xxmamaxx2016 ziet er zeker goed uit! denk dat hij vanavond of morgen echt knaller is, je zit bijna op je piek. Zie je hij kan ineens zomaar oplopen! AKOEKKOEK Ik zie dat je een cyclus hebt van 28/29 dagen, dus stel dat je deze cyclus 28 dagen hebt, zou je op dag 14 eisprong kunnen hebben en dan dag 12 posi test toch? Dan zou je over 3 dagen al positieve test kunnen hebben. Maar stel dat deze cyclus iets korter duurt kan ie zomaar eerder komen! zou als ik jou was nu paar x per dag testen En ja hoop ook dat ik tegen die tijd al een kindje op de echo kan zien hihi. Spannend03 fijn dat je testjes gaan oplopen! heb je foto? Zal straks even een clubje openen! Voor wie in wil stromen kan natuurlijk altijd!
Elphaba owja ik zag dat je had gereageerd op een pendel topic. Is er wat moois uit gekomen? Was even nieuwsgierig!
Ik heb net heel duidelijk mijn eisprong gevoeld.. ik heb dat iedere maand sinds de bevalling dat ik 2 weken na mijn menstruatie mega krampen krijg.. volgens de gyn is dat rond de eisprong. Maar de ovulatietesten zijn nog niet tot de piek geweest.. wel bijna zoals jullie zagen. Ben benieuwd wat de test nu zegt. Ooh hoe moet dat? Dat pendelen? En hoe snel krijg je antwoord?
Pendelen: ik had een pendel op Januari 2017 meisje, en Juli 2016 meisje, laten we dan hopen dat de laatste klopt en niet de eerste 😁
Ik heb een besloten club geopend hoor! Heeft dezelfde naam als dit topic. Als jullie lid worden accepteer ik en dan kan je meekletsen haha. Had ook een topic kunnen openen waarbij ik iedereen uitnodig maar is niet handig voor t geval ik iemand vergeet! Maar iedereen mag gewoon lid worden natuurlijk! ook de zwangere dames die hier nog regelmatig meekletsen of nieuwe meiden natuurlijk ook. Ik wil ook graag laten pendelen maar ben bang dat ik het dan toch in mn achterhoofd houdt.. en er misschien stiekem op ga rekenen haha. Of straks pendelt ze dat ik zwanger wordt over 1 jaar en dat is ook niet zo leuk natuurlijk
Goedemorgen, Hier het weekend nog een test gedaan werr negatief... Maar ben ook niet ongesteld geworden. Mmm dit is zo niet fijn... Ik wil zekerheid hihi Hebben jullie dit ook gehad?
Hartediefje1988 hoi dit heb ik zelf nog nooit gehad, hoe is je cyclus is die regelmatig of schommelt dat ?? Anders zou ik eens een afspraak maken bij de ha