Tally: lijkt haast wel te dik voor een indroger, niet dat ik er ervaring mee heb met indrogers haha. Het streepje stond er wel al binnen aangegeven tijd? Anders doe je morgen toch een echte zwangerschapstest? Heb je gelijk duidelijkheid.
Kon niet wachten tot morgen dus net nog een test gehaald en uitgevoerd, maar helaas helemaal wit! Dus maar ff afwachten! Hoop snel op duidelijkheid, vooral omdat ik ook denk dat mijn ei later is geweest (meen het gevoelt te hebben) en heb een lf tussen de 13 en 17 dagen als ik het allemaal goed begrijp en tel!
Dat is helemaal waar! Het blijft erg rot om mee te moeten maken.. Hopelijk voor ons allebei de eerste en laatste keer geweest en de volgende keer een wolk van een baby'tje hoor !! Ik wil echt nog even wachten, heb de kriebels wel hoor maar heb nu echt mei/juni in m'n hoofd dus gewoon nog eventjes geduld en dan is de tijd straks zo voorbij haha. We willen trouwens wachten omdat m'n man nu nog veel snachts werkt en ik het wel fijn vind om niet van de drukte van het alleen zorgen voor onze dochter en alles wat daarbij komt kijken me gelijk in een zwangerschap te storten. Straks is het weer relaxed dus dan kunnen we er voor gaan! Ben zo benieuwd!! Ah, echt bijna voor jullie hé! Echt weer een spannende periode maar hoop dat je hier gauw je positieve test mag showen hoor Wel jammer van je schoonzus joh, maar soms lopen de dingen gewoon zo. Vind het echt logisch dat als ze zich zo gedroeg jij nu ook niet staat te springen. Met sommige mensen heb je nou eenmaal niet zoveel.. Zij is daar dus één van Jeetje, wat heftig zeg! Echt niet voor te stellen hoe vreselijk dat moet zijn Wat een nachtmerrie. Hopelijk is het gelukt?! Fijn dat je ook weer een positieve ovulatietest hebt gehad! Super dat alles goed is met jullie zoontje! Wanneer heb je de glucosetest? Hopelijk geen suiker. Ik heb het wel gehad mijn afgelopen zwangerschap.. Ben benieuwd of ik het een volgende keer weer heb, is meestal wel zo. Spannend is dat hé! Erg leuk En is het over inmiddels? Hahah! Nou hopelijk mogen wij dan binnenkort ook een paar slokken van dat water Ah, vervelend dat je zo moe bent! Is toch heel anders dan een eerste zwangerschap hé? haha. Jij hebt het natuurlijk al twee keer mogen ervaren, maar het lijkt mij een stuk pittiger met twee kindjes om je heen. Lekker uitrusten wanneer het kan hoor Helemaal niets verkeerds aan! Ja, de tijd tikt lekker door Kan niet wachten hoor haha Gaat het weer een beetje met je? Wat vervelend dat je je zo voelt Dikke knuffel voor jou! Welkom hier! Wat rot van je miskraam zeg, hoop voor je dat het snel weer raak is. Spannende periode weer voor jullie! Jaaaa Ga ervoor haha! Veel plezier alvast! Prachtige echo!! Echt al een mini mensje hé! Wat vervelend zeg! Wel fijn dat het uitgepraat is maar toch iets waar je dan nog wel even over na denkt. Je kan het hoor!! Zet 'm op Straks een positieve test en uiteindelijk je diploma! De test is niet positief, pas als 'ie positief is (echt even donker als de controle streep of donkerder) zou het kunnen duiden op een zwangerschap.
