Spannend Chantal! Zie heel vaag een streepje. Wat een vruchtbaar groepje hier, straks is iedereen zwanger behalve ik haha. Positief zijn kan ik nog niet Hier nog steeds last van de rechter onderbuik maar het lijkt ook echt op bandenpijn..dat herken ik nog heel goed...het trekt soms ook naar mn baarmoeder/onderrug...en zo ineens is het weer weg..hoop echt op beginnende zwangerschap.. maar zal wel weer niet pff..heb ook weinig eetlust en net zelfs wat misselijk. Wel ontzettend veel witverlies (gister echt heeeel veel ) en jeuk Heb het idee dat er een schimmeltje zit down under....wil straks Canesten Gyno halen..iemand ervaring mee?? Verder ben ik toch wel benieuwd naar mijn cyclus. Als ik deze ronde weer niet zwanger ben ga ik toch maar beginnen met ovulatietesten..doen jullie ook bijna allemaal toch? Welke doen jullie? Wil wel goedkope testen niet van die dure.. iemand een idee welke ik dan het best kan bestellen? Ben ook gewoon benieuwd hoe mn cyclus in elkaar zit.
Ik zie weer een streepje hoor! Kan je een foto maken van je testjes onderelkaar dan kunnen we makkelijker zien of die oploopt
@Babyloveyou, ik heb ook ovulatietesten gebruikt. Ik had die van de Action. Heeft bij mij wel geholpen. Ik hoop voor je dat het snel raak is meid.
Babyloveyou:ik gebruikte de normale ovulatietsten van Sensitest, bij mij geven ze duidelijk een knaller en ze zijn niet duur 😉 Verder geen ervaring met een schimmeltje of iets dergeleijke dus kan je daar niet verder mee helpen.. En als ik jou was zou ik toch proberen wat positiever te zijn hoor, gemiddeld doen vrouwens er zoiezo een jaar over om zwanger te worden en ik begrijp echt wel dat je het nu graag wilt echt waar maar je bent nog maar in ronde 2 en het zou dus nog wel een poosje op zich kunnen laten wachten, je maakt jezelf alleen maar gek en depri hierdoor. Ik gun het je van harte meid en ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn!
Helaas had ik er ook mee te maken babyloveyou. Na de bevalling kwam ik er pas achter en kregen m'n zoontje en ik spruw. Ook nu merk ik weer een klein beetje, maar gebruik er niks voor. komt wel veel voor bij zwangeren of door te veel wassen.
Babyloveyou. Hier ook vaa infectie gehad kan idd door te veel wassen ik gebruik altijd de harde tablet van caneste beter dan de zalf even voor je gaat slapen in brengen volgende dag nergens last meer van. Hier testen onder elkaar ook even plus test geprobeerd
Chantallcindy: lijk idd wel een streepje te zien op de testen. Misschien overmorgen weer testen? heb wel eens gelezen dat je het dan het duidelijkst kan zien UmmK: Ow ja dat spruw. Sneu is dat he! Je kan het dus tijdens bevalling overdragen op de baby? Mijn zoontje heeft ook spruw gehad, is ook zo besmettelijk. Weet niet meer of ik het ook op de tepels had maar had wel kloven tot bloedens toe...ouch. (heb kort bv gegeven) Marrissie: Je hebt gelijk hoor en snap je punt. Maar mijn negativiteit komt meer door mijn medische achtergrond. Mijn 1e zwangerschap eer dat raak was heeft al met al ook redelijk lang op zich laten wachten, was niet binnen paar maanden al raak.. en toen kwam dus de miskraam.. 3 maand daarna zwanger van mijn zoon, dus opzich best snel..maar ben bijna mn zoontje verloren met 6 maanden zwangerschap door een fout van een arts en heb 2 littekens in mijn baarmoeder dus kwetsbare baarmoeder.. daarbij komt nog dat ik vorm van pcos gehad hebt en dus soa waarvan ik niet weet hoelang ik ermee rond heb gelopen...dus soms vind ik het gewoon lastig om positief te zijn. We gaan ervanuit dat alles goed komt hoor, van de gyn mag ik gewoon weer zwanger worden.. maar mn angst is niet helemaal ongegrond zegmaar, ligt iets anders dan gewoon onzekerheid.. daarom ben ik gewoon zo onzeker van gaat het nu ooit wel nog lukken.. daarom vind ik het soms lastig om andere zwangeren te zien enz omdat ik zelf niet van mijn zwangerschap heb kunnen genieten en dus beetje bang ben voor de toekomst.. maar neemt echt niet weg dat ik het anderen niet gun! Truusdemier: hoe gaat het nu met je?
Mooie echo Daan. Fijn dat de combitest goed is! Willen jullie geslacht weten? Spannend chantallcindy!! Zou zelf nu pas overmorgen test doen. Dan kun je nog veel beter zien of ie mooi oploopt. Vandaag intake gehad. Was prima. Ijzers en glucose geprikt. Ijzers helemaal goed. Glucose te hoog. Van de week nog even nuchter prikken; kijken hoe hij dan is. Echo pas over 2,5 week 😞
Wauw wat veel zwangere achter elkaar! GEFELICITEERD!! Geniet mee van de mooie testen Heel veel succes en plezier met de zwangerschappen! Ik blijf volgen. Daan, wat een prachtige echo! Om verliefd op te worden! Hier duurt het nog even voordat we echt gaan beginnen. Kunnen niet wachten eigenlijk, maar doen het toch maar. De zwangerschapstesten zijn al wel in huis toevallig, maar de condooms ook nog steeds haha..
Ja dat kan helaas haha. Had zelf eerst geen eens door dat ik het had tot enkele weken pas na de bevalling heb gentiaan violet gebruikt bij m'n zoontje en was gelijk weg ! Wel ff rondlopen met een paars mondje haha Ohh die kloven ! Had ze ook, plus borstontsteking en spruw dus m'n melk was enorm teruggelopen. Nu zit er bijna niks in maar is het mogelijk dat hij door m'n hormonen de borst niet meer wilt ?
Ik sta hier bijna te springen van blijdschap. Gister early predictor met yes, maar las dus overal dat deze niet zo betrouwbaar zijn dus zat nog in onzekerheid , maar die onzekerheid is nu helemaal weg!
Ladyw wauw gefeliciteerd! Hier wel onzeker manlief wilde vanmorgen persee testen. Bovenste gister Onderste vandaag Wat vinden jullie?
Die van vandaag hoeft niet persee donkerder te zijn aangezien hcg binnen 48 uur verdubbeld toch? Dan zou het morgen iets donkerder moeten zijn dus. Veel succes in deze spannende tijd
Vanuit hier voorzichtig positief nieuws. Het bruin en licht bloedverlies is gestopt. Gistermorgen heeft de huisarts nog een(uitwendige) echo gemaakt en toen was er al een klein vruchtzakje te zien. Het zag er goed uit voor deze termijn. Ik hoop zo dat het verder goed blijft gaan. Chantalcindy, volgensmij is je test wel iets opgelopen hoor. Spannend!