Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Thnxs😃👍

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Thanks meiden, nog even geduld, want om 20.50 uur pas de echo.
    Ik denk zelf al vanaf dag 1 dat het een meisje is en ben daar ondertussen heilig van overtuigd. Mijn vriend is sinds de laatste echo ook overtuigd van een meisje. Ik lach me echt rot als het straks een jongen blijkt :D

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Daan3: Ik hoop dat ze het geslacht een beetje goed kunnen zien. Soms ligt het kindje met de beentjes over elkaar en dan is het lastig om te zien! Ik had met 15/16 weken ook een pretecho met geslachtsbepaling en toen wist ze bijna zeker een jongen, vk dacht het al met 13 weken te zien.

Ik kan hoogstwaarschijnlijk binnenkort naar de gynaecoloog. Ik heb mailcontact met haar gehad en ze snapt mijn onzekerheid door mijn medische verleden. Zij was er ook nauw bij betrokken. Ze wil wel een echo maken van mijn baarmoeder en eierstokken en onderzoek doen hoe alles er nu uit ziet. Ze zegt ook misschien maak je je druk om niks maar ze wil me in ieder geval geruststellen :)

4. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief van de gynaecoloog! Zo zijn ze niet allemaal. Hopelijk zijn er geen verontrustende dingen te zien wordt je gerustgesteld!

5. Annemiek125

Ja ze is erg aardig en meelevend. Huisarts deed eerst moeilijk met doorverwijzen maar is volgens mij wel gelukt.

Verloor net echt behoorlijk vruchtbaar slijm. Vanavond maar even gezellig maken :) en mn ovulatie testen in de gaten houden.

6. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanavond babyloveyou! 😉

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Vandaag een test gedaan is negatief... Maar ook nog niet ongesteld geworden. Dus nog hoop.
    Bloeduitslag was niets uitgekomen.

8. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Mamalol, wat fijn! Geniet ervan :)

Daan3, veel plezier vanavond!

babyloveyou, mooi dat kerel weer wat aan de betere hand is! Veel plezier vanavond ;)! En wat fijn dat je binnenkort naar de gynaecoloog kan! Hopelijk kan ze je wat geruststellen. :)

Elphaba1981, top nieuws!

Hartediefje1988, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoop voor je dat het toch nog positief wordt ;)

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

babyloveyou wat fijn dat dat kan, misschien geeft dat toch een bepaalde geruststelling en/of bevestiging.

Daan3 Veel plezier vanavond :)

Hartendiefje1988 wat balen zeg! Maar het kan natuurlijk altijd nog!

Ik ben sinds gister begonnen met de ovulatie testen voor ronde 1, het heeft 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger raakte van onze kleine mini, en wil het liefst zo snel mogelijk een tweede zodat er maar een klein leeftijdsverschil is.
    Vandaar dat we ook nu 'al' beginnen.
    Ik heb gister en vandaag negatieve ovutesten gehad maar vandaag toch maar gezellig gemaakt.
    Ondanks dat ik eigenlijk weet dat het niet zo gaat zijn, zou het toch zó leuk zijn om in ronde 1 al zwanger te mogen worden!

10. Annemiek125

Bloem, ik ga niet alleen uit van ovulatie testen. Hoop dat ik komende dagen mn piek vind, heb vandaag wel grote 'sliert' slijm verloren dus rond deze dagen zegt dat denk ik genoeg. Heb ook gelezen dat vrouwen zwanger raken zonder posi test :) of die alleen slijm hebben en geen posi test. Zowel jij als ik zijn al eerder zwanger geweest dus denk dat het wel goed komt! Zou gewoon lekker vaak klussen hihi:p

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Babyloveyou Dat slijm verlies zegt vaak wel iets inderdaad, ik heb nog niks gezien, maar mijn menstruatie is ook pas net een paar dagen weer weg.
    Mijn lichaam is nog een beetje in de war geloof ik, zo na de bevalling. Dit is ook de eerste maand waarin ik nu mijn cyclus bij houd, maar voor mijn gevoel heeft het afgelopen maand echt een hele tijd geduurd voor dat ik weer ongesteld werd.

We zijn inderdaad al eens eerder zwanger geweest dus we weten dat het kan, dat scheelt al een hoop!
    Ik hoop alleen dat ik nu m'n geduld niet 1,5 jaar op de proef hoef te stellen

12. Annemiek125

Bloem, 1,5 jaar wachten lijkt mij erg heftig zeg. Hopelijk hoeft het nu niet zo lang te duren.

Gisteren gelukkig tóch nog heel erg gezellig gemaakt :D ben na de daad nog ff 10 minuutjes blijven liggen. Hopelijk met effect ;) doen jullie dat ook? Hoop dat ik vandaag nou eindelijk eens mn ei ga vinden!

Had het al eens eerder gevraagd maad voor de nieuwe dames; hebben jullie voorkeur of voorgevoel van het geslacht? Omdat er bij ons in de omgeving veel jongetjes geboren zijn en ik zelf al een zoon heb, zou ik een meisje wel leuk vinden. Jongetje natuurlijk ook! ;) maar vriendlief heeft hele.lichte voorkeur voor een jongen (dit wordt zijn eerste kindje)

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier geen voorkeur. Zal al blij zijn als ik kindje zou hebben na zoveel jaar

14. Annemiek125

Allerbelangrijkste is ook een gezond kindje! Moet wel zeggen voor een jongen heb ik al een leuke naam, voor meisje nog niet! Meisje lijkt me leuk om mee te maken maar jongetje is ook weer leuk, broertje voor mn mannetje.

Hoop echt zo dat we allen snel zwanger zullen zijn!! Kunnen we verhuizen naar een zwangerschapsclub haha!

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat vind ik een goed plan:)

16. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ben benieuwd babyloveyou, hoop dat het gelukt is!

Wij hebben gisteren een super echo gehad!
    Kindje heeft gezwaaid, de duim opgestoken, vingers en teentjes laten zien, koprollen gemaakt: zich lekker uitgesloofd dus :D
    In eerste instantie wilde het niets laten zien, beentjes lagen er voor. Na de tweede keer schudden met m'n heupen lag het goed en konden we het zien.. Ons gevoel zat helemaal juist al die tijd, wij krijgen een meisje!!! 😍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      5
  17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Daar sluit ik me bij aan haha

Ik had bij Ivy heel erg het gevoel dat we een jongen kregen, dus moest echt heel erg wennen toen het een meisje bleek te zijn.
    Nu maakt het me eigenlijk niet zoveel uit.. Aan de ene kant zou een jongen heel leuk zijn, dan heb je van allebei wat haha om het zo maar even te zeggen.
    Maar een meisje zou ik net zo leuk vinden omdat ik zo verliefd ben op m'n kleine meisje

Wij hebben het gister nog even gezellig gemaakt, nog geen eisprong volgens de ovu testen maar toch maar gedaan.
    Hopelijk gaan ze vandaag een beetje oplopen, heb er eentje mee genomen naar m'n werk dus ga zo even testen

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wauw wat mooi! Gefeliciteerd!

19. Annemiek125

Wauw prachtig Daan!! <3 Ik ben jaloers hihi:D Geweldig he die echo's! Ik weet nog hoe erg je daarvan kan genieten, en wat leuk, een babygirl! Gefeliciteerd!

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Daan!

Hopen dat iedereen snel ook zulke mooie echo's heeft:D

Deel Deze Pagina