Ik heb het afgelopen cyclus gehad. Werd uiteindelijk toch week later ongi. Had zkh al gebeld en zou anders echo krijgen. Maar dat was na een mk dus misschien dat dat verschil maakte
Hartediefje1988, bah wat vervelend! Net wat wondertje2015 zegt, onregelmatige cyclus? Hoop dat je gauw zekerheid hebt!
Weet ik nog niet. Ze bellen voor 11 als gelukt is met ontdooien en hoe laat ik dan eventueel de tp heb
Elphaba, spannend!!! Hopelijk gaat alles goed en kan de tp plaats vinden Wondertje2015, vanaf januari was hij juistkeurig regelmatig dat ik de dag erop gelijk kon zetten. Sinds ik met de pil gestopt ben...
Hartediefje wat lastig zeg. Misschien een langere cyclus dit keer? Elphaba1981 wat spannend zeg, hopelijk snel goed nieuws!
Ik word er een beetje moedeloos van.. De bovenste is van een uur of 14.00 en de onderste van een uurtje geleden..
Heel vervelend Bloem snap dat je er wat onzeker van wordt, maar misschien krijg je toch ineens een late eisprong! Ik ga proberen wat af te kicken van het forum en minder te kijken. Zit er echt teveel op! Moet echt minderen van mezelf pfff!
Wat lastig allemaal met die eisprong bepalen. Ik heb zelf ook nog nooit een mega positieve lh piek kunnen vinden. Terwijl ik toch wel een eisprong gehad zou hebben neem ik aan haha!
mamalol Ik was van 4 t/m 9 april ongesteld, maar ik weet niet hoelang deze cyclus nu duurt want heb de afgelopen maanden niet bij gehouden
Ivy zat gister voor het eerst in d'r stoel, normaal zat ze in zo'n newborn kuipje, ze vond het helemaal geweldig, was zo grappig om te zien haha Moest hem even delen verwijder hem straks weer