Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Gelukkig is het bloeden al wat minder geworden. Begrijp heel goed dat je het vertrouwen in je lichaam een beetje kwijt bent maar hopelijk pakt je lichaam het allemaal snel weer goed op en mogen jullie snel weer zwanger worden!:)

Hier gaat het tot nu toe goed, weinig last van kwaaltjes dus mag niet klagen:)
    vind het nu wel spannend worden, dinsdag de eerste echo dus hopelijk zien we daar een mooi kloppend hartje.

2. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Babyloveyou: Wat balen dat je ongi bent geworden! :( Ovulatietesten kan je 1x per dag doen hoor. Ik deed wel als ik al een vrij duidelijk streepje kreeg 2x per dag testen omdat ik hem niet wou missen :)

XXMamaXX2016: Wat hebben jullie een heftige periode achter de rug. wat verschrikkelijk dat jullie, jullie kleine man zijn verloren:( Heel veel sterkte met dit verlies..
    Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger zijn!

Tan1990: Welkom hier en Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Oei, dat durf ik niet te zeggen.

4. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    tan1990 gefeliciteerd !!

5. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Tan, gefeliciteerd!

Zo.. ben ff losgeslagen en heb flink wat ovulatietesten besteld bij 2BeSure, kan ik effe vooruit! :D (of...nouja hopelijk hoef ik ze niet allemaal te gebruiken haha:p) gelijk ook 3 zwangerschapstesten besteld in de sale erbij (3 voor 4,50, extra gevoelig, misschien tip voor de nog niet zwangere dames? Is ook van 2BeSure)

Fijn weekend iedereen, hoop dat mn ongie snel voorbij is. Altijd als ik ongesteld ben is mijn héle buik gevoelig, van boven tot onder alles doet zeer, bah.

6. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Tan1990: gefeliciteerd!

Mijn cyclus is echt raar. Moest dus 31e ongesteld worden en gister voor ik naar bed ging dacht ik ongesteld te worden.. had lichtroze bloedverlies.. en nu vanmorgen niks meer te bekennen.. wel heel duizelig. Hopen dat het dit weekend doorzet zodat we daarna eindelijk kunnen beginnen.

7. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Marrissie spannend hoor hoop ook voor jullie dat jullie een mooi kloppend hartje zien :) Het vertrouwen in mijn lichaam komt wel weer terug wert nu in elk geval zeker dat die goed schoon is. We kunnen dus weer flink klussen :D.

Tan1990 gefeliciteerd.

xxmamaxx2016 ik hoop dat je cyclus weer snel normaal is en dat je snel geluk mag hebben en een mooie test zult hebben.

Wens iedereen een fijn weekend toe xx

8. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Yes het is doorgezet! Mooie cyclus dus van 30 dagen.. dat is prima toch?

9. Annemiek125

Dat is zeker een prima cyclus! Vorige ronde was bij mij ook een cyclus van 30 dagen:)

10. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    #970 AKOEKKOEK, 6 apr 2016
    Laatst bewerkt: 6 apr 2016
    Blijkbaar toch weer de oude site. Daardoor zijn de berichten die gisteren en begin vandaag zijn geplaatst verwijderd :( Dus nog maar een keeeeer.

Alles goed met de dames?

Gisteren was ik jarig en heb ik EINDELIJK mijn spiraaltje laten verwijderen! Ging heel makkelijk en ook eigenlijk geen noemenswaardige pijn gevoeld. Vloei nog ietsiepietsie, maar dat mag de pret niet drukken. Tot de eerste menstruatie gebruiken we "zijwieltjes" (ook om december te omzeilen) en daarna gaan we los! :D Yaaay! Ik merk wel aan mezelf dat ik reuze enthousiast ben en het ie-de-reen wil vertellen! Pff, dat wordt nog wat als ik zwanger ben, haha!

11. Kimberley26

Kimberley26 Nieuw lid

6 apr 2016
    3
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk Akoekkoek! Ik was ook dol enthousiast toen mij vriend en ik besloten om er voor te gaan! Gelijk de dag erna de dokter gebeld om mijn spiraal er laten uithalen haha!

Helaas ben ik ondertussen al anderhalfjaar verder :(. Hoop dat het voor jullie snel raak is!

12. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Heb er 5 weken op moeten wachten, plus een bloeduitslag. Haha, het was ook echt m'n verjaardagscadeau! 😂 En het leuke is dat je aan mijn vriend ook begint te merken dat hij enthousiaster wordt doordat zijn achterneefje in die "dit-vinden-mannen-leuk"-leeftijd komt.

Hoop dat wij allen snel een positieve test in de hand mogen hebben!

Kimberley26, pff je geduld wordt echt op de proef gesteld! Ook nog bij de dokter geweest, of geen behoefte aan (als ik vragen mag)?

13. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog gefeliciteerd akoekkoek! En idd een geweldig verjaardagscadeau. Hopelijk heb je straks snel je menstruatie en kunnen jullie echt los!

Kimberley; jullie geduld wordt echt op de proef gesteld! Je gunt het iedereen zo dat het mag lukken! Lijkt me ook lastig als je dan leest dat de een na de ander zwanger raakt.. 😞 Veel succes, hopelijk toch snel twee streepjes!

