Bloem93, ik hoop dat het ditmaal een stuk sneller gaat voor jullie! babyloveyou, hoop dat het effect heeft! Ben van plan het wel te doen. Just in cause.. Ik heb opzich geen voorkeur, maar zou het erg leuk vinden als het een meisje zou zijn. Los van dat ik gek ben op die pamperbillen in een gekleurd maillotje zou het het eerste meisje zijn in 3 generaties van mijn vriend. Allemaal hebben ze als eerst geborene een jongen. En omdat ik eigenwijs ben ga ik daar tegenin hahaha. Maar een jongen is natuurlijk ook super. Als het maar gezond is Heb trouwens voor beide een naam, dus dat maakt niet uit. Daan3, oooh heerlijk! Wat leuk! Gefeliciteerd! En wat een mooie foto's! Hopelijk kunnen wij allen hier binnenkort ook zo genieten van onze echo's en er lekker mee pronken ! Proberen zwanger te raken ♡ - Livoli (27 jaar), Tweede ronde, eerste kindje, NOD: 25 april - Babyloveyou (24 jaar) Derde ronde, tweede kindje, NOD: 1 mei - AKOEKKOEK (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje, NOD: 4 mei? - Yasminn (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje, NOD: ? - Bloem93 (22 jaar) Eerste ronde, tweede kindje, NOD: 2 mei - xxmamaxx2016 (23 jaar) Eerste ronde, tweede kindje, NOD: 2 mei - Elphaba1981 (34 jaar) Ronde -, eerste kindje, NOD: 29 april - Hartediefje1988 (27 jaar) Ronde ?, tweede kindje, NOD: 13 mei? - wondertje2015 (34 jaar) Ronde ?, tweede kindje, NOD: 26 april Nog niet begonnen ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡Zwanger! ♡ - Daan3 (25 jaar) Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 2 oktober 2016 - Soofster (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 3 november 2016 - Mamalol (25 jaar) Derde kindje It's a: Verrassing! Uitgerekend op: 4 november 2016 - UmmK (24 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! - Marrissie (23 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Afspraken & Controles ♡ - Elphaba1981 ; 18 april - Terugplaatsing - Mamalol ; 9 mei - Controle verloskundige - Mamalol ; 21 juni - 20 weken echo.
AKOEKKOEK Oh je maakt me nu wel nieuwsgierig naar jullie namen haha. Onze dochter heet Ivy, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik nu een ander jongetje of meisje als naam zou geven. Het liefst iets wat ook drieletterig is denk ik Bij mijn man in de familie zijn de afgelopen 48 jaar alleen maar mannen geboren, dus Ivy was na 48 jaar het eerste vrouwelijk geslacht haha, dat is ook wel leuk!
Dames ik ben ff hyper...kunnen jullie ff meekijken? De onderste ovulatietest is van net. Hij is toch echt donkerder dan de testen ervoor? Nog niet posi maar hij loopt op toch?
Haha, die wil ik wel verklappen hoor De namen zijn Lise en Stijn. Beide heb ik in dromen gekregen (oooh wat zweverig ). Ik ken niemand met zulke namen en ken ook geen mensen die mensen kennen met zulke namen! Dus hoe dat zo naar voren komt.. Heb namelijk ook niet het idee dat ik het ergens heb gelezen. 48 jaar? Waauw! Dat is tof! Was vast een hele leuke verrassing! babyloveyou, ik zie het oplopen!
Babyloveyou We lopen gelijk op geloof ik, ik ben aan het werk dus heb geen foto van mijn andere twee testen maar die waren precies het zelfde als jou bovenste, ook wit haha Maar net kwam deze erop, dus het loopt al op geloof ik, al is ie nog niet positief! AKOEKKOEK Ja dat was echt een hele verrassing inderdaad! Wat een leuke namen, Lise vind ik ook echt heel leuk! Stijn trouwens ook!
