Mooie test marrissie. Hier ook alleen maar kruidvat testen veel goedkoper haha. Spannend babyloveyou. Daan3. Fijn dat je medicijnen hebt voor spugen kan helaas lang duren. Mooie test ummk Welkom truusdemier! En spannend hoor. Hier wel symptomen maar denk dat ik me er teveel op focus. Maar afwachten ga denk vrijdag testen.
Welkom hier!! En ik zie een heel licht roze streepje!! Als ik jou was zou ik langs de kruidvat gaan en daar die 2v5 euro kopen die zijn veel gevoeliger dan action testen! Ik denk dat je zwanger bent hoor!
marrissie Gefeliciteerd! ummk gefeliciteerd! truusdemier welkom! Spannend zeg! chantallcindy spannend! Ik duim voor je mee dat het raak is! Ik dacht dat ik vrijdag mn nod had! ben nou nog steeds niet ongesteld, vrijdag test gedaan maar die was negatief.. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik nog een testje halen
Truusdemier: welkom en gefeliciteerd, ik zie 'm hoor! UmmK, denk dat je cyclus korter is hoor, als pas eind volgende week je NOD is had je vast niet nu al zo'n duidelijke test gehad (lijkt mij). Chantallcindy, ben benieuwd, zou best kunnen dat het wel raak is! Daan, super hoor de 12 weken!! Ik verwacht rond 1 april mn nod, als ik uitga van mn vorige cyclus en vruchtbare dagen. Hoop dat het een grap is en dat ik ook een knaller van een test heb zal wel niet, sta er niet zo positief tegenover. Moet héél eerlijk bekennen dat ik het ook best lastig vind om te horen of lezen dat iemand anders zo snel zwanger is geworden, denk altijd waarom lukt dat ons niet meteen maar dat herkennen meerdere dames vast wel dat gevoel. die onzekerheid..pff. Ik heb litteken weefsel (2) in mijn baarmoeder en heb vorig jaar de diagnose chlamydia gekregen. Uiteraard behandeld maar weet niet van wie ik het heb. Eén van mijn exen heeft me bedonderd ben ik bang, was altijd zoooo voorzichtig.. maar je hoort ook wel dat je onvruchtbaar kan worden ervan, bleh moet er niet aan denken!
Ik denk t ook, maar heb werkelijk geen idee. Meis, blijf nog even positief ! Ik duim met je mee Maar met chlamydia moet je er jaren mee rondlopen wil je daar onvruchtbaar van worden, toch ?
Dankje babyloveyou. Vind het zo spannend. Had al wat last van krampjes en bruinverlies de afgelopen dagen. Hoop zo dat het goed zit. Heb al eerder een missed abortion gehad dus vind het wel een beetje eng. Bij zoon had ik ook krampen en licht bloedverlies dus ik weet ook dat het niet altijd iets hoeft te betekenen. Woensdag ga ik weer testen.
Ummk ik zal even een banner onder mijn post zetten. Kan iedereen volgen hoever je zwanger bent 😜 Maar ben nu ongeveer 7+4 weken. Maar wat super. Dit lijkt echt een positieve test he! Gefeliciteerd!! Daan super. De 12 weken grens alweer! Wat fijn zeg. Hopelijk neemt de misselijkheid vanaf nu ook weer af en kun je zonder de medicijnen! Straks ook een x een pretecho voor geslachtsbepaling of wilde jullie het niet weten? Welkom truusdemier! En gelijk ook gefeliciteerd! Ik zie ook een streepje! Zou super zijn he! Geniet er van! Marrissie super op je NOD zo een mooie test! Hopelijk blijft deze lekker zitten. Verloskundige al gebeld?? Hier een druk weekend gehad en moet dat vandaag bekopen. Dus lig lekker even op de bank te chillen. 😃 Misselijkheid blijft aanwezig. Niet spugen.. Gelukkig.. Maar wel de hele dag dat weeïge gevoel.. Ach ja als t hier bij blijft..... 😃😃
truusdemier ik zie een streep hoor gefeliciteerd! Babyloveyou zou leuk zijn op 1 april positief testen ben ik jarig en nee das geen grap haha. Oh jeetje ook heftig zeg. Dankjewel dames hoop ook dat het raak is maar zou wel snel zijn
Dank jullie meiden☺. Ik kan het nog niet helemaal geloven. Na een jaar, gewoon spontaan zwanger!😊😊😊. Ben zo blij. Nu hopen dat het mooi blijft plakken.
Mamalol: Ik ben ook erg blij met mijn testje! Ja ik heb vandaag de verloskundige gebeld en ik mag 5 april al langs komen voor een vroege echo! Ik ben dan 6+2 of 6+3 dus hoop dat we dan al een klein hartje kunnen zien kloppen Lekker een chill dagje! Soms heb je dat even nodig Hopelijk blijft het bij dat weeïge gevoel en ga je niet echt spugen! Ik heb vandaag al een paar keer boven de pot gehangen, niet gespuugd maar wel flink kokhalzen