 1 gezond kindje. 2 meiden uit mijn kennissenkring zijn de afgelopen weken bevallen waarvan het kindje is overleden. De een was zelfs jonger dan ik en had het HELPP syndroom en moest persé bevallen. Andere was een oud vriendin van mij van mijn leeftijd en ze kwamen er laatst achter dat het kindje ernstige afwijkingen had en zij is dus afgelopen week ingeleid. Heel heftig, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Ookal wil ik graag een 2e, ik probeer nu wel meer stil te zijn bij hetgene dat ik al heb. Lijkt me vreselijk je kind te verliezen.
Hallo Ladies, was even druk de afgelopen dagen maar zal nu weer wat meer gaan reageren Hier vandaag eindelijk een positieve ovulatietest dus wij gaan er een gezellig weekend van maken! Babyloveyou: Wat heftige en nare dingen gebeuren er allemaal bij jullie in de omgeving! Het blijft nog steeds een wonder om een gezond kind op de wereld brengen.. Om nog even op je vraag terug te komen, na de daad blijf ik wel 10 minuten liggen en ga daarna pas plassen. En mijn vorige cyclus ben ik na mijn eisprong gestart met tarwekiemolie. (Als je na je eisprong er mee begint kan je cyclus er ook niet langer door worden ) Het was wel direct raak die keer maar geen idee of dat mee heeft geholpen natuurlijk We gaan het deze ronde weer zien of het mag helpen! En geniet lekker van je weekend!! Kan me voorstellen dat er met zo'n kleintje geen uitslapen meer bij is! Daan3: Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent! Kan me voorstellen dat je daar wel van baalt! Lekker rustig aan doen nu en aan jezelf en de kleine in je buik denken! Aloria: Wat spannend de laatste pil! Nu gaat het dan echt gebeuren! Hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Omdat ik niet aan ovu testen doe weet ik ook niet wanneer ik precies mn ei heb. Merk wel dat ik plusminus 2 weken voor mn menstruatie dus vruchtbaar slijm verlies en misschien soms wat buikpijn heb. Alleen hierdoor weet ik dat ik vruchtbaar ben, durf dus eigenlijk niet de tarwekiemolie te gebruiken. Ik ga gewoon eerst vertrouwen op mn lichaam, en met de beentjes omhoog liggen na het klussen, whahaha lees ook wel eens dat je ovu test positief kan zijn zonder dat je ei springt, dat ie dan nét niet springt, dus denk dat ik dan knettergek van mezelf ga worden. Maar geen idee hoe dat allemaal werkt. Haha. Succes met klussen meis!! Fijn weekend iedereen!
Ja als je niet precies weet wanneer je ei springt is het wel lastig. Als je en regelmatig cyclus heb zou je 10 dagen voor je ongi kunnen beginnen. Dan zit je zeker weten goed Het kan zijn dat je een positieve ovulatietest heb maar dat je ei toch niet springt na 24-48 uur. Dat komt niet heel vaak voor. Ik heb bijv de ene dag een positieve test, de volgende dag ovulatiepijn, en de dag daarna beginnen de pijnlijke tepels/borsten dus weet dan zeker dat die gesprongen is! Ook zou je gewoon door kunnen testen met je ovulatietest, dan weet je zeker dat je je ei niet mist! En het is toch fijn om zo je cyclus beter te leren kennen Maar als je denkt dat je er gek van wordt en er teveel mee bezig bent moet je het zeker niet doen en gewoon goed op je lichaam letten!