Bloem, ik heb al sinds ik begon met testen een licht streepje. Hij is nooit helemaal wit geweest hihi. Maar we hebben ook beetje dezelfde cyclus. Denk dat ik morgen of overmorgen mn piek krijg.. ben benieuwd..
Ja ik bedoelde indd een licht streepje, wit is die bij mij ook niet geweest maar toch vind ik hem wit haha. Gewoon omdat ie negatief is
Deze van net. Net zoiets als vanmorgen maar misschien tikkie donkerder. Ik weet t niet hoor. Hoop liever dat ik zulke streepjes op mn zwangerschapstest heb staan whaha.
Hey! Kan iemand mij uitleggen hoe zon testen werken? Als het streepje even donker is als de andere streep hoelang duurt het dan nog voor de eisprong ongeveer komt? Of moet ik bij wijze van mn vriend opbellen en zeggen dat hij DIRECT naar huis moet komen? Hahah
Bij positieve test springt je ei binnen 24-48 (of 20-48 uur?) Probeer het dan dus zo gezellig mogelijk te maken
babyloveyou & Bloem93, gezellige dagen gewenst! En zie 'm inderdaad oplopen! xxmamaxx2016, als de teststreep net zo donder of donkerder is dan de controlestreep, dan is dat zeker een "thuis komen en broek uit, schatje"-app waard! Hahaha! Als het goed is geeft een ovulatietest altijd twee strepen, omdat je altijd dat LH-hormoon in je lijf hebt en loopt ie op naarmate je eisprong nadert. Dacht ik. Allemaal een fijne dag gehad?
Hoi Dames! Even een tijdje afwezig geweest door drukte om mij heen. Ik heb mij weer een beetje ingelezen en zou nog eens even weer fanatiek mee doen hier op het forum! Zouden jullie mij ook toe willen voegen op de lijst? 24 jaar. Eerste kindje, ronde 1. Wat veel positieve testen ondertussen zeg! Gefeliciteerd!
Spannend03, leuk dat je er weer bij bent! Je staat op de lijst! Proberen zwanger te raken ♡ - Livoli (27 jaar), Tweede ronde, eerste kindje, NOD: 25 april - Babyloveyou (24 jaar) Derde ronde, tweede kindje, NOD: 1 mei - AKOEKKOEK (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje, NOD: 4 mei? - Yasminn (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje, NOD: ? - Bloem93 (22 jaar) Eerste ronde, tweede kindje, NOD: 2 mei - xxmamaxx2016 (23 jaar) Eerste ronde, tweede kindje, NOD: 2 mei - Elphaba1981 (34 jaar) Ronde -, eerste kindje, NOD: 29 april - Hartediefje1988 (27 jaar) Ronde ?, tweede kindje, NOD: 13 mei? - wondertje2015 (34 jaar) Ronde ?, tweede kindje, NOD: 26 april - Spannend03 (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje, NOD: ? Nog niet begonnen ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡Zwanger! ♡ - Daan3 (25 jaar) Eerste kindje It's a: GIRL! Uitgerekend op: 2 oktober 2016 - Soofster (28 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Uitgerekend op: 3 november 2016 - Mamalol (25 jaar) Derde kindje It's a: Verrassing! Uitgerekend op: 4 november 2016 - UmmK (24 jaar) Tweede kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! - Marrissie (23 jaar) Eerste kindje It's a: BOY! - GIRL! - Verrassing! Afspraken & Controles ♡ - Elphaba1981: 18 april - Terugplaatsing - Mamalol: 9 mei - Controle verloskundige - Mamalol: 21 juni - 20 weken echo.
Welkom terug spannend! Akoekkoek hier drukke week achter de rug. 3 dagen gewerkt en elke avond moest ik nog weer weg. Nu heb ik lekker weekend en heb ik vanavond even lekker getennist. Lekker in de buitenlucht. Hoe is het met jou? Ook een leuke dag gehad?