Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi hoi, effe na een tijdje weer schrijven. Had het zo druk met mezelf en werk en dochter etc.
    Vandaag 20 weken echo gehad en alles is gelukkig goed. Het is nog steeds een jongen haha :D
    Ben wel opgelucht hoor. Ga glucose test eerder doen omdat ik laatste tijd zo een dorst heb en hoofdpijn. Hoop dat ik geen zwangerschapsuiker heb

2. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd stil hier.
    Hier gaat het goed; alleen de vermoeidheid slaat toe. En dat al bij 6 wkn zwanger. Dus kleintje ligt op bed en heb oudste even voor de tv geparkeerd. Kan ik even lekker op de bank liggen. Slechte moeder :p

Hier vorige week echte ziekenboeg gehad. Twee kindjes spugen en diarree. Bah niks aan. Lijkt nu wat beter! Gelukkig. Verder nu nog verkoudheden, mag wel lente worden! 😉

Jij gaat ook al bijna actief bezig florina! Spannend!

Fijn dat 20 weken echo goed was roosje!! Ik vind toch altijd heel spannend! Leuk dat je weer bevestiging kreeg dat het een jongetje is. Al druk aan het shoppen? 😉

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Roosje: fijn dat je echo goed was!

Marissie: vruchtbare periode merk ik dus wel en heb ook op bepaalde dagen hele gevoelige tepels. Zal er eens op letten of het samenvalt:D ben nog wat ongesteld en daarna er tegenaan haha.

Hier beetje depri daggie. Voel me de hele dag al verdrietig. Drukke schooldag gehad en mis mn kleine mannetje. Eerste dagen vd week zijn nogal druk. De combi school en stage en mama zijn valt me soms best zwaar. Ben soms zo onzeker of ik het allemaal wel kan. Hoop dat ik snel wat positiever ben.. kan echt wel janken.

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Mamaloljaa had al ervoor veel geshopt hihi en nu even gestopt hihi. Komt nog wel :D vermoeidheid ken ik ook nog steeds pff, fijn dat jullie beetje beter zijn

Babyloveyou ahh knuffel meid, ik snap je goed hoor. Soms is het even moeilijk.

5. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Roosje24, mooi dat je een goede echo hebt gehad en ik hoop ook voor je dat je geen zwangerschapssuiker hebt/krijgt. Geniet van je zwangerschap!

babyloveyou, ahw das niet leuk! Ik denk dat jij het allemaal hartstikke goed doet, alleen ben je misschien het overzicht een beetje kwijt. Geeft niks :) komt echt wel weer goed en misschien is het wel even lekker om te huilen! Gewoon dat het eruit is. En waarschijnlijk voel je je dan wel íets beter. Ietsie maar hoor 😉

Knuffel!

6. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je je zo voelt babyloveyou! In mijn werk kom ik veel meiden tegen in jou situatie. En ik merk aan veel dat het gewoon drukke combi is. School en mama zijn. Wat iemand anders ook al beschreef, soms helpt het om even lekker te janken.
    Echt tips heb ik niet, zelf nooit in die situatie gezeten. Maar als ik depri ben probeer ik altijd extra van de kids te genieten. Daar doe je het allemaal voor.
    En wij zijn er om je ei kwijt te kunnen meis! Rustig aan; sterkte!

7. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo down voelt:(
    Soms heb je van die dagen dat het allemaal niet zo lekker voelt.
    Komt vast goed meid! Je kan het vast wel!

Roosje: Wat fijn dat je een goede 20 weken echo heb gehad en dat het nog steeds een jongen is, haha!:p

Mamalol: Vervelend dat je nu al zo moe bent! Probeer toch zoveel mogelijk je rust te pakken he! :)

Hier: Afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest (Eindelijk!!) dus vandaag 1dpo en weer heerlijk op dat vreselijke wachtbankje!!:p

8. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo, mag ik ook nog komen mee kletsen? Wij zijn "bezig" voor ons 2de kindje! In juli2014 gestopt met de nuvaring, ivm last van die hormonen. Eigenlijk de vruchtbare dagen vermeden, als het raak zou zijn prima!! En vorig jaar augustus was het raak! Helaaa in september kreeg ik een mk. Door een zeer emotionele tijd pas in december weer van start gegaan, het is namelijk eenorm gaan kriebelen. Waar ik er eerst niet zo mee bezig was, hoop ik nu dat het snel raak is! Vl wil het op zijn beloop laten, als we zwanger raken prima, als het nog even duurt, ook prima! Dus hier geen ovulatie testen! Wel een app die alles bijhoud!!!
    Ik ben trouwens 31 jaar en we hebben al een geweldig zoontje van 2,5jaar!

9. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Zo, alles is weer even bijgelezen.

Fijn Roosje, een goede 20 weken echo!

Spannend Marrissie, weer op het wachtbankje! Ik hoop op een positieve test voor jullie over een kleine twee weken!

Babyloveyou: wat vervelend dat je je zo voelt, knuffel!

Vervelend dat je je zo moe voelt mamalol, heb je ook al andere kwaaltjes?

Welkom tally22! Vervelend dat je een miskraam hebt gehad.. Ik hoop dat het je snel gegund is om weer zwanger te zijn.
    Een app die alles bijhoudt is fijn, maar niet betrouwbaar hè wat betreft je vruchtbare dagen en eisprong hè ;) ieder lichaam is anders en iedere cyclus kan ook anders zijn, dat kan een app niet voorspellen :)

Hier vandaag volgens de vorige echo precies tien weken zwanger alweer! Dubbele cijfers! :)
    Vanavond hebben wij de termijnecho, super spannend! Hoop dat ons kleintje weer goed is gegroeid :)

10. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @daan3 danke!!! Ik merk idd dat die app niet betrouwbaar is :( nu volgens de app 3dagen over tijd, volgens mijzelf heb ik mijn eisprong 4 dagen later gehad, dus dan zou ik nu 1 dag voor nod zitten! Al 2 weken lage rugpijn, hele pijnlijke tepels heb ik normaal door mijn hele borsten! Net een early test gedaan van kv, helaas negatief!! Dus de app en mijn lichaam werken samen om mij voor de gek te houden!!:) maar als ik morgen mijn nod heb, weet ik dus wel dat ik mijn ei voel! En er dus iedere maand naast zit!

11. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend vanavond de 10 weken echo daan3 heel veel succes en plezier!!!

12. Annemiek125

Zo, ff reageren voordat ik mijn bed induik!
    Bedankt voor de oppeppende woorden meiden. Vandaag ging het al ietsje beter. Heb gisteren flink uitgehuild en vanmorgen ook en verder een goede stagedag van proberen te maken. Morgen nog een dag stage en daarna lekker lang weekend.

Tally: Welkom! Wat naar van je miskraam. Zo'n app is denk ik alleen min of meer betrouwbaar als je netjes een cyclus hebt van 28 dagen. Maar zelfs dan kan elke cyclus verschillen. Zou idd gewoon goed op je lichaam letten (doe ik ook) en idd misschien ovulatietesten gebruiken, maar dat doe ik zelfs bewust nog niet omdat we nu pas de 2e ronde ingaan en ik dat pas wil gaan gebruiken als het over paar maanden nog niet raak is;)

Mamalol: Sneu he, zieke kindjes. Mijn zoontje is nu ook alwéér ziek. Zo hardnekkig die rot virussen!

Daan3: Hoe is je echo gegaan vanavond?

Marrissie: Die weken wachten zijn idd killing. Kon je maar een luikje opendoen in je buik en ff naar binnen gluren he haha. Als je ovulatietest heel donker is, dan heb je 2 dagen later dus je ei? Of heb ik het verkeerd:p

Nou mijn menstruatie is alweer zo goed als weg dus we zijn weer begonnen:D Ik dacht straks heb ik dit keer vroege eisprong,:D maar ga uit van ergens volgende week dat ik mijn ei heb (denk ik). Wordt weer spannend...

13. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    babyloveyou, mooi dat je je weer wat beter voelt :)

Daan3, ben ook benieuwd!