Bekijk bijlage 494422 Proberen zwanger te raken ♡ - Marrissie (23 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: 16 maart - Regina88 (27 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: ? - Babyloveyou (24 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - UmmK (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend Nog niet begonnen ♡ - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje - Livoli (27 jaar) Beginnen in: maart/april 2016 voor een eerste kindje - AKOEKKOEK (25 jaar) Beginnen in: april/mei 2016 voor een eerste - Swimming (30 jaar) Beginnen in: mei/juni 2016 voor een tweede kindje - Florina (25 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een tweede kindje - Romantic (28 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een tweede kindje - Juulx (24 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een eerste kindje - Gabri (29 jaar) Beginnen in: september 2016 voor een tweede kindje - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Mamavanle (29 jaar) Beginnen in: nog onbekend voor een derde kindje ♡Zwanger! ♡ - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! Uitgerekend op: 23 juli 2016 - Daan3 (25 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 2 oktober 2016 - Soofster (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 3 november 2016 - Mamalol (25 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 5 november 2016 Afspraken & Controles ♡ - Soofster: 18 maart - Eerste echo - Soofster: 7 april - Intake verloskundige & termijnecho ------------------------------------------------------------ Ik denk niet dat alles nog klopt hé? Tally, als je er ook op wil moet je even je gegevens doorgeven
Durf het bijna niet te zeggen Florina...maar ik sta er nog niet tussen, hihihihihihi er rust een vloek op haha 24 jaar, 2e kindje, 2e ronde (eigenlijk 1e echte volledige ronde), NOD hou ik nog even open!
Hoi hoi, ik ben nieuw hier mag ik gezellig mee kletsen? Wij hopen dit jaar ook nog zwanger te raken na mijn miskraam in januari. Heb al een gezonde zoon van 3,5
Long time no see! Heb het afgelopen tijd heel druk gehad met dingen regelen als ceremoniemeester! Maar ik ben er weer! Zal zo even alles even gaan bijlezen. Mijn vriend en ik hebben vorige week besloten om er voor te gaan! Mocht ik meteen de eerste ronde zwanger zijn, dan is dat na de bruiloft, dus dat komt qua timing goed uit! Nou ben ik eergisteren met ovulatietesten begonnen, meer uit nieuwsgierigheid. Tot gisteren flink negatief maar ineens had ik behoorlijk wat vruchtbaarslijm. Nou heb ik gisteren avond seks gehad met mijn vriend dus ik dacht misschien kan het wel sperma zijn.. Dus heb ik vandaag weer een ovulatietest gedaan en die is gewoon hartstikke positief! Maar gisteren dus nog seks gehad.. Wanneer is nou het beste om weer te doen? Vanavond of morgen avond?
Sjaantje: welkom! Leuk, ook een zoontje van 3,5! Ik ook Naar van je miskraam zeg! was je al ver? Livoli: Ik had dus vorige maand precies hetzelfde, verloor ook vruchtbaar slijm en had de avond daarvoor seks gehad, dus dacht ook miss is het sperma..maar sperma schijnt al binnen redelijk korte tijd helemaal vloeibaar te worden heb ik gelezen, en bij mij hield het nog paar dagen aan, dus zal idd wel slijm zijn. Bij mij klopte het wel want werd 2 weken later ongesteld. Zou als ik jou was dan ook vanavond klussen, maar alleen als je zin hebt natuurlijk, moet wel leuk blijven Mijn kleine mannetje heeft verstopping..zo sneu. Heb vanmorgen klysma's gehaald bij de dokter. Hoop echt dat de boel nu weer op gang komt! Hij voelt zich ook helemaal niet lekker en wilde net uit zichzelf (!) naar zijn bedje.. Begin soms ook wel nieuwsgierig te worden naar die ovulatietesten! Maar wil eerst echt mn lichaam goed in de gaten houden, denk dat ik er anders teveel mee bezig ga zijn. En vriendlief en ik klussen best erg vaak Meestal elke dag maar hooguit keer om de 2 dagen ofzo, dus is vast vanzelf wel keer raak
Bij ongeveer 9,5 week kwamen ze erachter dat het vruchtje met 6 weken gestopt was met groeien. Heel er verdrietig allemaal omdat we toch alweer vanaf de 2e verjaardag van mijn zoontje bezig waren om zwanger te worden..
Welkom sjaantje. Heftig van je vorige miskraam. Ik hoop dat het jullie gegund is om snel weer positief te testen! Livoli leuk dat jullie al hard bezig gaan! En zou geweldig zijn als na jullie bruiloft direct raak is 😃 Ik duim mee voor jullie. Babyloveyou ik snap dat je af en toe denkt aan ovulatietesten. Maar als je zegt dat jullie het samen zo vaak doen; zou je zeggen dat het toch vanzelf een keer raak moet zijn. Ik had ook zoiets; geebruik ze toch maar niet; ook bang er veel te veel mee bezig te zijn. Sneu dat je mannetje verstoppingen heeft. Je bent ook zo machteloos dan he. Hopelijk helpen de klysmas wat. Super mooie echo daan! Ik hoop straks ook zo een mooie echo te hebben. Marissie verrekte w8bankje. Hopelijk ga je positief testen. Heb is jullie gegund! Als ik iemand vergeten ben te reageren, sorry! Ik lees wel alles mee en probeer vaker te reageren. ☺️ Hier probeer ik af en toe toe te geven aan de moeheid. Maar vind s avonds altijd zonde heel vroeg op bed te gaan; merk dat ik de rust (lees:zonder kinderen) s avonds ook altijd wel even heel lekker vind. Herkennen jullie dat? Merk idd wel dat een tweede of derde zwangerschap anders is als een Eerste, omdat er al kindjes rondlopen idd. Weet niet meer wie t zei. Maarja het hoort er bij. En probeer zoveel mogelijk te genieten van m'n mannetjes, dat helpt dan vaak wel! Wat betreft de afspraken: 24 maart intake vk en 12 april (pas!) eerste echo. Hier doen ze niet meer aan vroege echo's helaas. Dus pas bij 10+5 eerste echo. Nouja als het goed zit, zit het dan ook nog wel goed. Probeer positief te blijven. Vanavond lekker even tennissen! Sporten jullie ook meiden?
Mamalol: Haha ja zo denk ik dus ook. We klussen wat dat betreft vaak genoeg, dus moet vanzelf wel keer raak zijn zou je zeggen. Als het over paar maand nog niet raak is ga ik het overwegen om de ovulatietesten te gebruiken. Lijkt me idd pittig, zwanger zijn met 2 kids om je heen! Zoals je al zegt, toch zoveel mogelijk je rust proberen te pakken. Wat balen zo laat een echo.. kun je niet ergens anders eerder terecht? Dat wachten lijkt me echt killing Klysma's hebben geholpen bij zoonlief, alleen gisteravond in de auto heeft hij zichzelf he-le-maal ondergespuugd! Zo sneu. Wij gauw stoppen op een parkeerplaats en al zn kleertjes uitgetrokken en nieuw aangedaan, maar het was hartstikke koud! Echt niet leuk als je kleine zich zo beroerd voelt. Hopelijk wordt het snel lente!! Hier zijn we ondertussen dus echt gestart met ronde 2! Ben zo benieuwd. Verwacht nu nog niet mijn ei, maar ach, we klussen vrolijk door voor het geval mijn ei wel eerder springt!
Babyloveyou wat zielig voor je zoontje! Veel beterschap! mamalol ik vindt het savonds ook heerlijk om lekker met manlief op de bank te liggen en lekker van de rust te genieten! 12 april is inderdaad wel erg laat zeg! Positief blijven en lekker van je mannetjes genieten dan vliegt de tijd voorbij! Wij zijn intussen ook voor ronde 2 bezig! Heb mn ei al gehad 20 maart moet ik ongi worden dus dat duurt nog even!
Dames ik reageer niet zoveel maar mag van mezelf niet heel de tijd op het forum zitten want ben er dan echt teveel mee bezig! Vandaag 5dpo en voel me precies hetzelfde als vorige ronde.. geen pijnlijke borsten wel gevoelige tepels en veel afscheiding.. Dus nog even geduld voordat we weer kunnen testen! Sjaantje28: Wat heftig van je miskraam.. Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve test in handen en een goede zwangerschap! Mamalol: Goed dat je soms toch toegeeft aan je moeheid! Lijkt me zeker ook wat zwaarder als je al kids heb rond lopen. zij hebben toch hun aandacht en verzorging nodig Wat jammer dat ze de eerste echo pas zo laat doen, moet je nog een tijdje geduld hebben! Maargoed zoals je zelf al zegt als het goed zit is het dan ook goed. Gewoon positief blijven denken! Leuk dat je tennist! Ik wandel iedere avond een uur met mijn buurvrouw en doe 2x in de week een uur baanzwemmen Babyloveyou: Wat vervelend dat je kleine man nog steeds zo ziek is! Het schiet niet echt op he.. Beterschap!