Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Super!! Gefeliciteerd!! We lopen aardig gelijk op samen met Ummk!:D

2. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dankje Marissie. Jij ook gefeliciteerd. Hebben jullie ook last van menstruatie krampjes?

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Nog niet, maar had dat bij m'n zoontje wek heel erg. Had ook echt zo'n ijzersmaak in m'n mond (heb ik vaker bij menstruatie) dacht elke keer van oke nu kan t elk moment beginnen

4. Truusdemier1981

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Onzeker kun je daar toch van worden he. Had ook al een klein beetje bruin/rose verlies maar volgens de verloskundige hoeft het niks te betekenen. Afwachten dus. Moeilijk is dat soms😅

5. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten is inderdaad moeilijk soms. Menstruatie achtige krampen heb ik soms nog steeds.. Volgens mij zijn het gewoon de veranderingen in je buik.

Fijn marrissie dat je 5 april al mag. Dat is zelfs eerder dan ik 😮 Hoop voor jou dat er dan al veel goede te zien is!

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Marrissie, spannend al snel je echo! Met 6 weken zie je idd waarschijnlijk al een hartje. Had mijn 1e echo ook met 6 weken en was ook knipperlichtje te zien! zo bijzonder.

Truusdemier: 1 jaar wachten lijkt me erg zwaar, fijn dat positieve nieuws! Hopelijk blijft alles nu goed gaan. Wanneer heb je een MA gehad?

Misselijkheid: ben zelf tot week of 16 misselijk geweest, echt heel irri als je niks binnen kunt houden en elke dag boven de pot hangt. Weet nog dat ik over me nek ging van de lucht van bakboter, hahaha, en ik vond de geur van garages en ruitenvloeistof heel lekker:p bizar wat het met je lichaam doet!

Hier ff rustig avondje. Mijn zoontje logeert bij opa en oma, moet zelf morgen 2 uur heen en 2 uur terug in de auto zitten voor 2 examens! Hopelijk vliegen de dagen voorbij en is het snel 1 april, haha. Maar blijf erbij dat ik bang ben dat het nog ff gaat duren helaas.

7. Annemiek125

Lig alweer wakker met die vreselijke zeurderige stekende pijn in mijn rechter lies/onderbuik. Ook echt alleen rechts. Ga bijna van mn stokje zo zeer en ben er misselijk van! Had zondag op precies dezelfde plek pijn, weet echt niet waar het vandaan komt maar is niet leuk meer!:(:$ nu helpt naar de wc gaan helemaal niks..

8. Truusdemier1981

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Babyloveyou! Mijn mk is inmiddels alweer 9 jaar geleden
    Ik heb een zoon van 10 uit een vorige relatie en toen vond ook de miskraam plaats.

Wil jullie toch even spammen met mijn testen hoor dames, kon het niet laten om die andere kv vanmorgen te doen.
    Vinden jullie hem iets oplopen?(zit me nu alweer zorgen te maken pfff)

Bovenste is van gistermiddag en onderste van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

9. Truusdemier1981

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel

Oh erg he die buikpijn. Ik heb het ook met vlagen hoor, soms links en dan rechts of in mijn rug.
    Hoop dat het snel zakt meis.

10. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ze lopen heel mooi op hoor ! Gefeliciteerd !

11. Truusdemier1981

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dankje Ummk. Maak me waarschijnlijk druk om niks. Misschien moet ik er maar gewoon van gaan genieten en niet meer testen haha.

12. Annemiek125

Truusdemier, ze lopen op hoor! Geen zorgen maken meis! Xx

Hier nog steeds flinke pijn maargoed wel iets afgezakt.. ik stap zo in de auto voor een lange rit.
    Fijne dag dames!

13. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    truusdemier mooie testen hoor lopen mooi op!

babyloveyou spannend hoor!

Hier barstende hoofdpijn pff :(

14. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hoi ik zou het ook leuk vinden als ik mee mag schrijven. Wij hopen ook dit jaar of volgend jaar op een baby :). Zijn na een mk van bijna 5 week geleden weer zover dat we het toch weer gaan proberen, wacht alleen nog op mijn menstruatie :).

15. Truusdemier1981

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dankjullie dames. Geeft me toch weer een beetje moed. Het bruinverlies is ook al wat minder gelukkig. Hoop dat het snel stopt.
    Welkom wondertje2015, wat sneu van je miskraam zeg.
    Ik hoop snel een positieve test en een plakbeebje voor je.

16. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Dank je wel Truusdemier1981 ja was indd heel erg toen we het te horen kregen we waren er zo blij mee. Ik hoop dat bij jou alles goed gaat en mag blijven gaan. Hoop zelf indd ook weer snel op een posi test en dat die dan indd mag blijven plakken.

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Welkom ! Wat naar zeg van je miskraam.
    Hopen op gauw een positieve test !

18. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Dank je wel UmmK ik hoop dat bij jou alles goed gaat en blijft gaan :).

19. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom wondertje! Hopelijk komt je menstruatie gauw op gang en kunnen jullie vol goede moed door. Hopelijk gauw een positieve test.
    Ik las een keer ergens dat je na het stoppen van de pil of na een miskraam extra vruchtbaar kan zijn. Weet iemand of dit klopt? Dan is het hopelijk gauw raak voor jullie!

20. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    na het stoppen van de pil was ik denk ik wel super vruchtbaar nov '15 gestopt jan '16 positest was toen 4+2. Nu weet ik het niet na de mk ik hoop het ergens wel want we zijn er helemaal klaar voor. Maar het ergste wat ik nu moet doen is wachten op menstruatie. Heb 2 week geleden zwangerschapstest gedaan om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam was, nou had een mooie negatieve test. Dacht dat ik voor een ander halve week geleden mijn ei voelde dus ben echt in afwachting. Wordt er gewoon knettergek van voel ook niks wat wijst op aankomende menstruatie weet wel dat het na een mk 6 week tot 4 maand kan duren.
    Hoop voor jou dat alles goed gaat en blijft gaan mamalol :)

Deel Deze Pagina