Vandaag heb ik van de dokter de pil gekregen om 10 dagen naast mijn spiraaltje te slikken. Ben nu al twee weken ongesteld! Volgens de dokter door een tekort aan oestrogeen. De pil vult dit weer aan en dan zou het goed moeten zijn. Wil juist van de anticonceptie af! Zeg maar nee, dan krijg je er twee! Hahaha! :p

14. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ik ben verliefd! 😍

Kleintje is super goed gegroeid. Zelfs weer twee dagen vooruit gezet (uitgerekend 2 oktober). Kleintje is 3,5 cm en heeft lekker voor ons bewogen tijdens de echo 😍 Als ik moest lachen, gleed hij heen en weer, haha!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      1
  15. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooo super wat een fijn nieuws! Geniet!!

16. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Daan3, prachtige echo! Geniet van je zwangerschap!

17. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Babyloveyou: Nou als het kon even van binnen kijken... :p
    Als je een positieve ovulatietest heb springt je ei na 24-48 uur. om zeker te weten of die echt is gesprongen zou je moeten temperaturen. Ik doe dat zelf niet. Dus ik tel gewoon 48 uur en dan is die dag daarna 1 dpo ;)

Daan3: Wat een mooie echo, kan me heel goed voorstellen dat jij je nu heel verliefd voel!! :D

18. Annemiek125

Marrissie: Aha oke! Ik snap het. Heb er totaal geen verstand van hoe die dingen werken haha. Nog nooit ovulatietest gebruikt :) temperaturen lijkt me ook een rotklus zeg! Haha

Daan: Mooie echo!! Gefeliciteerd. Leuk dat je 2 dagen vooruit gezet bent! Gleed hij heen en weer..voorgevoel dat je een knulletje krijgt??:D Ga je die echo's ook ergens inplakken? Ik heb die van mijn zoon in een foto album geplakt. Wel grappig hoe echo's van verschillende kindjes op elkaar lijken in hetzelfde termijn!

AKOEKKOEK: Poeh al 2 weken ongesteld, balen zeg. Komt het echt door het spiraaltje denk je?

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier wat maagpijn, nogal wat stress gehad op stage. Had wat kritiek gekregen op een niet zo'n leuke manier. Was ff flink van slag, maargoed, t is uitgepraat en we gaan maar weer door! Heb paar jaar geleden al een MBO 3 diploma behaald alleen is weinig werk in, vandaar wat nieuws. Soms wel moeilijk om door te zetten, stoppen lijkt soms de makkelijkste weg maar dan krijg ik spijt! Dus nog maar ff door de zure appel heenbijten, mensen zijn gewoon soms keihard en ik ben soms wat te zacht.
    Misschien over paar weken een positieve test in handen, dat zal al veel goedmaken hihi.

19. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraag, uitgaande van mijn langste cycles ben ik nu 3 dagen over tijd. (Langste was 34 dagen, maar die heb ik al een half jaar niet meer gehad.) Nu heb ik gisteren toch ovulatie testen gekocht bij de action, zodat ik komende maand kan kijken of ik idd mijn ei voel en op welk moment. Vanacht kon ik niet zo goed slapen en dacht opeens ik doe een ovulatie test omdat ik gelezen had dat die ook op hcg reageerden. Vannacht er even na gekeken en de test streep was heel licht, dus dacht dat het niet goed gegaan was en heb hem weggelegd, toen ik hem net wilde wegooien had ik opeens 2 streepjes. Is dit iets? Of is dat gewoon een indroger ofzo?

Bijgevoegde bestanden:

20. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    tally22, zou indroger kunnen zijn. Als je wilt weten of je zwanger bent moet je toch echt een zwangerschapstest doen. Als het goed is geeft een ovulatietesten altijd twee streepjes, omdat je het hormoon waar de ovulatietest op reageert altijd in je lichaam hebt. Alleen wanneer je eisprong binnen 24-48 uur plaatsvindt knalt ie. Maar ook vrijwel direct! Morgen maar een zwangerschapstest halen en dan hoop ik dat je op die test ook twee streepjes ziet! :D En die willen we natuurlijk ook ff zien! :D

Deel Deze Pagina