Goedemorgen allemaal! Hier vanochtend ontzettend verslapen En dat na een relax dag haha. E. is nu naar de opvang en ik ga werken tot 13:00. Heb gisteravond alvast ovulatietesten besteld omdat ik m'n cyclus wat in de gaten wil houden, ben benieuwd! Tot nu toe wel een nette cyclus: September - oktober: 28 dagen Oktober - november: 33 dagen November - december: 30 dagen December - januari: 31 dagen Hopelijk ook duidelijke testen Dames die wachten op hun NOD; ik duim nog steeds!! Fijne dag iedereen!
Balen dat je je hebt verslapen. Rot begin van de dag! Gelukkig hoef je maar tot 13:00 uur te werken. Hier hebben wij vandaag een relax dag. Heerlijk, we lopen nog lekker in pyjama te rommelen. Het regent hier ook, dus het nodigt niet uit om naar buiten te gaan...
Heerlijk dames een relaxdag!! Geniet ervan. Ik heb drukke week, drie dagen werken en nog twee avonden op pad voor werk. Zit alleen maar te gapen op kantoor 😉 Spannend de eerste NOD zit er aan te komen! Iemand op 22 jan toch? Vind zo leuk om met iedereen mee te leven!
Goedemorgen/middag! Hier ook nog helemaal geen sneeuw geweest helaas, ben wel heel benieuwd hoe mijn zoontje erop reageert. Het is wel lekker weer, dus gaan wel even wandelen. Spannend weer beginnen aan ovulatietestjes Florina! Hier vorige maand een volle week te vroeg ongesteld geworden, dus ben ook wel benieuwd naar mijn eisprong. Maar heb nog even te gaan haha. Ik vind namen echt onwijs moeilijk! Mijn vriend en ik hebben ook hele andere namen in ons hoofd. Spannend de eerste NOD! Hopelijk is het raak!
Ja heerlijk hè! M'n buik blijft rommelen, ik ben echt zo benieuwd. Heb geen idee of het raak is, m'n gevoel zegt af en toe heel sterk van wel, maar dan ben ik bang dat ik het teveel hoop 😁
Ik mag een pil strip af kruisen, nog 2 strips te gaan. Ik neem voor het eerst geen stopweek meer. ( scheelt weer extra weken ohhh wat erg ) In de laatste strip wil ik met foliumzuur beginnen of toch maar zo'n potje ik wil zwanger worden met meer vitamines erin ?
We waren wonder boven wonder nog op tijd Gelukkig maar! Oh, fijn! Hoe was jullie dag vandaag uiteindelijk? Hier lekker geshopt Zal zo even een foto plaatsen van haar twee leukste aankoopjes Druk druk druk! Vooral lekker savonds op de bank bijkomen wanneer het kan hoor Vind het ook spannend! Weet alleen niet of Bella nog in dit topic meekijkt.. Maar hoop op een mooie test! Spannend hoor, ben benieuwd wie de eerste zwangere is. Ik ben ook benieuwd Denk dat E. het hartstikke leuk vindt Maar ziet er niet echt naar uit dat het nog gaat komen? Of wel? Volg het weer niet haha. Oh ja, dat is inderdaad apart hé dan opeens zo'n week eerder. Het is af en toe een raadsel.. Weet nog wel dat ik eerst een cyclus van 48 dagen ofzo had, ook zo raar. Duim duim duim !! Nog eventjes wachten.. Lastig me die kwaaltjes dan hé? Ja, ik ook! Toen we zwanger wilde worden van m'n dochter gebruikte ik ze ook en vond er altijd heel duidelijk m'n eisprong mee. Spannend hoor!! Volgens mij kan het allebei prima, in dat laatste potje zit ook foliumzuur, toch?
Hi! eind februari eerste dmv ICSI terug plaatsing ik hoop zo dat het blijft "plakken" klink zo plastisch maar naar 2,5 jaar MMM kunnen we niet wachten om te kunnen zeggen dat we in verwachting zijn!!! Good luck!
Echt balen bella! Het is je zo gegund; en jullie hebben er al zoveel rondes opzitten! Sterkte! Hier nu eindelijk weer thuis. Lekker op bed. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Kijk er nu al naar uit dan heb ik ook weer iets meer tijd om hier te reageren! Florina; coole sloffen voor je dochter! Is ze vast erg trots op. Hier een zoon van drie al drie nachten droog wij blij en hijzelf ook ontzettend trots. Zo leuk om te zien. Kijken of het deze nacht weer lukt. Welterusten allemaal!!
Haha, het eerste wat ze vanochtend wilde was haar sloffen aan Wat balen ! Had het je zo gegund! Ik hoop van harte dat het de eerste en laatste keer (voorlopig!) mag zijn voor jullie!! Jeetje, wat een weg hebben jullie moeten afleggen. Ik duim heel erg mee! Nog eventjes en dan lekker weekend, heerlijk! Gaan jullie nog iets leuks doen? Wat knap zeg!! Hartstikke goed! Wanneer zijn jullie begonnen met oefenen? En is het goed gegaan vannacht?
Bekijk bijlage 488860 Proberen zwanger te raken ♥ - Daan3 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 26 januari - Soofster (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 januari - Regina88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 9 februari - Bella28 (28 jaar) Veertiende ronde, tweede kindje NOD: 17 februari - Justme1 (29 jaar) Eerste ronde, eerste kindje samen NOD: Nog onbekend Nog niet begonnen ♥ - Yasminn (26 jaar) Beginnen in: maart 2016 voor een tweede kindje - Mamalol (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een derde kindje - Florina (25 jaar) Beginnen in: april 2016 voor een tweede kindje - Juulx (24 jaar) Beginnen in: juni 2016 voor een eerste kindje - DEMADE (26 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Issie (25 jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Mamavanle (29 jaar) Beginnen in: nog onbekend voor een derde kindje Zwanger! ♥ - Roosje24 (28 jaar) Tweede kindje It's a: Boy! - Girl! - Verrassing! Uitgerekend op: 23 juli 2016 ------------------------------------------------------------ Daan, nu ben jij de volgende op het lijstje! Nog eventjes!
Florina zeker leuke sloffen! Haha wat is ze er blij mee zeg! En idd Mao, ik hoop dat de terugplaatsing meteen goed gaat. Wat een lange weg hebben jullie bewandeld. Vervelend zeg Bella dat je weer ongesteld ben geworden.. Je bent ook al zo lang bezig. Wat een zware teleurstelling dan weer. Knuffel voor jou! ❤️ En als laatste Mamalol wat super dat je zoon droog is snachts! Is het goed gegaan afgelopen nacht? Wanneer ging hij overdag zonder luier? Hier vandaag kramp in mijn buik. Zit op 7 dpo. Het zou iets kunnen betekenen.. Maar het kunnen ook gewoon mijn darmen zijn na een gezellig etentje gister. Haha. Het lichaam blijft altijd zo lekker vaag... We wachten gewoon maar af!
Zou inderdaad kunnen! Stom is dat hé, kan alle kanten op. Maar misschien herken je wel iets van je vorige zwangerschap? Weet je nog wat voor kwaaltjes je toen had? Gelukkig al 7DPO, voor je het weet heb je duidelijkheid! Hoop op mooi nieuws straks! Mijn ovulatietesten zijn binnen, ga vanavond eens kijken of ik überhaupt m'n ei kan vinden
Ovulatietestje gedaan, CD 13 nu en een heeeel licht streepje.. Voorlopig nog geen eisprong denk ik! Hoe gaat het met de meiden die bijna hun NOD hebben!?