Hier dinsdag eindelijk eerste echo! Zo spannend! Morgen gaan we eerst een weekend weg; dus gelukkig ben ik dan niet zo de dagen aan het aftellen!

14. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Mamalol, dankjewel! Ben benieuwd wanneer de eerste menstruatie zich aandient. Eerst wist ik het wel een beetje, maar omdat ik laatst naast het spiraaltje ook de pil heb geslikt (bleef maar ongesteld) is het weer helemaal anders. Ik zou anders ook m'n eisprong hebben op m'n verjaardag, maar niks gehad. Misschien komt ie nog.

Eindelijk je eerste echo. Spannend! Eerst ff genieten van jullie weekendje weg :) veel plezier!

15. Annemiek125

Gefeliciteerd AKOEKKOEK! En spannend dat je spiraal eruit is nu!

Mamalol leuk zeg bijna je echo!

Vind eerlijk gezegd deze oude versie veel overzichtelijker dan de nieuwe! Blij dat ie weer terug is:p

Hier ondertussen in ronde 3 beland, had voor de gein toen ik ongesteld was een ovulatietest gedaan om uit te proberen hoe het werkt. Was al vrij donker vond ik. Vanmiddag echt begonnen en natuurlijk nog negatief! Wil juist deze ronde wat eerder beginnen met testen omdat ik er nog aan moet wennen. Ben benieuwd of ik mn ei ga vinden.

Verder flinke stressdagen geweest hier. Gedoe met stage, ik wilde n.l. stoppen en zij begonnen te intimideren en te dreigen. Zó kl*te! Ik ben echt he-le-maal klaar met de schoolbanken en wil eigenlijk me nu puur richten op een verkorte opleiding tot gastouder en verder niet (bestaat enkel uit paar examens). Ik voldoe aan de voorwaarden qua oppaservaring dus denk dat ik hiervoor maar ga, geeft me veel meer rust in mn koppie en heb al paar jaar geleden een mbo 3 diploma toch al behaald. Ben er wel klaar mee pffff. En wil toch het liefst gastouder worden. Gewoon lekker voor mezelf werken.

16. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    babyloveyou, dankjewel!

Haha, vind oude ook fijner. Maar vond de mobiele versie wel weer fijner (niet alles trouwens).

Bah, wat vervelend weer! Jammer dat zulke mensen gaan tegenwerken in plaats van meewerken. Als je daar een goed gevoel bij hebt dan zal ik me daar zeker in verdiepen om kijken of het kan en wat daar allemaal bij komt kijken! Zet 'm op!

Hier een beetje het gevoel/idee dat ik ongesteld ben/ga worden. Bloei/vloei nu meer dan na het verwijderen van het spiraaltje. Als ik kijk naar de pil (heb ik er 10 dagen naast geslikt omdat ik al twee weken ongesteld was), die ben ik op 8 maart gaan slikken. Als ik dat wat uitrekenen zou dat wel weer kunnen. Want de "gewone" ongesteldheid is toen uitgebleven doordat de pil qua dat alles in de war gooide. Iemand een idee?

17. Kimberley26

Kimberley26 Nieuw lid

6 apr 2016
    3
    0
    0
    Rotterdam
    Ja AKOEKKOEK ben al de dokter geweest na een jaar. Heb een bloedtest gehad en een gesprek, mijn vriend zijn zaadjes zijn goed. Dus mag pas weer over een jaar terug komen (nu 6maanden nog). Heb een tijdje terug nog gebeld maar ze wil me echt niet door verwijzen.

Zit te twijfelen om een andere dokter te nemen. Maar vraag me af of die me dan wel zou doorsturen.

18. Annemiek125

Wat ontzettend naar voor jullie Kimberley26 dat het zo'n tijd op zich laat wachten. :( Ook super irri dat de dokter je niet door wil verwijzen. Je hoort wel vaker dat ze je het een jaar of zelfs 2 jaar zelf laten proberen. Lijkt me echt frustrerend! En inderdaad ook niet leuk als je hoort dat sommigen binnen no time zwanger zijn.

19. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Wat leuk, AKOEKKOEK! Spannend he haha, ik herken het zo dat je iedereen graag wilt vertellen dat jullie er voor gaan :D heb dat zelf ook heel erg.

Kimberley26, wat naar.. Snap niet dat je allang bent doorverwezen en waarom daar vaak zo moeilijk over gedaan word ? Je kan eventueel een andr praktijk bellen en het hun uitleggen ?

Spannend, mamalol, dinsdag je eerste echo ! Wat zijn je symptomen nu ? Zelf mag ik maandag de eerste echo. Ben zo benieuwd hoe ver ik nu werkelijk ben

20. Annemiek125

Vraagje.. zal ik doortesten of toch paar dagen wachten?
    Dit zijn mn ovulatie testen tot nu toe. Rechter was van afgelopen maandag toen ik ongesteld was, puur om uit te proberen. Hahaha. Die telt niet mee was ook ander merk.
    Die linkse foto is de bovenste van gisteren, onderste van net. Zijn nog negatief natuurlijk, maar twijfel of ik door zou testen of paar dagen wachten. Verwacht mn ei nog niet, maar dacht straks heb ik ineens vroege eisprong....

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina