Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Thanks Florina!
    Jaa nu wel beetje aftellen alweer..
    Voelde vorige maand heel veel gerommel in m'n lichaam, voor m'n eisprong al, maar zeker na m'n eisprong. Deze maand voel ik veel minder, nagenoeg niets voor de eisprong 1/2 dagen na de eisprong wat menstruatiekrampjes.. Daarna weer niets en sinds gisteravond voel ik steekjes daar beneden en m'n darmen zijn echt compleet van slag en ben ik soms ineens heel misselijk (kan natuurlijk ook ergens anders door komen).

Die van Bella komt ook dichtbij inderdaad! Voel je al wat, Bella?

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Joh, wat heftig!
    Ik duim dat je de 28e goed nieuws krijgt!

3. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113

Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd!
    Lijkt me heel leuk en spannend, al die voorbereidingen voor de bruiloft..

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi florina wat fijn dat ik in de lijst sta. Ik ben 29 jaar. Zou jij bij mij 3e kindje willen zetten? Mijn zoontje leeft niet meer maar zie hem eigenlijk wel als mijn tweede kindje :)

5. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik weet nog niet echt wat ik wil qua inrichting. Denk wel een steigerhouten bed en kast! Hele lichte vloer erin en qua aankleding, ik heb werkelijk waar nog geen idee haha!

Oh ja lijk me heerlijk om al die kleine kleertjes weer vast te houden. Heb boven 2 dozen VOL staan met oude kleertjes van mijn zoontje. En nog 1 doos VOL die we meenemen naar een rommelmarkt 1x in de zoveel tijd.

6. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Oh, dat komt me eigenlijk wel bekend voor die symptomen! Je weet het natuurlijk maar nooit... Hoop dat het voor jou ook iets goeds betekent! Je lichaam kan je soms ook zo voor de gek houden, maar achteraf gezien voelde ik me wel echt "anders" toen ik zwanger was.

Natuurlijk! Sorry, ik had niet begrepen dat je nog een kindje had, mijn excuses!! Zal het gelijk even voor je aanpassen :)

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hier ook nog zoveel kleertjes! Maar ook veel wat echt weg kan hoor, ik wil mocht het weer een meisje zijn sowieso weer veel opnieuw shoppen :):p Is ook veel te leuk om te doen hé haha.

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 488641

Proberen zwanger te raken ♥
    - Bella28 (28 jaar) Dertiende ronde, tweede kindje NOD: 22 januari
    - Daan3 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 26 januari
    - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 januari
    - Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari
    - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend

Nog niet begonnen ♥
    - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje
    - Mamalol (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een derde kindje
    - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje
    - Juulx (24 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een eerste kindje
    - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje
    - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje
    - Mamavanle (29 jaar) Beginnen in: nog onbekend voor een derde kindje

Zwanger! ♥
    - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016

------------------------------------------------------------
    Mamavanle, ik heb het voor je aangepast!

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Gister voordat we gingen slapen hebben we het nog even uitgebreid over namen gehad en we zijn er helemaal uit :p voor zowel een jongen als een meisje :D Hadden we voor de zwangerschap van m'n dochter ook, die naam stond ook al een tijdje vast. Vond een jongensnaam altijd zo moeilijk!

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja absoluut!!!! Sowieso. Haha. Ik had die kleertjes toen al uitgezocht, en zal als het zover is weer gaan uitzoeken wat ik mooi vind en wat niet. Denk namelijk dat mijn vriend geen meisjes kan maken haha!

Had ook heel veel Z8 kleding, maar heb ik allemaal verkocht! Die kun je nog heel goed doorverkopen... Elke keer als ik weer een groot pakket had verkocht, dan kocht ik weer de nieuwe collectie van z8 van.

Als wij een meisje krijgen ga ik failliet! Dat weet ik nu al. hahaha!

11. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Thanks florina!

@ namen wij zijn er ook al helemaal uit eigenlijk al een jaar ;)
    @ kleertjes mocht ik ooit nog een meisje krijgen ( mijn eerste is een dochter) koop ik denk ik toch weer veel nieuw hahah love to shop!! De kleertjes van mijn zoontje hergebruik ik ook niet. Ze zijn nog nieuw maar zitten in zijn herinneringskist.

En al 1 zwangere zie ik! Leuk gefeliciteerd! Sommige moeten nog even geduld hebben zie ik!! Spannend dat wachten!

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi hoi ben op werk, ben zo moe, slaap en koud pff

13. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Zo ik heb een hoop gemist zeg! Even kort antwoorden op alle onderwerpen die voorbij zijn gekomen.
    Ik werk 4 dagen in de week. Mijn zoontje gaat 2 dagen in de week naar de opvang toe. Hij heeft het daar naar zijn zin, dus dat is helemaal geen probleem meer. Alleen het afscheid nemen... Dan is het huilen... Even mama een rot gevoel geven en dan de hele dag pret maken! haha.
    Voor wat betreft kleding voor een nieuw kleintje.. Ik heb ook al veel kleding van mijn zoontje verkocht. En als er een nieuw babytje komt vind ik het ook niet zo leuk als hij continu dezelfde kleding aan heeft. Dus ik ga ook weer lekker shoppen tegen die tijd!
    Nu zit ik op 5 dpo. Ik heb eigenlijk nergens last van. Vorige maand had ik allemaal kwaaltjes.. Veel afscheiding, steken in mijn baarmoeder etc. Nu helemaal niets... Dus we gaan het maar zien! Ik heb wel besloten om pas te testen na mijn NOD. Heb mezelf vorige maand helemaal gek gemaakt met testen. Dus dat wil ik deze maand voorkomen. Ben benieuwd of ik dat volhoud! haha.

14. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Sterkte Roosje.. Hopelijk is de moeheid met een paar weekjes minder..

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Zo leuk om mee bezig te zijn :D!! En inderdaad handig om sommige kleertjes te verkopen. Ik heb toen veel weggeven via een FB groep maar alsnog bergen met kleding over.. Toch maar eens opruimen :)

Hahaha :D Er is zoveel leuke meisjeskleding! Vind Zara ook zulke leuk dingen hebben voor meisjes!

Graag gedaan! Bij jullie staat het dus ook vast? ;) En de shopdrang is jou dus ook niet onbekend haha!

Mooi om de kleertjes van je zoontje te bewaren, en zeker begrijpelijk dat mocht er een tweede zoontje komen je daar ook lekker opnieuw voor shopt :)

Oei, vervelend! Ben je de dag nog een beetje goed doorgekomen?

Haha, ja het is al best druk! Ook fijn om 4 dagen te werken hé? En super dat je zoontje zo graag naar de opvang gaat, zou toch vervelend zijn als dat niet het geval was. Mijn dochter heeft nog geen 1 keer gehuild bij het afscheid nemen, had ik wel verwacht hoor :p De laatste tijd had ze geen zin om te gaan en was het drama, maar dat is gelukkig alweer over.

Jij ook al lekker opnieuw shoppen :p Toch typisch vrouwen hé haha.

Ik ga voor je duimen!! Weet je nog wat je kwaaltjes waren de vorige zwangerschap?

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hoe was jullie dag vandaag meiden? :) Hier een lekker relaxed dagje gehad, we waren met z'n drietjes thuis en helemaal niets gedaan :D Pyjamadagje op de dinsdag.. heerlijk!

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja het ging wel. Had het wel hele dag koud. Ben bang dat ik weer ziek ga worden. Had na het einde van de dag steekjes in buik. We hebben net gegeten en nu ga ik uitrusten

Ooh wat lekker florina, lekker relax dagje

18. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Zodra ik weet of ik zwanger ben ga ik shoppen! En als ik weet wat het wordt mag ik los. Haha. Idd een vrouwending..
    Over namen wordt hier nog niet gesproken. Met mijn zoontje lagen we mijlenver uit elkaar. Op de dag dat we hoorden dat we een jongen verwachtte hadden we ook gelijk een naam!
    De kwaaltjes toen waren niet echt schokkend. Beetje een rare buik, s nachts wakker worden en een klein beetje lage rugpijn. Dus het kan nu zeker nog alle kanten op. Ik leef nu eerst naar zondag toe. Als ik dan nog geen bruine afscheiding heb durf ik langzaam te hopen...
    Het werken is leuk hoor! Af en toe wel druk en vervelend dat ik m'n zoontje dan zo vaak weg moet brengen. Maar ik word geen leukere moeder als ik stop met werken. Dus vandaar de keuze. Geeft me wel een rustig gevoel dat mijn inkomen niet nodig is. In geval van extreme nood kan ik dus zeker minder gaan werken.

Heerlijk pyjama dag! Gaan wij morgen doen denk ik! Lekker met die kou!!

19. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Wat klinkt dat heerlijk: namen bedenken en kleertjes shoppen! Ik kan niet wachten tot het zover is!
    Hier een drukke werkdag, gegeten, keuken opgeruimd, ben blij dat ik nu eindelijk met een dekentje op de bank zit.
    Ik heb de hele dag weer zo'n last gehad van mijn buik, soms ineens supermisselijk en het ene moment wil ik heel veel eten en het andere moment krijg ik het niet weg.. Ik vraag me af waar het van komt..

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Vervelend zeg! Beterschap in ieder geval, doe lekker rustig aan :)

Haha, hier nog een :D Dat komt dan vast goed! Vind het ook leuk om een passende naam te bedenken bij de naam van m'n dochtertje, is toch anders dan een eerste keer.

Ik hoop het voor je!! Dat het maar gauw zondag mag zijn zonder bruine afscheiding :p

Ideaal! En ook natuurlijk goed voor je zoontje om toch 2 dagen met de andere kindjes te kunnen spelen.

Groot gelijk! Heeft het bij jullie gesneeuwd? Hier (nog) niks. Wel erg koud ja.. Ga morgen wel eventjes de stad in, zin om een beetje te shoppen ;)

Oh, lekker rustig aan op de bank, daar kan ik ook zo van genieten! :D En oei, dat zijn wel vervelende kwaaltjes, nog last van gehad vanavond?

Deel Deze Pagina