Ik ga ook geen ovulatie testen gebruiken.. ben van Vince in de eerste ronde meteen zwanger geraakt.. dat geeft me goede moed. Misschien in de toekomst als het deze keer niet makkelijk gaat.. ik ben bang dat ik er anders ook teveel mee bezig ben.. spannend zit nu in ronde 1. X
Heb dus wel rekbaar slijm gehad (kan wel meer dus denk dat het een aanloop is naar mn vruchtbare periode en dat de grote 'klodder' nog moet komen) maar heb vandaag voor de zekerheid net ook nog getest maar is ook gewoon negatief. Wordt een dure hobby zo haha, heb gelukkig goedkope testen. Ik probeer het deze maand maar als ik het niks vind stop ik er ook weer mee. We klussen vaak elke dag/om de dag, enkele keer 2 dagen ertussen maar langer ook niet. Moet dus haast vanzelf wel raak zijn! Met of zonder ovulatietesten. Ben vruchtbaar of ben het niet, daar veranderd zo'n test niks aan natuurlijk..maargoed was benieuwd dus hoop dat ik mn ei ga vinden deze maand. xxmamaxx2016 hoop dat het voor jullie snel raak is. Jullie hebben genoeg ellende meegemaakt!
BabyloveyouBij zwangerenkids kun je goede en goedkope testen bestellen, bestel daar ook vaak xxmamaxx2016 ik ken jullie voorgeschiedenis niet maar gezien de banner hoop ik dat jullie snel weer opnieuw zwanger mogen zijn!
Bloem93: ons 2 dagen oude zoontje is 2 maanden geleden overleden na 41 weken zwangerschap door complicaties tijdens de bevalling.. de kinderwens is erg sterk en hebben besloten om toch meteen voor een zwangerschap te gaan hoe erg het verdriet nu ook is. Babyloveyou: dankjewel dat hoop ik ook! X
Bloem ik heb ovulatietesten van 2BeSure. Mn test van vanavond was zelfs lichter dan die van vanmiddag en de dagen ervoor. Kan dus schijnbaar toch schommelen. xxmamaxx2016 jullie mogen van de gyn meteen weer zwanger worden, ondanks dat de keizersnede kort geleden is? Ik moest 1 jaar wachten ivm kans op baarmoederruptuur. Maar snap dat jullie zo snel mogelijk weer zwanger willen raken!
Hoi dames. Zou ik mee mogen kletsen? Ik ga na in jan ons zoontje verloren te zijn door trisomie 18 deze maand weer voor cryo tp. Dinsdag echo dus hoop ergens volgende week mijn eisprong te hebben
xxmamaxx2016 jullie mogen van de gyn meteen weer zwanger worden, ondanks dat de keizersnede kort geleden is? Ik moest 1 jaar wachten ivm kans op baarmoederruptuur. Maar snap dat jullie zo snel mogelijk weer zwanger willen raken![/QUOTE] Ja wij hebben 100% goedkeuring..
Elphaba1981: gecondoleerd! Verschrikkelijk om je kindje te verliezen.. ik weet hoe het voelt. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. X
Nou ik hoop dat het voor de gene die nog niet zwanger zijn onder ons dat het snel raak mag zijn Elphaba1981 wat naar voor je ik hoop toch voor je dat je snel weer zwanger mag raken en dat het goed mag gaan. Ik merk aan mezelf wel dat ik toch een grotere wens heb om zwanger te raken nu ik zwanger ben geweest alleen best wel angstig voor eventueel nog een mk. Ik merk ook dat ik niet alles durf te eten of te drinken bang dat het misschien daar door niet eens lukt of dat ik daar door niet zwanger zou worden maar goed dat zit tussen me oren denk ik. Wens iedereen een hele fijne avond toe
xxmamaxx2016 Wat heftig zeg! Het is jullie gegund snel weer zwanger te mogen raken van een mooi en gezond kindje! Hoe was jullie weekend? Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Wij zijn heel het weekend druk geweest, even visite gehad van mijn moeder, langs oma geweest, en vandaag wat geklust in en om het huis, ben nu al weer toe aan het volgende weekend. Het zou morgen 21 graden worden, echt heerlijk! Ik ben gelukkig een dagje vrij! Lekker wandelen met de kleine boef denk ik
Hoi meiden, Elphaba1981 welkom en gecondoleerd! Wat ontzettend heftig.. Hopelijk is het snel weer raak voor jullie. Bloem93 Ja wat een heerlijk weertje he! Ik heb vandaag mijn 1e tattoo laten zetten op mijn enkel, met de naam van mijn zoon en de geboortedatum plus een hartje. ben er zo blij mee! Was wel ff pijnlijk maar heb dus wel wat leuks gedaan het weekend haha! Wondertje logisch dat je soms gaat twijfelen hoor. Herken ik ook bij mezelf. Een MK hakt er gewoon behoorlijk in en je lichaam laat je op dat moment in de steek, zo voelt het. Sterkte hoor! het valt niet mee.. Werken jullie eigenlijk allemaal? Of zitten er ook studerende moeders tussen of huismoeders?
Love ik heb ook tattoo laten zetten. Op mijn onderarm. Met vlinders en geboorte/sterfdatum van Levin. Heb geen naam erbij gedaan. Dit omdat ik op kinderdagverblijf werk en ouders van niks weten, nu kan ik nog zeggen dat dit speciale datum is zonder uitleg verder
Zo het weekend zit er weer op weer op naar een nieuwe week. babyloveyou nee het valt indd niet echt mee soms maar goed we moeten proberen er het beste van te maken ook al lukt dat niet altijd. Ben wel blij dat we in elk geval er weer voor kunnen gaan ga het dan ook extra vaak gezellig maken
Ik ben ook huisvrouw Eventueel later wil ik wel weer aan een opleiding beginnen maar dat pas wanneer m'n zoontje minstens 2 is zoiets
Ik werk als gastouder aan huis gemiddeld 20u per week, en neem mijn dochtertje altijd mee. En daarnaast het huishouden thuis.. Ik vind dat ik wel 40u per week uitbetaald zou mogen krijgen! haha
Zou het niet 'leuk/handig' zijn om een lijstje te maken.. Zoiets als dit? Zodat iedereen het kan kopiëren en aanpassen voor zichzelf? Lijstje Bloem93, ronde 1, tweede kindje, NOD 2 mei